2024-11-14, 23:34
Medlem
Någon som vet varför Arron Lambo fick lämna Marbella ? Han hade precis blivit fullvärdig och nu är allt bortplockat med honom.
Citera
2024-11-15, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Häktningsprotokoll

https://gofile.io/d/uRscbR

.
Filen funkar inte
Citera
2024-11-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MELBA84
Någon som vet varför Arron Lambo fick lämna Marbella ? Han hade precis blivit fullvärdig och nu är allt bortplockat med honom.

Har helt missar detta även tajt med Lucas.
Citera
2024-11-15, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MELBA84

Ser honom snart i Gremium.!
Citera
2024-11-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Ja, jag tror de har med Linus grejen att göra alla dagar i veckan. Även det som avslutade Linus liv.
Jag tror den drivande trion i GT inte berättade allt för sina andra bröder i GT utan gjorde mycket utan deras vetskap och varje gång någon sa imot eller uppmärksammade övergrepp, blev själva utsatta åkte de ur klubben, falskt anklagade för något och ingen fick kontakta dem. Den killen som blev psykiskt misshandlad i många år och våldtagen av A.J ljuger inte. Han sa sanningen som även andra gjort men inte blivit tagna på allvar!
Har exempels vis svårt att tro att de skulle gå med på alla de gånger de begav sig till Garage1 och hotade den gamle där och gäster. Slog sönder och var fittor. Jag var själv med när de kom en gång och fick en kniv mot mig och som jag fattade det var det inte första gången utan något som de satte i system mot denna ”diamant” klubb. Så ja, jag har även svårt att se vilken skit de inte ligger bakom för de tål inte att något eller någon går imot dem och inte lyder dem som små hundar.

Vilket jävla skitsnack Har väl hängt där i en jävla massa år och aldrig sett eller hört att dom har varit där och bråkat. Löjligt! Flera från Garaget som gått över också, vilket dom aldrig skulle gjort om det du sa stämde.Herregud, var får ni allt ifrån??
Citera
2024-11-16, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Vilket jävla skitsnack Har väl hängt där i en jävla massa år och aldrig sett eller hört att dom har varit där och bråkat. Löjligt! Flera från Garaget som gått över också, vilket dom aldrig skulle gjort om det du sa stämde.Herregud, var får ni allt ifrån??

Om jag var där så är det väl knappast så att jag kommer med några lögner. Och ja, garage lades ju också ner och någon gick väl till berget. Tror ju knappast att de gick till GT,, men om du hängt där så mycket har du ju väldigt lite vetskap. Men nu pratar jag ju inte om alla avd, det är ju även så att inte ens alla på GT avd visste vad som försegick bakom kulisserna. Men om du nu anser att denna trion från GT är så bra människor kan du väl berätta varför dem åkte ut? För du har ju hängt i dem kretsarna och vet ju vad som är sant och falskt eller så är du en av dem störda i denna klubb och försvarar dem pga det!
Citera
2024-11-16, 00:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage

Btw, F var den gamle i Garage som Andreas i GT trakasserade för något gammalt Andreas inte kunde släppa. Så störd är han att han aldrig glömmer en oförrätt och det säger ju mycket om hans mentala hälsa.
Något mer du vill påstå jag hittar på? Annars är det väl bara för dig att åka till berget och fråga!
Citera
2024-11-16, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klosseklump
Körde nyligen förbi Hells Angels lokal i närheten av huvudstaden, som är allt annat än dold eller ens diskret (lokalen). Då och tidigare har jag tänkt på att HA omtalas väsentligt mindre ofta än annan organiserad brottslighet och undrat ifall det beror på att deras konkurrenter har tagit över.

Varför skulle de gömma sig och ha ”dolda” klubbhus?

Ja de omtalas mindre pga blattegängen! HA var tidigare en kassako för mer resurser åt polismyndigheten, som det är idag så behövs ju inte det!
Citera
2024-11-16, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeppoYapp
Vad menas med WR crewet?
Tror han menar RWC
Red and White Crew
Citera
2024-11-16, 03:00
Medlem
Vad hände egentligen med diamantklubben Granit MC ?

De lades ju ner, och inte av dem själva!
Har även hört rykten om att medlemmarna är satta i No Contact?!?!
Man ska ju inte tro på alla rykten men men!
Citera
2024-11-16, 03:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Vad hände egentligen med diamantklubben Granit MC ?

De lades ju ner, och inte av dem själva!
Har även hört rykten om att medlemmarna är satta i No Contact?!?!
Man ska ju inte tro på alla rykten men men!

Jag vet att en kille, D från Granit gick över till GT. Misshandlad blev han av Andreas och varje gång man såg killen hade han nya blåmärken. Bryta ner sina hang around och prospect var de duktiga på men det är väl det som är respekt och lojalitet för dessa kryp. Vad som hände med killen och varför han hoppa av/blev utslängda kan man ju bara gissa.
Citera
2024-11-16, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Jag vet att en kille, D från Granit gick över till GT. Misshandlad blev han av Andreas och varje gång man såg killen hade han nya blåmärken. Bryta ner sina hang around och prospect var de duktiga på men det är väl det som är respekt och lojalitet för dessa kryp. Vad som hände med killen och varför han hoppa av/blev utslängda kan man ju bara gissa.
GT var nerlagt långt långt innan Granit lades ner, så exakt vad är det du svarade på angående mitt inlägg?

Jag förstår att du av någon anledning är bitter på HA, har någon av dem Bitch Slappat dig, eller har din flickvän valt en biker istället, förresten bry dig inte om att svara, jag inte intresserad av din bitterhet, jag vill veta vad som hände med Granit MC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in