2024-12-31, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag kommer hoppa framför ett tåg om det blir en ny pandemi med restriktioner.

Låt folk med dåligt immunförsvar fömoch låt oss andra leva våra liv i frihet.

Snälla… det kan du göra ändå.
Citera
2024-12-31, 00:41
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Hoppas att det blir en ordentlig pandemi denna gång. Så svår att de flesta människor försvinner. Det vore på tiden.
Vilka människor syftar du på då? Din familj, släkt och vänner?
Citera
2024-12-31, 00:48
Medlem
Charlie-Whites avatar
Ja men det här kommer ju lagom för att flytta fokus innan världskriget drar igång....
Citera
2024-12-31, 01:08
Medlem
fittanstickerframs avatar
Satan vad skönt om det blir pandemi igen. Sitta hemma i badrock och dricka vin och snacka i Teams med kameran avstängd för att man är oh så sjuk.
Citera
2024-12-31, 01:37
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Satan vad skönt om det blir pandemi igen. Sitta hemma i badrock och dricka vin och snacka i Teams med kameran avstängd för att man är oh så sjuk.

Ja helt underbart. Fy fan så jag älskade Covid. Folk höll sig hemma, höll käften och skötte sitt.
Precis som det skall vara. Åt helvete med ekonomin, ni är alla överbetalda som fan iallafall och kastar bort era pengar på meningslös skit, gör er bara gott att uppleva lite ekonomiska kristider så ni kanske vaknar och förstår att iphones och hipsterhörlurar för 5000 spänn inte är något att leva för. Skulle göra er gott jävla bolånetorskar.

Hoppas det blir TOTALnedstängning. Skjut varenda jävel som går ut utan tillstånd.
Citera
2024-12-31, 03:29
Medlem
CyberIngmars avatar
C19 blottlade verkligen människors fascistiska tendenser. De som är kritiska till snabbt framtagna vaccin möts ofta av hård kritik och stämplas som antivaxxers, trots att de varken motsätter sig eller ogillar etablerade vaccin. Samtidigt bryter världspolitiker som uppmanar till isolering mot sina egna regler genom att tillåta personlig shopping och fester.

Gå och bunkra upp med toalettpapper, så att eliten kan kollapsa ekonomin för att sedan bygga upp den igen. Småföretagare, de så kallade 'mom and pop'-verksamheterna, kommer att rensas ut. WEF-planen går snart in i sin slutgiltiga fas.
Senast redigerad av CyberIngmar 2024-12-31 kl. 03:36.
Citera
2024-12-31, 04:19
Medlem
Blaskas avatar
Hoppas fan dom får fram ett vaccin snabbare än under covid. Sjukt många som fick sätta livet till.
Citera
2024-12-31, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Ja helt underbart. Fy fan så jag älskade Covid. Folk höll sig hemma, höll käften och skötte sitt.
Precis som det skall vara. Åt helvete med ekonomin, ni är alla överbetalda som fan iallafall och kastar bort era pengar på meningslös skit, gör er bara gott att uppleva lite ekonomiska kristider så ni kanske vaknar och förstår att iphones och hipsterhörlurar för 5000 spänn inte är något att leva för. Skulle göra er gott jävla bolånetorskar.

Hoppas det blir TOTALnedstängning. Skjut varenda jävel som går ut utan tillstånd.

Är det inte lättare att du sitter hemma och låser in dig själv isåfall, då uppnår du ju 100% av det du själv vill, utan att det behöver vara dödspatruller på gatorna??

Låter ju typ lika rabiat som förra gången, när hela samhället skulle stängas ned.
Tycker du nu, 2025, att Covid-19 skulle varit värt dödspatruller?
Citera
2024-12-31, 05:45
Medlem
MikeStrutters avatar
Ni kan nog lugna er gällande den här fågelinfluensan.
https://www.msn.com/en-us/health/other/bird-flu-are-grocery-stores-impacted-by-the-virus/ar-AA1wJzNt?ocid=BingNewsSerp
Det jänkarna verkar noja mest över är att priset på ägg kan gå upp en aning...
Citera
2024-12-31, 07:02
Medlem
Fangfaces avatar
Är ju inte så bra när det drabbar alla våra djur. Masslakt med kött, ägg, mjölkbrist som följd.
Att det stryker med lite människor är skit samma, de är mindre viktiga.

Det kanske är en del av klimatplanen; kött är ju fy skäms att äta, och korna är ju dumma som fiser dåliga ämnen

Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Älskade faktiskt pandemin. Allt var så galet. Statsknäppidummologen Tegnell. Regeringar som på allvar uppmanar folk att tvätta händerna, som om det skulle ha någon inverkan. Nedstängningar. Kaos. Haveri.

Da capo på det!
Jag håller faktiskt med till viss del, det var mysigt på nåt sätt.
Det negativa var när gymmet stängde.
Senast redigerad av Fangface 2024-12-31 kl. 07:18.
Citera
2024-12-31, 07:25
Medlem
Ja de globalisternas våta dröm lagom till deras fiendes Trumps inauguration
Citera
2024-12-31, 08:44
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Hoppas fan dom får fram ett vaccin snabbare än under covid. Sjukt många som fick sätta livet till.

Jag tog inget vaccin under Covid-pandemin, och jag kommer inte ta det nu heller.
Alla jävla idioter runt om en som skrek att jag kommer dö - jag lever fortfarande, men några av er är döda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in