2024-12-28, 22:03
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofMozart
Tror "sekten" kommer vilja göra sig av med Rask illa kvickt, och där finns det ju ändlöst med "expose" att föra fram i ljuset.
Frågan är om de själva har lagt band på sig inför Rask i deras gruppchatter så att inte Rask har något på dem? Annars kommer de kasta bajsmannen till hundarna, kan bli kul!
Tror de redan lämnat RunkBaronen åt sitt öde efter otrohetsaffären. Kolla hans senaste video där han försöker låtsas att Simon ringer honom när han spelar in.

Han är sjuk (mer än kol-hostan).
Citera
2024-12-29, 19:23
Medlem
Telepatisks avatar
I Anjos senaste klipp, måste vara det sämsta försvarstalet som jag någonsin har hört. Rasks otrohet gör inget, Danjals brott gör inget, att Anjo begår brott genom att kolla in i fönster gör inget o.s.v...

Den killen har verkligen så skev självbild. En äkta narcissist, ett extremt vidrigt fetto.
Citera
2024-12-31, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
I Anjos senaste klipp, måste vara det sämsta försvarstalet som jag någonsin har hört. Rasks otrohet gör inget, Danjals brott gör inget, att Anjo begår brott genom att kolla in i fönster gör inget o.s.v...

Den killen har verkligen så skev självbild. En äkta narcissist, ett extremt vidrigt fetto.

Anjos år har varit väldigt bra ekonomiskt för honom, enligt honom själv. Vad tror du om Anjos år 2025? Kommer han "casha in" mer pengar?
Citera
2024-12-31, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Anjos år har varit väldigt bra ekonomiskt för honom, enligt honom själv. Vad tror du om Anjos år 2025? Kommer han "casha in" mer pengar?

Nu har du kollat lite förmycket på Chrippa, han brukar använde ekomiskt prat för att förminska andra.

Tror du Anjo mår bra på sin plats i livet? Hans umgänges krets bråkar och försöker mörda varandra, den ena är mera psykiskt störd än den ändra.

Han ser mest bekymrad ut tycker jag när man ser han, där han sitter och funderar på situationen hans nuvarande och före detta vänner befinner sig i.
Citera
2024-12-31, 17:23
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Tror inte att det kommer att gå lika bra ekonomiskt som det gjort i år, men jag tror inte att det kommer att gå dåligt.

Anjo kommer att komma in i minst en manisk period där han hittar ett nytt offer som han mobbar. Jag hoppas även på att all skit han har gjort under sin YouTube-karriär och främst all skit han gjort i år ger honom konsekvenser år 2025, möjligen i form av någon rättegång.

Deras "sekt" kommer knappast att hålla heller, eller Rask kommer definitivt inte att vara en del av den.
Citera
2025-01-01, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tror inte att det kommer att gå lika bra ekonomiskt som det gjort i år, men jag tror inte att det kommer att gå dåligt.

Anjo kommer att komma in i minst en manisk period där han hittar ett nytt offer som han mobbar. Jag hoppas även på att all skit han har gjort under sin YouTube-karriär och främst all skit han gjort i år ger honom konsekvenser år 2025, möjligen i form av någon rättegång.

Deras "sekt" kommer knappast att hålla heller, eller Rask kommer definitivt inte att vara en del av den.

Så intressant att du med flera tror att dom kommer kasta Rask under bussen, det fungerar inte riktigt så eftersom Jocke, Anjo och Rask är vänner på riktigt, förstår inte tankesättet, ska nog väldigt mycket till för att Anjo skulle dumpa Rask som vän.
Citera
2025-01-01, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Så intressant att du med flera tror att dom kommer kasta Rask under bussen, det fungerar inte riktigt så eftersom Jocke, Anjo och Rask är vänner på riktigt, förstår inte tankesättet, ska nog väldigt mycket till för att Anjo skulle dumpa Rask som vän.
Rask får ju aldrig vara med när dom andra hittar på något.
Citera
2025-01-01, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hackett.
Rask får ju aldrig vara med när dom andra hittar på något.

Där har du fel han är inbjuden men vill inte, bara fråga vem som helst i deras närhet.
Citera
2025-01-01, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Där har du fel han är inbjuden men vill inte, bara fråga vem som helst i deras närhet.
Jodå jag vet vilken pajas dom tycker Rask är och vill inte ha så mycket med honom att göra.
Citera
2025-01-01, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hackett.
Jodå jag vet vilken pajas dom tycker Rask är och vill inte ha så mycket med honom att göra.

Konstigt, har aldrig hört det av varken Jocke eller Anjo, när var du hos dom sist?
Citera
2025-01-01, 17:30
Avslutad
Anjo har firat nyår, och Chrippas vistelse i Spanskt fängelse, tillsammans med sin alldeles egen hink, och småhinkarna
Citera
2025-01-01, 18:40
Medlem
Anjos nya dokumentär skulle enligt sms ifrån Joakim vara en granskning av Julia och Socialen, enligt honom skulle det finnas bevis som hade skickats som visat något om hur sjuk Julia är och hur allvarligt det var eftersom många velat göra en IVO anmälan på socialen.
Håller med om att det absolut är allvarligt att hetsa tusentals människor som inte har ful insyn i ett ärende att anmäla en socialtjänst.
Men just det, nu är man på god fot med Julia igen så då gäller det inte längre!! Är det inte spännande hur någon bara är en dålig förälder när det passar?

Anjo borde göra en dokumentär om varför han, Joakim, Lisen, Books, Angelica vittnade om väldigt stora brister i någons föräldraförmåga för tusentals tittare, när samma personer nu verkar vilja vittna till personens fördel. Är inte det att ta viktiga resurser av socialen? Ena stunden hetsar man sina följare till att anmäla personen till socialen, i nästa ska man försöka stoppa det beslut som socialen bedömt behövts.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in