2024-12-31, 15:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Runkbaronen runkade bort sin familj ser det ut som.
Ångesten när ens maniska tjackrunkande splittrar familjen.

Skål din jävla äggskalle och gott nytt år
Citera
2024-12-31, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Ingen går på cirkus för att diskutera kärnfysik med clownerna.
Klockrenare summering går inte att hitta. Tack!
Citera
2024-12-31, 15:49
Medlem
Ohlala. Tessan ser uppiffad ut såhär inför kvällen.

https://ibb.co/vkXHQ2J

Om du ser det här, Therese. Du lyser! Än är det inte försent att ge barnen ett extra syskon, och en ljusare barndom med en plastpappa som är helt kalas! En vuxen man som arbetar och bidrar, inte en förvuxen tonåring med en osund besatthet av sin egen person, och sin kamera.

Det finns en bättre framtid bortom skokartongen. Slå dig fri från Bajsmannens kedjor innan det är försent.
Citera
2024-12-31, 16:30
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ohlala. Tessan ser uppiffad ut såhär inför kvällen.

https://ibb.co/vkXHQ2J

Om du ser det här, Therese. Du lyser! Än är det inte försent att ge barnen ett extra syskon, och en ljusare barndom med en plastpappa som är helt kalas! En vuxen man som arbetar och bidrar, inte en förvuxen tonåring med en osund besatthet av sin egen person, och sin kamera.

Det finns en bättre framtid bortom skokartongen. Slå dig fri från Bajsmannens kedjor innan det är försent.

Ja, jag sade ju att hon är fullt knullbar, så fort hon kommer ur vardagsrummet...

Fan, vad jag hoppas att hon tagit sitt pick och pack och dragit, även om det låter lite för bra för att vara sant.
Citera
2024-12-31, 16:47
Medlem
kanblikuls avatar
Undra om Rask är utklädd till Nikki Sixx, lyssnar på Kiss högt ur högtalarna och virtuellt knullar(aka skickar dickpics) till sina groupies nu när T och barnen är borta
Citera
2024-12-31, 16:49
Medlem
Vad är han för loser egentligen som inte firar med familjen? Har vi fått någon förklaring från runkbaronen?
Citera
2024-12-31, 16:57
Medlem
Nästa video "Vi behöver tid ifrån varann" med förklaringen: Tessan har fått så mycket frågor efter allt Chrippa har spridit om oss, så vi har kommit överens om att spendera en tid ifrån varann.
Efter att för en vecka sedan säga "nu behöver vi ha tid med varann och läka".
Luftslottet brakar ihop lättare än ett tändstickshus.
Citera
2024-12-31, 17:28
Medlem
GreenBatterys avatar
RunkBaronen kommer starta 2025 med den han älskar mest av alla: sig själv!

Just nu letar han rätt vinklar för bilder till Eva-Greta och Stina-Berit.

#FamilyIsEverything
Citera
2024-12-31, 17:29
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Nästa video "Vi behöver tid ifrån varann" med förklaringen: Tessan har fått så mycket frågor efter allt Chrippa har spridit om oss, så vi har kommit överens om att spendera en tid ifrån varann.
Efter att för en vecka sedan säga "nu behöver vi ha tid med varann och läka".
Luftslottet brakar ihop lättare än ett tändstickshus.
Precis! För det är ju klart som korvspad att det är Chrippas fel!
Citera
2024-12-31, 17:45
Medlem
Telepatisks avatar
Hur vet ni att T är borta med barnen? Var är hon?

Är Rask själv ikväll?

Om T startade en insamling till att bli av med sin skuld under villkoret att hon aldrig mer har med Rask att göra så hade jag nästan kunnat tänka mig att donera lite. Hon är ju definitivt ett offer för en narcissist.
Citera
2024-12-31, 17:50
Medlem
StekplankAmbross avatar
När katten är borta dasar runkråttan i kojan. Baronen sitter just nu i full fart att skicka runkvideos till sina följare medans T är borta på nyårsfirande. Han hade nog respekten att vänta minst en timme innan hon gav sig av med tanke på att han blev tagen på bar gärning förra gången
Citera
2024-12-31, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Hur vet ni att T är borta med barnen? Var är hon?

Är Rask själv ikväll?

Om T startade en insamling till att bli av med sin skuld under villkoret att hon aldrig mer har med Rask att göra så hade jag nästan kunnat tänka mig att donera lite. Hon är ju definitivt ett offer för en narcissist.

Therese postade på story från Hässleholm i morse. Efter det såg det ut som de satt på något tåg. Oklart var de är på väg. Dottern verkar vara med i alla fall. Slashasen kanske är hemma med sönerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in