Citat:
Ursprungligen postat av
What-do-u-meanhi
Bara jag som tappar respekten för cluee?
Han sitter alltså i ett samtal med Jockiboi och försöker berätta att hur fel Anjo och de gjort mot honom och att han bara vill vara opartisk osv.
Han försöker spela på jockibois känslor när i själva verket Jockiboi är fullblods psykopat.
Lite som att slå hammar på en spik och förvänta sig att den ska gå ut.
Det jag reagera på var att Cluee var väldigt känslosam i detta samtal men jockiboi bryr sig inte om cluees känslor så helt onödigt
Jag tror inte att det är så mycket spel från Cluee’s sida utan samtalet va nog väldigt känslomässigt jobbigt. Efter allt som hänt osv, vilket man kan först.
Jag menar hade någon tryckt upp mitt barn på en tröja osv hade jag känslomässigt inte kunnat hålla mig från att stampa personen i ansiktet flertalet gånger.
Tycker det är grymt av Cluee att stå upp mot deras beteende och svara på deras påståenden om att han inte låter dom vara när det så som bevisen ser ut nu är tvärt om Anjo och gubbarna är på han.
Tycker fortfarande det är konstigt att dom går all in på cluee som gjorde en nyhet om att bawan exposa AH. Dom besvarar knappt något om det bawan sagt i sin två delade expose. samt att Anjo märker man är nojig för att gå i clinch med bawan så då hoppar man på cluee och snackar om BC samarbetet istället och hur fejk han är.