• 4
  • 5
2024-01-06, 19:40
Medlem
Nymphias avatar
Ser ut som Cassandra gjort brstlyft och lagt in implantat: https://cdn1.picuki.com/hosted-by-in...oXWxI2w==.jpeg
Citera
2024-05-09, 18:11
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Hrde i senaste avsnittet att Nadia Kandils pojkvn heter Henrik. Ngon som vet vem han r??

Hrde i senaste avsnittet att Nadja duschar en gng i veckan. Fy fan vilken ofrsch brud. Har alltid undrar varfr hennes hr konstant ser flottigt ut. Nu vet man det! Kan inte vara speciellt trevligt att ha sex med en person med hennes hygien. Stackars sambon.
Citera
2024-05-09, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hrde i senaste avsnittet att Nadja duschar en gng i veckan. Fy fan vilken ofrsch brud. Har alltid undrar varfr hennes hr konstant ser flottigt ut. Nu vet man det! Kan inte vara speciellt trevligt att ha sex med en person med hennes hygien. Stackars sambon.

Hller med, tnker p det varje gng hon pminner oss om hur sllan hon duschar. Fattar inte hur hennes kille str ut, mste vara en desperat man.

Cassandra verkar s frsch och andra sidan. Nadia borde lra sig av henne 😂
Citera
2024-12-29, 17:28
Medlem
Jag har en sak jag funderat p ett tag, och det r om Cassandra faktiskt gjort en gastric bypass. Jag sjlv har gjort en och vet att man fr rr p magen frn incisionerna men ocks att man inte fr dricka kolsyrat ( vet att vissa gr det nd). Men eftersom jag noga kollat genom hennes bilder och inte sett ngra rr p magen alls, har det ftt mig att fundera.
Citera
2024-12-29, 22:25
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambonzo
Jag har en sak jag funderat p ett tag, och det r om Cassandra faktiskt gjort en gastric bypass. Jag sjlv har gjort en och vet att man fr rr p magen frn incisionerna men ocks att man inte fr dricka kolsyrat ( vet att vissa gr det nd). Men eftersom jag noga kollat genom hennes bilder och inte sett ngra rr p magen alls, har det ftt mig att fundera.

Hon har rr p magen. Man ser dessa p vissa av bikinibilderna.
Dricka kolsyrat kan dom gra efter ngot r. Det r frmst frsta ret dom inte klarar av det.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in