2024-06-12, 17:07
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Huset ja Anjo har alltså hyrt ett hus för 18Kkr/mån plus att han har tre månaders uppsägning på lägenheten. Ekonomin är hårt ansatt trots allt han kammat hem tack vare Chrippa och Linnea. Inkomsten är inte bestående, den rasar inom kort men vad gör väl det på en skala?? Kf och Anjo är väl bundisar vid det här laget.
"Vi kommer och kolla erat bakgrund noga att Ni är god ställda med två löner" står det i uthyresannonsen, vilket djävla skämt. Jag tycker det är dags att Skuldrådgivarn tar en ny titt på familjen Björlunds ekonomiska historia och framtid
Det är för mig uppenbart att Anjo inte lärde sig jack shit i varken lyxfällan eller biggest fetto.

Någon borde anmäla Anjo så hans företag kommer under myndighetsluppen, jag är övertygad om att det finns mycket shady shit i den där firman.
Citera
2024-06-12, 17:09
Avslutad
Nu lägger Danijal upp massa bevis om analyshasses grejer.

Men vem bryr sig om det nu?

Vill han flytta fokus nu (igen) när han, Anjo och Jocke står i rampljuset?

Det här är ju galet roligt
Citera
2024-06-12, 17:13
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Nu lägger Danijal upp massa bevis om analyshasses grejer.

Men vem bryr sig om det nu?

Vill han flytta fokus nu (igen) när han, Anjo och Jocke står i rampljuset?

Det här är ju galet roligt

Det är ren underhållning att se dessa gubbar svettas 😂
Citera
2024-06-12, 17:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Stämmer.

Skuldsaldo hos Kronofogden 2024-06-08
Allmänna mål totalt 63 688 kr
Enskilda mål totalt 0 kr
Betalningsanmärkningar de senaste 5 åren
Allmänna mål totalt 7 st
Betalningsföreläggande totalt 3 st mål
Herregud, det här är vad jag pratat om i flera år, det är bara att ringa upp Mange igen och be om att få komma tillbaka till budgettavlan.

Han skulle ha lyssnat första gången när dom sa att detta företag inte bär sina egna kostnader.

Seriöst hur många ärenden har firman haft hos kfm, 15 stycken? Lägg ner skiten bara och kontakta arbetsförmedlingen imorgon, finns säkert någon hög med skit han kan flytta på.
Citera
2024-06-12, 18:05
Medlem
Bara jag som tappar respekten för cluee?
Han sitter alltså i ett samtal med Jockiboi och försöker berätta att hur fel Anjo och de gjort mot honom och att han bara vill vara opartisk osv.

Han försöker spela på jockibois känslor när i själva verket Jockiboi är fullblods psykopat.

Lite som att slå hammar på en spik och förvänta sig att den ska gå ut.

Det jag reagera på var att Cluee var väldigt känslosam i detta samtal men jockiboi bryr sig inte om cluees känslor så helt onödigt
Citera
2024-06-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Bara jag som tappar respekten för cluee?
Han sitter alltså i ett samtal med Jockiboi och försöker berätta att hur fel Anjo och de gjort mot honom och att han bara vill vara opartisk osv.

Han försöker spela på jockibois känslor när i själva verket Jockiboi är fullblods psykopat.

Lite som att slå hammar på en spik och förvänta sig att den ska gå ut.

Det jag reagera på var att Cluee var väldigt känslosam i detta samtal men jockiboi bryr sig inte om cluees känslor så helt onödigt

Jag tror inte att det är så mycket spel från Cluee’s sida utan samtalet va nog väldigt känslomässigt jobbigt. Efter allt som hänt osv, vilket man kan först.
Jag menar hade någon tryckt upp mitt barn på en tröja osv hade jag känslomässigt inte kunnat hålla mig från att stampa personen i ansiktet flertalet gånger.

Tycker det är grymt av Cluee att stå upp mot deras beteende och svara på deras påståenden om att han inte låter dom vara när det så som bevisen ser ut nu är tvärt om Anjo och gubbarna är på han.

Tycker fortfarande det är konstigt att dom går all in på cluee som gjorde en nyhet om att bawan exposa AH. Dom besvarar knappt något om det bawan sagt i sin två delade expose. samt att Anjo märker man är nojig för att gå i clinch med bawan så då hoppar man på cluee och snackar om BC samarbetet istället och hur fejk han är.
Citera
2024-06-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HSHH
Jag tror inte att det är så mycket spel från Cluee’s sida utan samtalet va nog väldigt känslomässigt jobbigt. Efter allt som hänt osv, vilket man kan först.
Jag menar hade någon tryckt upp mitt barn på en tröja osv hade jag känslomässigt inte kunnat hålla mig från att stampa personen i ansiktet flertalet gånger.

Tycker det är grymt av Cluee att stå upp mot deras beteende och svara på deras påståenden om att han inte låter dom vara när det så som bevisen ser ut nu är tvärt om Anjo och gubbarna är på han.

Tycker fortfarande det är konstigt att dom går all in på cluee som gjorde en nyhet om att bawan exposa AH. Dom besvarar knappt något om det bawan sagt i sin två delade expose. samt att Anjo märker man är nojig för att gå i clinch med bawan så då hoppar man på cluee och snackar om BC samarbetet istället och hur fejk han är.

Absolut men man måste ju kunna hålla två bollar i luften.
Men absolut bra att Cluee står upp mot dem. Får se hur länge de håller bara. Tror inte cluees psyke klarar mer än 2 dagar av att gå emot jockiboi
Citera
2024-06-12, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Absolut men man måste ju kunna hålla två bollar i luften.
Men absolut bra att Cluee står upp mot dem. Får se hur länge de håller bara. Tror inte cluees psyke klarar mer än 2 dagar av att gå emot jockiboi

Jag hoppas han står på sig men tyvärr har han ju visat tidigare att han viker sig efter press från boooiii och gubbarna.
Citera
2024-06-12, 18:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag hoppas han står på sig men tyvärr har han ju visat tidigare att han viker sig efter press från boooiii och gubbarna.
Han behöver bara orka en dag, sen vet alla hur smutsigt det är bakom kulisserna.
Citera
2024-06-12, 18:51
Avslutad
Citat:
Jo tyvärr!

Men jag tror faktiskt inte det den här gången.

Speciellt inte som han sa att han inte har något att förlora på det här, han har ändå tänkt att kanske göra något annat.

Jag tycker att det va rätt talande.

Och på det så har han fått utstå så mycket påtryckningar/trakasserier/förnedringar/styrning och allt möjligt skit i många år, så det är inte konstigt att han helt och hållet har tröttnat.
Citera
2024-06-12, 18:54
Avslutad
Citat:

Det säger väl hel del, trots att ingenting är Jockes fel för han är mister nice guy
Hur var det nu med det? Hur nice är Jocke? Han kör samma djävla spel som han gjort i över tio år
Anjo går fan igång snabbare på Jocke än på sin egen fru
Citera
2024-06-12, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jo tyvärr!

Men jag tror faktiskt inte det den här gången.

Speciellt inte som han sa att han inte har något att förlora på det här, han har ändå tänkt att kanske göra något annat.

Jag tycker att det va rätt talande.

Och på det så har han fått utstå så mycket påtryckningar/trakasserier/förnedringar/styrning och allt möjligt skit i många år, så det är inte konstigt att han helt och hållet har tröttnat.

Jag hoppas på det. Som du säger han verkar vara helt okej med att hans egna kanal eller karriär skulle gå under med detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in