Citat:
Jag raljerar inte ett skit!
Det är väldigt lätt att likt dig skriva massa snömos där många kan hålla med till viss del.
"Bla bla bla"
Men det är bara henmän med liknande tankar som skyddar dem.
Ni får starta en tråd med titeln vi miffon som tycker att det är ok att knulla 13-16 åringar
Det är väldigt lätt att likt dig skriva massa snömos där många kan hålla med till viss del.
"Bla bla bla"
Men det är bara henmän med liknande tankar som skyddar dem.
Ni får starta en tråd med titeln vi miffon som tycker att det är ok att knulla 13-16 åringar
1. Vem är det som skriver massa snömos?
2. Vad gör mig till en syltrygg?
3. Vad har vuxna män och kvinnor som går hem till okända personer med Dumpens verksamhet att göra?
Jag vill påpeka åter igen att du bara bekräftar bilden som någon som har väldigt lite att tillföra det vuxna samtalet.
Även om det är gäddornas ansvar att de hamnat i den sitsen de befinner sig i och att de själva måste ta ansvar för att inte agera på sina sexuella böjelser så förändrar det inte det faktum att vi har pedofiler i alla samhällen genom alla tider.
Hur ska vi hantera dem?
Är det att sätta en hammare i huvudet på dem?
Hänga dem på stora torget?
Vilken lösning är manlig nog för dig?
Jag blir smickrad när du kallar mig för henman, det var ett fint epitet. Jag skulle personligen inte ha något emot att vi demokratiskt upphäver alla lagar i vårt land en gång per år och kör en Purge. Jag är övertygad om att jag skulle klara mig alldeles galant med det våldskapital jag besitter, men jag tror dock inte att vi skulle få varken ett bättre eller mer civiliserat samhälle genom det.
Slutligen, om vi ska tillåta Dumpens verksamhet i vårt samhälle, varför inte utöka det till andra brott? Varför inte förfölja och hänga ut alla brottslighet i dagens ljus?