2024-12-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JensBertil
Lite konstigt att media inte slagit klorna i T*mas F*rslund den gamle hjälten från Leksand och tre kronor som umgås flitigt med HA, framförallt karlstadsavdelningen.
Vem är det?
Citera
2024-12-28, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dooms
Det som kanske kan sätta Blanco på är vapenbrott. Men anstiftan till mord? Inte en chans. Han var inte ens med i Gothenburg när det hände.Sen att det finns dönickar här med diverse "stensäkra" yttrande är sjukt irriterande. När ska folk fatta att, vet ni inte så ska ni f*n hålla käften!!! Många av er finns inte i sfären utan kommer med era påstående av det ni läser. Blir så trött på att läsa era interna påståelser om fan vet allt att jag skämmas på eran bekostnad, för ni fattar inte att ni borde göra det!!

Anstiftan betyder ” någon har begärt att ett mord skall ske ” ?
Man behöver alltså inte vara på plats under gärning !
Självfört är du en av dessa i ” sfvären ” , då du självfallet beskyddar och har lov till att tycka och säga vad du vill .
Bara lägg ned !
Citera
2024-12-28, 18:04
Medlem
Självklart vet jag vad anstiftan betyder. Men eftersom dom var i olika avdelningar vid tillfället så känns det väldigt konstigt att han kom in och gav order att Linus skulle avrättas. Om jag är med i sfären eller inte är helt orelevant.
Citera
2024-12-28, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessi2024
Stämmer bra, Simon passar inte riktigt in i den miljön😄

Nä han gör inte det
Citera
2024-12-28, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
din dröm känna feta bock skjägg gubbar
som ingen är rädd för. sjukt pinsam är du är du hahaha

Alltså kurdhoran, vad menar du, vad säger du, kan du utveckla, skrattar du åt dig själv eller vad är det frågan om?
Citera
2024-12-28, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Har helt missar detta även tajt med Lucas.

Jaa precis , dom 2 satt ju ihop. Dom hade ju sitt patch party i sommras nu...lucas är aktiv och kvar i vart fall.
Citera
2024-12-29, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Han är la inte så välkänd som du tror kanske..? Det första jag tänkte när jag läste ditt inlägg var "Vem..?"

Jo han är välkänd sportprofil i Sverige.
Citera
2024-12-29, 22:23
Medlem
Citat:
Självklart vet jag vad anstiftan betyder. Men eftersom dom var i olika avdelningar vid tillfället så känns det väldigt konstigt att han kom in och gav order att Linus skulle avrättas. Om jag är med i sfären eller inte är helt orelevant.

Det finns givetvis någonting som gör så att han är häktad på sannolika skäl misstänkt för det, som inte är antaganden eller lösa rykten utan konkreta saker. Det måste tala ganska starkt för det. Sedan behöver inte det räcka för fällande dom, men det måste ändå vara starka misstankar.

Med tanke på att det sitter andra häktade ligger det i farans riktning att någon annan börjat snacka. Numer kan man få straffrabatt om man medverkar till brottets uppklarande. Det är säkert lockande för vissa när de inser att de riskerar livstids fängelse. Annars har ju många inom den organiserade brottsligheten åkt på det de skrivit i krypterade chattar. Det är möjligt att något sånt kommit upp i efterhand som lett till misstankarna. Det finns även möjligheter att det kommit upp information i buggar. Nuförtiden har polisen stora möjligheter att avlyssna folk bara de ingår i en kriminell gruppering. Medlemmar av MC-gäng borde löpa väldigt stor risk att bli avlyssnade enligt den nya lagstiftningen, för de skyltar med deras tillhörighet till kriminella organisationer, vilket gör att de är öppna mål för polisen.

Oavsett vad blir någon inte häktad för ett sånt här brott utan grund.
Citera
2024-12-29, 22:28
Medlem
Finns Red Devils MC i Jönköping kvar?
Citera
2024-12-29, 22:41
Medlem
Finns Hells Angels MC och Red Devils mc kvar i Norrköping? Känns helt dött på den fronten.
Citera
2024-12-29, 23:31
Medlem
Citat:

Varför är det så konstigt?
Är han out så är han out, Berget kanske satte han i out utan att vilja klippa han, men det skyddar han inte från att någon annan HA avdelning i landet tar de beslutet.
Citera
2024-12-30, 19:21
Medlem
Visste Wass att hans tid var räknad? Hade han någon obotlig sjukdom kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in