2024-12-28, 03:15
Medlem
Det är ju omöjligt att som ny läsare följa med i denna tråd. Vilka är alla människor som det skrivs om i tråden om Fia? Sulle förstår jag, men det dyker nu upp en massa andra initialer… GR, BB, M osv… vilka är dessa? Det är ju fan omöjligt att hänga med här..

Det verkar vara en jävla massa skvaller om andra människor än Fia i den här tråden. Fins det ingen admin. som kan rensa? I andra trådar så ryker ju OT direkt…
Senast redigerad av Krimprofessorn 2024-12-28 kl. 03:17.
2024-12-28, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja det är fan sjukt hur en sån snubbe som ska vara påläst inte verkar veta ett skit om M och hennes son. Han har sagt flera gånger nu att M förstår ju inget av det han pratar om men han ska ändå hjälpa henne för han vet hur man ska göra. Han hade hittat nån snubbe han ville ta hjälp av men tyvärr har de bråkat i 2 veckor pga ett missförstånd enligt BB. Jag antar att deras konspirationsteorier motsäger varandra eller nåt sånt.
Många av dem blir mycket ofta osams i lives , igår var det JJ som fick påhopp hos PM när han inte slutade tala om sina ideer om lagar och förordningar , någon pratade om personer som livnär sig på att " hjälpa" människor mot myndigheter mot betalning, JJ menade att han tog frivilliga bidrag till sin youtube och inget annat
2024-12-28, 12:50
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimprofessorn
Det är ju omöjligt att som ny läsare följa med i denna tråd. Vilka är alla människor som det skrivs om i tråden om Fia? Sulle förstår jag, men det dyker nu upp en massa andra initialer… GR, BB, M osv… vilka är dessa? Det är ju fan omöjligt att hänga med här..

Det verkar vara en jävla massa skvaller om andra människor än Fia i den här tråden. Fins det ingen admin. som kan rensa? I andra trådar så ryker ju OT direkt…

De utöver Fia och Sulle som brukar diskuteras är personer som figurerar i diverse lives tillsammans med de förstnämnda, gemensamt för dem är att de alla på olika sätt har fått sina barn "kidnappade" och det är på grund av en stor konspiration av staten och socialtjänsten.

Skrev ett inlägg tidigare med kort sammanfattning kring de mest diskuterade personerna här
2024-12-28, 16:36
Avslutad
Hej

Hittade den här individen via en pod (guldtands podcast) där hon blir intervjuad varpå jag funderade lite på hur det står till i sinnet med personen, givet av det som sades i Podcasten.

Nyfiken som jag är, så sökte jag såklart här på Flashback och ta mig tusan - den här personen har en egen tråd med tusentals sidor.

Efter att ha läst en del här inser jag att jag förstår ingenting, alla förkortningar och "Nu är den eller den live" hjälper inte en novis som jag.

Så, om jag ber snällt, kan någon göra en sammanställning av hela historien?

En psyksjuk kvinna
En pundarman från utomlands
En annan man med mentala sjukdomar
Någon hästman
Det skriks utanför myndigheter

Etc osv - jag fattar inte hälften men vore intressant med en resumé, för något säger mig att den här historien inte är klar och färdig på långa vägar.

God fortsättning
2024-12-28, 17:59
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Hej

Hittade den här individen via en pod (guldtands podcast) där hon blir intervjuad varpå jag funderade lite på hur det står till i sinnet med personen, givet av det som sades i Podcasten.

Nyfiken som jag är, så sökte jag såklart här på Flashback och ta mig tusan - den här personen har en egen tråd med tusentals sidor.

Efter att ha läst en del här inser jag att jag förstår ingenting, alla förkortningar och "Nu är den eller den live" hjälper inte en novis som jag.

En psyksjuk kvinna
Någon hästman

Etc osv - jag fattar inte hälften men vore intressant med en resumé, för något säger mig att den här historien inte är klar och färdig på långa vägar.

God fortsättning

Kan rekommendera dig att läsa Fias domar till en början

De finns här:
https://trollbloggen.se/index.php/2024/04/04/sofia-palms-domar/
2024-12-28, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Kan rekommendera dig att läsa Fias domar till en början

De finns här:
https://trollbloggen.se/index.php/2024/04/04/sofia-palms-domar/
Hon har ju inga domar på sig enl henne själv
2024-12-28, 18:28
Medlem
Citat:
Hej

En psyksjuk kvinna
Någon hästman

God fortsättning
Det är en pågående historia där ett antal av personerna förekommit på sociala media i protester mot socialtjänsten innan tiktok , somliga har haft sina barn omhändertagna mer än 10 år , dessa personer har sedan hittat varandra och finns numera tillsammans i diverse lives på tiktok.

En del som den mindre friske bonden som är kopplad till " hästmannen" blev ordentligt utnyttjad av ett antal aktörer eftersom han var i tillstånd där han reste runt i Sverige och betalde för hotell osv för ett antal mammor när de ville stå på ett torg och skrika , numera ligger han lågt och håller sig borta från dessa sammanhang
2024-12-28, 18:38
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Hon har ju inga domar på sig enl henne själv

Fia är väldigt flexibel med sanningen. Men ja hon är ju inte dömd för brott, men det finns gott om domar kopplade till henne. Sulle däremot är dömd för olaga hot, men det var ju såklart felaktigt och på falska grunder enligt Fia, trots att han vart dömd pga att han erkänt det haha.
2024-12-28, 19:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är en pågående historia där ett antal av personerna förekommit på sociala media i protester mot socialtjänsten innan tiktok , somliga har haft sina barn omhändertagna mer än 10 år , dessa personer har sedan hittat varandra och finns numera tillsammans i diverse lives på tiktok.

En del som den mindre friske bonden som är kopplad till " hästmannen" blev ordentligt utnyttjad av ett antal aktörer eftersom han var i tillstånd där han reste runt i Sverige och betalde för hotell osv för ett antal mammor när de ville stå på ett torg och skrika , numera ligger han lågt och håller sig borta från dessa sammanhang

Tackar för briefing
Det är ju något helt galet fel med den där kvinnan och anhang, detta sagt av en novis i ärendet
2024-12-28, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Fia är väldigt flexibel med sanningen. Men ja hon är ju inte dömd för brott, men det finns gott om domar kopplade till henne. Sulle däremot är dömd för olaga hot, men det var ju såklart felaktigt och på falska grunder enligt Fia, trots att han vart dömd pga att han erkänt det haha.

Ja det är ju allmänt känt att han är v
dömd för det men likväl är barnen kidnappade
2024-12-29, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bosan84
Gräddrumpan går ju inte att styra och manipulera så skulle aldrig funka.
Btw, bor han på en båt eller något sånt? Tyckte det såg ut som det på liven inatt.

Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Han har noll koll på det mesta. Att lyssna på hans falsarier är en galen upplevelse. Han är fylld av konspirationsteorier och målar upp saker med en ofattbart bred pensel. Ljuger. Drar sjuka slutsatser. Kan inte hålla en tråd utan snurrar in sig i sina sjuka tankar. Går från vän och kärleksfull röst till totalt vansinne inom loppet av några sekunder. Han är en mansplainande, lögnaktig och föraktfull praktnarcissist.

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
GR är på tok för självständig och skulle antagligen få utbrott hela tiden när han ska mansplaina sina konspirationsteorier för henne och blir sur för att hon ifrågasätter allt han säger. Det verkar ju ha varit ett problem med exet. Han sa det att varför inte bara lita på det han säger? Varför ifrågasätta och vilja ha källor? Härlig kille!

Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Får incel-känsla av honom. Ger sig efter typ alla kvinnor i någon form av underläge. Den typen av snubbe som skulle stöta på gräddrumpan.

MLs grundproblematik kan nog vara att han är så autistisk att högtalaren sprängs så fort han öppnar munnen. Han ger vibbar av att vara en urspårad aspie. GR är i grund och botten en normalbegåvad kvinna och med den attityden hon har så hade det totalt kraschat med ML.

Citat:
En psyksjuk kvinna
Någon hästman

Läs Adinas poster, hon är som en uppslagsbok gällande alla individer och deras respektive bakgrund. För att sammanställa det: de så kallade "desinformatörerna" är vad som händer när föräldrar med psykisk ohälsa/psykiatriska diagnoser/utländska uppfostringsmetoder möter myndighetssverige och svenska normer.
2024-12-29, 13:32
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
MLs grundproblematik kan nog vara att han är så autistisk att högtalaren sprängs så fort han öppnar munnen. Han ger vibbar av att vara en urspårad aspie. GR är i grund och botten en normalbegåvad kvinna och med den attityden hon har så hade det totalt kraschat med ML.

Läs Adinas poster, hon är som en uppslagsbok gällande alla individer och deras respektive bakgrund. För att sammanställa det: de så kallade "desinformatörerna" är vad som händer när föräldrar med psykisk ohälsa/psykiatriska diagnoser/utländska uppfostringsmetoder möter myndighetssverige och svenska normer.

Det är Mus*kb*ss vi pratar om, inte ML men båda två lever ju i alternativa verkligheter, det hade varit fantastiskt att se en live med båda två där de ska förklara för varandra hur allt ligger till 😂.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in