Citat:
Ursprungligen postat av
CalzoneItalia
Stämpelklockan visade fel tid . Han hade gott om tid att hinna ifatt paret Palme och skjuta .
Lägger du upp det så blir ju faktiskt andra "lösningar" helt orimliga. Skarpt tänkt där!
Citat:
Ursprungligen postat av
CalzoneItalia
Skit samma jag är 100% övertygad att det var Engström som mördade Palme . Det grundar jag på allt som Krister Pettersson la fram på presskonferensen. Det var för mycket som stämde för att det skall ha varit någon annan mördare .
Vi får böja oss för din övertygelse. 100% är högre procent än till och med Lambertz kom fram till.
Citat:
Ursprungligen postat av
CalzoneItalia
MP såg Engström tidigare på kvällen när dom var på bion . Det har MP berättat i förhör .
Är MP verkligen övertygad om det? Ja då kan inte LP sett CP i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
CalzoneItalia
Nej jag kommer aldrig ändra min åsikt . Jo den dagen man finner mordvapnet och att det inte kan bindas till Engström.
Det är väl en liten svaghet att du trots att du är 100% säker kan tänka dig att ändra dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
CalzoneItalia
Jag sa ju att jag kommer vika mig om man finner teknisk bevisning som friar Engström .
Men fram till dess är Engström mördaren.
Då får vi acceptera att du bestämt dig för att SE är skyldig. Många som bestämt sig för att SE är mördaren verkar basera det på att de bestämt sig. Någon ytterligare motivering är knappast nödvändig.
Egentligen finns väl inget att diskutera om SEs skuld om du redan har bestämt dig?
Vi får tipsa moderatorerna att tråden kan låsas.