2024-11-25, 05:58
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Hon skådespelade inte i den, hon var bara sig själv.
Har inte sett den men det kan mycket väl vara så att hon bara var sig själv. Rent tekniskt var det i alla fall en roll med ett annat namn. För att vara petig.
Citera
2024-11-27, 20:39
Medlem
Xons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Också dåligt insatt men jag menade hunden och så kom jag att tänka på historien om när hon ville ha en tomte och en tjej hon samarbetat med tidigares sambo ställde upp och sedermera ett år senare när kvinnan ifråga var av väsensskild åsikt som CW utmålades hon som labil och som en stalker. Bildbevis motbevisar såklart CW men det spelar föga roll. Jag återger från minnet och uppskattar om någon korrigerar om jag skulle ha fel men jag betvivlar att jag har det. (Iaf inte på någon betydande punkt.)

Jag är mer nyfiken på vad som lett fram till detta. Grandios självbild? Är det pengarna som förblindat henne? Om gardet (hahahahha) te.x. varit essentiellt för hennes överlevnad hade hon antagligen inte pissat på medarbetarna.

Och ptja, hon döms för förtal men fabricerar fortsatt ihop krönikor i Expressen. Det är många som förlorat krönikörsuppdraget i en liknande situation.

Du som verkar ha god insikt i vad Haveristerna gör - vet du om Axel och Henko fortfarande jagar Cissi efter det här https://imgur.com/a/49mW2rI ?
Citera
2024-12-04, 08:59
Medlem
frankgwagners avatar
Sorry....lång tråd.

Men har Cissi varit eller är ihop med en gubbe med bra stålar eller vad lever hon på mer exakt?
Citera
2024-12-04, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankgwagner
Sorry....lång tråd.

Men har Cissi varit eller är ihop med en gubbe med bra stålar eller vad lever hon på mer exakt?

Hennes man hr ett par hundra miljoner. Sysslar med dataspel, sålde av företaget.
Citera
2024-12-04, 14:18
Medlem
frankgwagners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Hennes man hr ett par hundra miljoner. Sysslar med dataspel, sålde av företaget.

Aha...den självständiga starka feministen.
Citera
2024-12-31, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xon
Du som verkar ha god insikt i vad Haveristerna gör - vet du om Axel och Henko fortfarande jagar Cissi efter det här https://imgur.com/a/49mW2rI ?

Haveristerna jagar fortfarande cissi, men Henke är inte med längre så nu är Sanna och Axel ensamma om att hämnas på Cissi pga. att alla offren för Axels övergrepp vände sig till henne och bad om hjälp
Citera
2025-01-05, 12:53
Medlem
Haveristernas förföljelser av Cissi Wallin fortsätter oförändrat, de har släppt ett över 2h långt avsnitt som de kallar för: Avsnitt 238 - Cissi Wallins nya podcast

Detta trots att Henko inte längre medverkar - så man vet ju nu vem som är den drivande
Citera
2025-01-05, 15:17
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomasdotter.Holm
Haveristernas förföljelser av Cissi Wallin fortsätter oförändrat, de har släppt ett över 2h långt avsnitt som de kallar för: Avsnitt 238 - Cissi Wallins nya podcast

Detta trots att Henko inte längre medverkar - så man vet ju nu vem som är den drivande

Den där Axel är duktigt obehaglig. Man kan ju tycka att det är nog någonstans, att det finns någon slags gräns för hur mycket man kan ... intressera sig för någon.
Citera
2025-01-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Hon skådespelade inte i den, hon var bara sig själv.

Detta kunde inte vara mer sant! Såg Tjenare Kungen på bio vill jag minnas och tyckte alltid att hennes karaktär "Millan" var oerhört banal och störig.

Sen minns jag att hon dök upp som krönikör i den sedan länge nedlagda tidningen Metro några år senare. Störde mig på henne från första början, var bara en fortsättning på karaktären "Millan".

/Incestuous
Citera
2025-01-10, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IncestuousMoses
Detta kunde inte vara mer sant! Såg Tjenare Kungen på bio vill jag minnas och tyckte alltid att hennes karaktär "Millan" var oerhört banal och störig.

Sen minns jag att hon dök upp som krönikör i den sedan länge nedlagda tidningen Metro några år senare. Störde mig på henne från första början, var bara en fortsättning på karaktären "Millan".

/Incestuous

Tänkte också på det, att karaktären måste ha varit gjort för att passa Cissi.
Citera
2025-01-10, 18:05
Citat:
Ursprungligen postat av Bostroll
Tänkte också på det, att karaktären måste ha varit gjort för att passa Cissi.

Faktiskt är den baserad på Britta Svensson https://www.expressen.se/kronikorer/britta-svensson/ för hon skrev boken. (Lucia i svart)
Citera
2025-01-29, 08:08
Citat:
Ursprungligen postat av DenMagiskaTaurtan
Lilla gumman, du jobbar så hårt med det här. Du kanske borde söka jobb på Nöjesguiden?

Nej tyvärr. Det segment i den svenska samhället som kallar sig elit har sett till att det inte funkar genom mångårig förföljelse av mig och min familj.

Cissi gick först. I första ledet. Ni kan säga vad ni vill men hon är också skälet till att jag kan härja med mina våldsamma psykopatbokstäver idag.

Att sitta i kultureliten i det här landet med diverse vidrigt folk innebär nämligen att man kan ta hem tjejer från krogen och våldta dem och deras bögpolare sitter och runkar när de får höra om det istället för att ringa snuten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in