Citat:
Det är några få gäddor som valt att avsluta sina liv, dom får hjälp till vart dom kan söka sig för att få vård för dina problem
Väljer dom att istället ta sina liv så är det deras val och inte någon på dumpen
Dumpen har gett dom visitkort till impullskollen och gett dom länkar till preventell, dom skulle gett dom visitkort från impullskollen oxo ifall dom hade fått visitkort därifrån oxo
Sen väljer ju gäddorna själva vart dom vill gå
IK var privat och kostade en del men då var det ingen väntetid där heller
Vi har ingen aning om gäddorna har förgripit sig på barn innan eller ej, vissa av gäddorna är dömda för det, andra är det inte men skriver i chattarna att dom tidigare förgripit sig på barn och sen har vi ytterligare andra som vi inte vet något om
Gäddorna verkar såklart jävligt korkade när dom i chocken träffar på dumpen och inte något barn men det säger i get om hur farliga dom faktiskt är, dom kan orsaka oerhörd skada när dom väl har lyckats få tag på ett barn
Väljer dom att istället ta sina liv så är det deras val och inte någon på dumpen
Dumpen har gett dom visitkort till impullskollen och gett dom länkar till preventell, dom skulle gett dom visitkort från impullskollen oxo ifall dom hade fått visitkort därifrån oxo
Sen väljer ju gäddorna själva vart dom vill gå
IK var privat och kostade en del men då var det ingen väntetid där heller
Vi har ingen aning om gäddorna har förgripit sig på barn innan eller ej, vissa av gäddorna är dömda för det, andra är det inte men skriver i chattarna att dom tidigare förgripit sig på barn och sen har vi ytterligare andra som vi inte vet något om
Gäddorna verkar såklart jävligt korkade när dom i chocken träffar på dumpen och inte något barn men det säger i get om hur farliga dom faktiskt är, dom kan orsaka oerhörd skada när dom väl har lyckats få tag på ett barn
Jag ber om ursäkt, men jag känner att det är nödvändigt att ställa en fråga som kan uppfattas som grundläggande.
Om en individ utsätts för mobbning i skolan och tragiskt nog väljer att avsluta sitt liv.
Menar du då att ingen bär ansvar för att detta har inträffat?
Är det enbart individen som avslutat sitt liv som kan hållas ansvarig för det som skett?
Jag beklagar, men jag har svårt att förstå hur du menar i detta sammanhang.