2024-12-25, 00:10
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex1974
De va Jörgen,John,piaggo,Tintin & Ove mos
Som va mä i weststone skara.jörgen
Vilka är Tintin å Ove mos? Höll west stone till utanför Skara eller blandar jag ihop?

Edit: Figge va inte han med där?
Senast redigerad av tjenaretjenare 2024-12-25 kl. 00:14.
Citera
2024-12-25, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dooms
Sen har jag sett att Irminsul Choppers har rekryterat en till från humor kategorin. Nämligen SVTS Kass Humor. Simon andersson är hangaround. Ska bli intressant att se om det blir samma uppståndelse som när dom upptäckte att Totte var med där.

Menar du S.A från Örs*ös*

*=L
*=A
I så fall är det värsta jävla skämtet då har han inte kvar sina jaktvapen länge till heller 😂😂😂😂😂
Citera
2024-12-25, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vilka är Tintin å Ove mos? Höll west stone till utanför Skara eller blandar jag ihop?

Edit: Figge va inte han med där?
Kommer inte exakt ihåg va dom låg,men de va i Skara trakten va där några gånger.
Tintin & Ove va ifrån Skara tror jag,Ove gick väl mä i rw crew & Tintin e med i nån klubb i Borås tror jag.

Figge va tidigare med i draupnir mc
Citera
2024-12-25, 05:11
Medlem
Mr.Wolfs avatar
[quote=Nessi2024|90494054]
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017

Lilla vännen! Vad vet du om varför jag är här inne?😄du har ingen aning om vem jag är! Vet mycket väl vad man får och inte

Du är medveten om att du citerar,och försöker spela stöddig mot dig själv va?
Citera
2024-12-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemVetInteVad

*=L
*=A
I så fall är det värsta jävla skämtet då har han inte kvar sina jaktvapen länge till heller 😂😂😂😂😂

Japp. Och det är absolut inget skämt. Och vad har jaktvapen med ett hela att göra?
Citera
2024-12-26, 22:41
Medlem
Nåt nytt om presidenten som sitter anhållen?
Citera
2024-12-26, 22:43
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzfunk
Nåt nytt om presidenten som sitter anhållen?
Hoppas på livstid, så han kan få lakritsrem i sisådär 20-25 år .
Citera
2024-12-27, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemVetInteVad

*=L
*=A

Lite konstigt att media inte slagit klorna i T*mas F*rslund den gamle hjälten från Leksand och tre kronor som umgås flitigt med HA, framförallt karlstadsavdelningen.
Citera
2024-12-27, 16:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nessi2024
Och tror du tidning el polis har koll på nånting??😄😄😄 utåt sett är en bild men den riktiga är en helt annan

man blir inte häktad hittar polis o åklagare på med
hahaha
Citera
2024-12-27, 16:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nessi2024
jo jag vet var han begravdes eftersom jag var där!! Kände honom sen 35 år och långt innan klubben, jag har varit på klubben sen gamlestan, känner alla i flera klubbar, tyvärr lämnade många nyss!! Men, när det gäller coffe så sprids falska rykten tyvärr och fel person leker macho

din dröm känna feta bock skjägg gubbar
som ingen är rädd för. sjukt pinsam är du är du hahaha
Citera
2024-12-27, 17:23
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JensBertil
Lite konstigt att media inte slagit klorna i T*mas F*rslund den gamle hjälten från Leksand och tre kronor som umgås flitigt med HA, framförallt karlstadsavdelningen.
Han är la inte så välkänd som du tror kanske..? Det första jag tänkte när jag läste ditt inlägg var "Vem..?"
Citera
2024-12-28, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JensBertil

Han är väl medlem i Immortals så är väl inte så konstigt om han skulle umgås med dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in