2024-12-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Exakt

Åh herregud!! Får rysningar och eksem
Citera
2024-12-30, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Frågan du bör ställa dig är att varför vill man hjälpa en sådan person som Runar. Så många personer som han har skadat ekonomiskt och själsligt. Enligt mig finns det ingen möjlighet att hjälpa Runar här i Sverige. Det bästa är att han flyttar hem till Norge och kommer in i det norska systemet och får hjälp där. Då finns det en chans att han kan klara sig. Men här i Sverige är han helt körd.
Rätt tveksamt om Norge vill ha tillbaka honom. Sen kan man undra lite över hans medborgarskap, har han svensk pass, någon som vet?
Citera
2024-12-30, 20:07
Medlem
DrComforts avatar
Gillar Runar. Utan såna som han vore världen mycket tristare. Visst, snubben har sina sidor, men är mer misstänksam mot människor som vill framstå som mycket bättre. Kom med lite ordentligt skvaller i stället för en massa bror duktig skit. Flashback börjar snart likna en jävla syjunta.

”Du hycklare, ta först bort bjälken ur ditt eget öga! Då kommer du att se så klart att du kan ta ut flisan ur din broders öga”. Matteusevangeliet 7:1-6.

Jag har lite skoj om Runar som involverar hagelbrackare, men hoppar det då ni beter er som småsinta fittor i tråden som inte ens vet skillnaden på psykopati och narcissism. Okristligt, obildat och utan substans!
Senast redigerad av DrComfort 2024-12-30 kl. 20:09.
Citera
2024-12-30, 21:17
Medlem
Så länge han beter sig som Don Quijote och slåss mot sina väderkvarnar i offentligheten är han ohjälplig.
Den enda chans han har är att fejda ut i glömska, för att sedan åtminstone kunna skapa sig en vanlig Svenssonlivsstil med skuldsanering och någon pentad hårfrisörska i någon håla.
Tyvärr komme ingen att lyckas övertyga honom om det varför jag är rädd att det kommer att sluta olyckligt.
Citera
2024-12-30, 21:22
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Gillar Runar. Utan såna som han vore världen mycket tristare. Visst, snubben har sina sidor, men är mer misstänksam mot människor som vill framstå som mycket bättre. Kom med lite ordentligt skvaller i stället för en massa bror duktig skit. Flashback börjar snart likna en jävla syjunta.

”Du hycklare, ta först bort bjälken ur ditt eget öga! Då kommer du att se så klart att du kan ta ut flisan ur din broders öga”. Matteusevangeliet 7:1-6.

Jag har lite skoj om Runar som involverar hagelbrackare, men hoppar det då ni beter er som småsinta fittor i tråden som inte ens vet skillnaden på psykopati och narcissism. Okristligt, obildat och utan substans!
Gillar Runar... är mer misstänksam mot människor som vill framstå som mycket bättre

Fler Runar till folket! Dubblera antalet poliser och kvinnojourer, så håller vi dom säkert i schack!
Det är det värt. Vem vill ha en Bror Duktig som granne? Hellre Runar Helylle.
Senast redigerad av osnuten 2024-12-30 kl. 21:33.
Citera
2024-12-30, 22:13
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongBoard2
Så länge han beter sig som Don Quijote och slåss mot sina väderkvarnar i offentligheten är han ohjälplig.
Den enda chans han har är att fejda ut i glömska, för att sedan åtminstone kunna skapa sig en vanlig Svenssonlivsstil med skuldsanering och någon pentad hårfrisörska i någon håla.
Tyvärr komme ingen att lyckas övertyga honom om det varför jag är rädd att det kommer att sluta olyckligt.

Det fetade…

Skuldsanering kräver Svenskt medborgarskap. Fulnar har långt att gå innan han når dit. Prickfri handel & vandel, mm, mm sedan flera år krävs.

Fulnar har inte en sportmössa på Svenskt medborgarskap/ skuldsanering…
Citera
2024-12-30, 23:10
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Gillar Runar... är mer misstänksam mot människor som vill framstå som mycket bättre

Fler Runar till folket! Dubblera antalet poliser och kvinnojourer, så håller vi dom säkert i schack!
Det är det värt. Vem vill ha en Bror Duktig som granne? Hellre Runar Helylle.

Tar tillbaka att jag gillar. Jag älskar Runar! Han äro jordens salt!
Citera
2024-12-30, 23:28
Medlem
beckos avatar
Citat:

Berätta, har "idioten" involverat hagelbrakare hemma två gånger, första gången som 12-åring?

För övrigt bara emotionella arga halvgamla kärringar som stalkar, sprider osanna kränkande och skadliga kommentarer och tycker Runar antingen ska dö eller fängslas, för att Runar inte ska få träffa sina barn.
Senast redigerad av becko 2024-12-30 kl. 23:31.
Citera
2024-12-30, 23:55
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Berätta, har "idioten" involverat hagelbrakare hemma två gånger, första gången som 12-åring?

För övrigt bara emotionella arga halvgamla kärringar som stalkar, sprider osanna kränkande och skadliga kommentarer och tycker Runar antingen ska dö eller fängslas, för att Runar inte ska få träffa sina barn.

Det hela utspelade sig på ett gods i Närke. Amadeus var ännu icke född. Carola sur som ättika vid ankomsten då en av statarbarnen misstagit henne för att vara Anna Book. Mer än så tänker jag icke avslöja.

Jag skulle råda, om en enkel man som jag nu får giva råd åt en stor man som Runar, att han drar i gång en podd. Hatarna i tråden skulle sitta som klistrade likt miljoner andra men särskilt dom, särskilt dom.

Va, tänk, ja, vad ska vi ha för gäster? Typ Thorsten Flinck och Runar filosoferat kring vikten av att ha lågt skitfall. Strålande uppvärmning inför resten av avsnitten. Tips på namn på podden: Uppståndelsen.

Runar i våra hjärtan!
Citera
2024-12-31, 01:14
Medlem
Kikar in i tråden då och då, men samma skribenter skriver samma tirader mot Runar. Vad har ni egentligen emot honom? Gärna en faktalista på saker som han gjort.

För övrigt undrar jag primärt två saker som kanske står i tråden, men tar mig friheten och frågar.

1. Misshandlade han Carola fysiskt?

2. Är/var han inblandad i åldringsbedrägerierna?

(för övrigt är det lika wt-larvigt att skriva aftonhoran som att skriva Fulnar)
Citera
2024-12-31, 01:37
Medlem
En podd enligt nedan är ju en fantastisk idé - på allvar. Runar skulle funka utmärkt och säkert få dit gäster. Kul vinkel DrComfort!

Citat:
Det hela utspelade sig på ett gods i Närke. Amadeus var ännu icke född. Carola sur som ättika vid ankomsten då en av statarbarnen misstagit henne för att vara Anna Book. Mer än så tänker jag icke avslöja.

Jag skulle råda, om en enkel man som jag nu får giva råd åt en stor man som Runar, att han drar i gång en podd. Hatarna i tråden skulle sitta som klistrade likt miljoner andra men särskilt dom, särskilt dom.

Va, tänk, ja, vad ska vi ha för gäster? Typ Thorsten Flinck och Runar filosoferat kring vikten av att ha lågt skitfall. Strålande uppvärmning inför resten av avsnitten. Tips på namn på podden: Uppståndelsen.

Runar i våra hjärtan!
Citera
2024-12-31, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Kikar in i tråden då och då, men samma skribenter skriver samma tirader mot Runar. Vad har ni egentligen emot honom? Gärna en faktalista på saker som han gjort.

För övrigt undrar jag primärt två saker som kanske står i tråden, men tar mig friheten och frågar.

1. Misshandlade han Carola fysiskt?

2. Är/var han inblandad i åldringsbedrägerierna?

(för övrigt är det lika wt-larvigt att skriva aftonhoran som att skriva Fulnar)

Då du föraktar oss, kan du ta reda på svaren på dina frågor själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in