Citat:
Ursprungligen postat av
ElementarSturgeon
Hej
Hittade den här individen via en pod (guldtands podcast) där hon blir intervjuad varpå jag funderade lite på hur det står till i sinnet med personen, givet av det som sades i Podcasten.
Nyfiken som jag är, så sökte jag såklart här på Flashback och ta mig tusan - den här personen har en egen tråd med tusentals sidor.
Efter att ha läst en del här inser jag att jag förstår ingenting, alla förkortningar och "Nu är den eller den live" hjälper inte en novis som jag.
Så, om jag ber snällt, kan någon göra en sammanställning av hela historien?
En psyksjuk kvinna
En pundarman från utomlands
En annan man med mentala sjukdomar
Någon hästman
Det skriks utanför myndigheter
Etc osv - jag fattar inte hälften men vore intressant med en resumé, för något säger mig att den här historien inte är klar och färdig på långa vägar.
God fortsättning
Det är en pågående historia där ett antal av personerna förekommit på sociala media i protester mot socialtjänsten innan tiktok , somliga har haft sina barn omhändertagna mer än 10 år , dessa personer har sedan hittat varandra och finns numera tillsammans i diverse lives på tiktok.
En del som den mindre friske bonden som är kopplad till " hästmannen" blev ordentligt utnyttjad av ett antal aktörer eftersom han var i tillstånd där han reste runt i Sverige och betalde för hotell osv för ett antal mammor när de ville stå på ett torg och skrika , numera ligger han lågt och håller sig borta från dessa sammanhang