2024-12-29, 18:32
Medlem
”Zaki är ett pojknamn av arabiskt och hebreiskt ursprung, vilket betyder "ren". Detta babynamn är associerat med det hebreiska namnet Zachariah, som betyder "Gud minns". Passar verkligen… inte. Haha
Pappa kriminell, mamma narcissist (?), stackars lilla barn.
Citera
2024-12-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
”Zaki är ett pojknamn av arabiskt och hebreiskt ursprung, vilket betyder "ren". Detta babynamn är associerat med det hebreiska namnet Zachariah, som betyder "Gud minns". Passar verkligen… inte. Haha

Jag tycker Zakarias är fint men tycker inte det passar mina barn eftersom vi inte är från Mellanöstern. Zaki är ju egentligen mer ett smeknamn
Citera
2024-12-30, 01:38
Avstängd
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan

På vilket sätt är pappan kriminell?
Citera
2024-12-30, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
På vilket sätt är pappan kriminell?

Han har blivit dömd för ringa narkotikabrott stod det tidigare i tråden.

Sen reagerade några på att hon valde ta hans efternamn, när hans pappa samt pappans tvillingbror ska ha varit riktigt stökiga i Södertälje och även förekommit i en morditredning, så deras efternamn är förknippat med händelsen.
Citera
2024-12-30, 23:07
Avstängd
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Han har blivit dömd för ringa narkotikabrott stod det tidigare i tråden.

Sen reagerade några på att hon valde ta hans efternamn, när hans pappa samt pappans tvillingbror ska ha varit riktigt stökiga i Södertälje och även förekommit i en morditredning, så deras efternamn är förknippat med händelsen.

Z's pappa?

Men fy, då stämde mina fördomar denna gång...att han har en kriminell look
Citera
2025-01-01, 12:17
Avstängd
Anso10765s avatar
Såg ni hennes story igår? Hon o hennes kompis stod i badrummet med toppar som visade 90 % sv brösten

Går de på riktigt sådär porrigt klädda bland barnen, o övriga gäster??

Urringat en sak, det är snyggt....men detta var vulgärt!
Citera
2025-01-01, 14:08
Medlem
Citat:
Såg ni hennes story igår? Hon o hennes kompis stod i badrummet med toppar som visade 90 % sv brösten

Går de på riktigt sådär porrigt klädda bland barnen, o övriga gäster??

Urringat en sak, det är snyggt....men detta var vulgärt!

Ja! Sådär går hon runt! 😏 Hon kan t.o.m. klä sig sådär på barnens födelsedagskalas, ”se på mig, se på mig!” Man kan ju undra hur länge det dröjer innan barnen börjar skämmas för mamma och innan barnens kompisar börjar ha kommentarer…. 🙄
Citera
2025-01-01, 14:48
Avstängd
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Ja! Sådär går hon runt! 😏 Hon kan t.o.m. klä sig sådär på barnens födelsedagskalas, ”se på mig, se på mig!” Man kan ju undra hur länge det dröjer innan barnen börjar skämmas för mamma och innan barnens kompisar börjar ha kommentarer…. 🙄

Fy fan va pinsamt......och att hennes kompis visar pattarna när Z är där.......men det skulle inte förvåna mig om de har gruppsex
Citera
2025-01-01, 15:21
Medlem
Citat:
Fy fan va pinsamt......och att hennes kompis visar pattarna när Z är där.......men det skulle inte förvåna mig om de har gruppsex

Kompisen är likadan. 4 barn, silikon och smink i mängder, ständigt halvnaken, samt sambo som finns på krimfup.

Jag skulle skämmas inför kompisar och lärare om min mamma klädde sig sådär och var så hårt sminkad. Hon ser ju alldeles orange ut bredvid barnen. Dock med vitt runt ögonen. 🙄
Citera
2025-01-01, 16:15
Medlem
Jag väntar bara med spänning tills Z har arkiverat bort bilder på G igen på instagram haha. Det verkar vara en grej då dom är ovänner eller har ’gjort slut’ 😂 Nu är ju allt frid och fröjd enligt Gabriellas händelser, men det är lugnet före stormen.
Citera
2025-01-01, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Kompisen är likadan. 4 barn, silikon och smink i mängder, ständigt halvnaken, samt sambo som finns på krimfup.

Jag skulle skämmas inför kompisar och lärare om min mamma klädde sig sådär och var så hårt sminkad. Hon ser ju alldeles orange ut bredvid barnen. Dock med vitt runt ögonen. 🙄

Hennes stories med brösten är borta men tycker hennes feed är rätt oskyldig i jämförelse med g
Citera
2025-01-01, 22:12
Medlem
Gaspari-s avatar
Riktigt intressanta val av namn till barnen. Vet många som döper kamphundar etc. till liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in