Citat:
Ett land med ett framgångsrikt rymdprogram. Chandrajan landade på månen augusti 23. Har en exploderande export av mjukvaror för 200 miljarder dollar och exporterar tusentals IT-Tekniker varje år, tydligen kvalificerade att jobba på Tesla förutom i stora tal i silicon valley. Den mest ekonomisk framgångsrika subgruppen i hela världen.
Förstår att du trollar, men jag hade inget bättre för mig än att svara .
Någon måste ju svara på en lobotomerad loser som skriver kvacksalveri hela dagen lång
Förstår att du trollar, men jag hade inget bättre för mig än att svara .
Någon måste ju svara på en lobotomerad loser som skriver kvacksalveri hela dagen lång

Citat:
"tech-högern" och "nationalist-högern" kommer säkert kunna enas om vissa saker men inte andra.
Saker de troligtvis kommer enas om:
Bort med woke.
Skärp straffen.
Sänk skatten.
Banta staten.
Gör USA hälsosamt igen.
Minska korruptionen.
Mota Kina.
Etc.
Saker de inte kommer enas om:
H1b visa.
Utrikeshandel.
Tullar.
Viss geopolitik.
Jag tror att Elon försöker hinta till nationalist-högern att inte vara så "bonniga" och bli lite mer catchy genom att försöka se USA som ett "sportlag" av vinnare som han själv uttryckte det. Men jag säger bara bonne FTW! Företag kommer, företag går, men Bönner dom består!
Saker de troligtvis kommer enas om:
Bort med woke.
Skärp straffen.
Sänk skatten.
Banta staten.
Gör USA hälsosamt igen.
Minska korruptionen.
Mota Kina.
Etc.
Saker de inte kommer enas om:
H1b visa.
Utrikeshandel.
Tullar.
Viss geopolitik.
Jag tror att Elon försöker hinta till nationalist-högern att inte vara så "bonniga" och bli lite mer catchy genom att försöka se USA som ett "sportlag" av vinnare som han själv uttryckte det. Men jag säger bara bonne FTW! Företag kommer, företag går, men Bönner dom består!
Att göra USA hälsosamt (igen) känns svårt att förena med landets vurmande för frihet och förkärlek till billig mat i enorma portioner. Förbjuder man skräpmat inskränker det friheten att välja själv, och höjer man priserna lär folket greppa både högafflar och hagelgevär för att störta staten.