Citat:
Ursprungligen postat av
HRT
Vad är det för en snille analys du gjorde?
Är du ens medveten om vad och hur trafficking fungerar??? jag skulle inte tro det.
Kvinnor lockas till ex Sverige för att göra andra jobb, man plockar av dem deras pass och enda sättet att få tillbaka det så de kan resa hem är att knulla äckel det är utnyttjande.
Du måste ha en rent vidrig kvinnosyn och en helvetisk låg moral.
Att man söker en kändis som utryckt sig förjävligt i telefoner och utnyttjat kvinnor och dessutom rymmer en så jäkla ynkrygg. Hoppas de tar honom o han får fängelse.
Din beskrivning här antar jag gäller de aktuella salongsbordellerna. Alltså att kvinnorna som utnyttjas där tvingas och luras hit. Denna beskrivning stödjs ju av exempelvis organisationen Tallita, prostitutionspolisen Simon H, och även den kunniga Flashbacksdebatören Lawnmoverman m fl. Det finns alltså ingen anledning att betvivla att denna beskrivning är riktig, men då dyker det upp frågor, som jag hoppas du med dina stora kunskaper kan besvara.
1. Varför efterlyses inte den irländske dansmästaren för våldtäkt? Offren var ju inte frivilliga.
2. Varför åtalas salongsägarna ’bara’ för koppleri och inte för människorov, olaga hot o.s.v.? Är det så att polisen alltid misslyckas med sina utredningar, eller är åklagarna korrumperade?