2024-12-25, 13:25
Medlem
https://i.postimg.cc/g23kcsmm/IMG-20...39757-MFNR.jpg

Någon som sett dessa förut det är alprazolam enligt polisens lsbbtest, MG, vart trycka den eller är det apotek
Citera
2024-12-29, 06:53
Medlem
Köpte xanax 2mg på gatan på burk som jag inte vet vart dom kommer ifrån ursprunligen, Han jag köpte den av sa att de va från USA men det konstiga är att dom är märkta "U94" precis som vanliga xanor 2 mg stavarna här i Sverige?

Någon som stött på dessa tidigare? Vågar man prova en halva?

Här är bilder på burken och stavarna

https://imgur.com/a/wvnffiD
Citera
2025-01-01, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obixx
Köpte xanax 2mg på gatan på burk som jag inte vet vart dom kommer ifrån ursprunligen, Han jag köpte den av sa att de va från USA men det konstiga är att dom är märkta "U94" precis som vanliga xanor 2 mg stavarna här i Sverige?

Någon som stött på dessa tidigare? Vågar man prova en halva?

Här är bilder på burken och stavarna

https://imgur.com/a/wvnffiD

Kanske är så, jag har också 2mg burkar och mina ser inte ut sådär. Dom är större med brun/röd text. Vad smakar dina? Jag tror mina är från Thailand. Tyckte jag hörde rykten om det.
Citera
2025-01-01, 23:08
Medlem
Jag har nu ätit stavar i ett par år, samma märke och samma kran. Det sägs att dom är ifrån Thailand, märkt med xanax och är med rödbrun text "xanax"

Tycker att dom senaste gångerna har dom endast varit stenhårda och smakar inte alpra men ger utslag på det. Någon annan som känner igen det?
Citera
2025-01-01, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billybilsson
Kanske är så, jag har också 2mg burkar och mina ser inte ut sådär. Dom är större med brun/röd text. Vad smakar dina? Jag tror mina är från Thailand. Tyckte jag hörde rykten om det.

Dessa verkar vara fake, vissa smaka bara mjöl och noll effekt, sen provade jag en till halva och den smakade beskt utav bara fan, men rusmässigt vart jag bara typ "bäng" så verkar inte vara äkta alprazolam i alls...
Citera
2025-01-02, 21:27
Medlem
Nästan alla mina polare använder drogen Xanor men jag använder inte
Citera
2025-01-02, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obixx
Dessa verkar vara fake, vissa smaka bara mjöl och noll effekt, sen provade jag en till halva och den smakade beskt utav bara fan, men rusmässigt vart jag bara typ "bäng" så verkar inte vara äkta alprazolam i alls...

Ja exakt så känner jag också. Nästa bättre att ta dom i delar än hela tabletten direkt. Fattar ingenting.
Citera
2025-01-05, 23:46
Medlem
Har tryckt tre stycken Xanor 2mg stavar nu, inom loppet av två timmar. Samt två folköl. Känner knappt någon effekt.

Ingen erfarenhet av benzo men har supit i två veckor med uppehåll två dagar nu. Vet inte om det sabbar effekt.
Senast redigerad av Omfamnalivet 2025-01-05 kl. 23:49.
Citera
2025-01-09, 11:50
Medlem
Niggwards avatar
Tänker bruka alpra /ksol 1mg för att styra upp dålig sömn som varit sen för alltid. Alltid varit att antingen sover man lite eller så sover man alldeles för mkt. Typ 4-5 timmar i X dagar sen 14 timmar för att cirkulera. Så målet är att styra upp detta.

Har prövat xanor tidigare och att sömna funkar bra för mig och missbrukar risk är minimal i mitt fall; dock är det viktigt att minimera abstinens eller diverse negativa effekter när man väl börjar styra av.

Frågan är, ni som är duktiga på xanor: Finns det något bästa sätt att göra detta på? 0,5 mg- 1mg i X dagar sen kort paus? (Isf hur länge?) eller andra alternativ?

Finns säkert flera som haft xanor som verktyg för sömn tidigare som inte har hög missbruksrisk på dessa. CS är min risk drog för missbruk som jag behöver ha koll på; dock inte benso på den nivån. Aldrig missbrukat det.

Har 0 tolerans , tog 2 år sedan senast, ksol kommer i blister , 100 st

MVH
Citera
2025-01-09, 20:34
Avslutad
Är det normalt att man på 5 mg xsaol/alpro tillsammans med lite alkohol blir bara lite luddig? Är väl en ganska stor dos?
Förväntar jag mig för mycket med tanke på det större missbruket jag hade för många år sen när man bara däckade och kände eufori?

Känner någon annan i sig i att man söker det där totala nära döden-upplevelsen och inte kan nöja sig? Var ju så länge sen så tänkte att det lagt sig.. vad fan ska man ta annars? Vill inte IVa mer men behöver nåt ibland som slår ut mig. Obs vill inte dö men ibland vill man försvinna ett tag..
Citera
2025-01-09, 20:44
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Tänker bruka alpra /ksol 1mg för att styra upp dålig sömn som varit sen för alltid. Alltid varit att antingen sover man lite eller så sover man alldeles för mkt. Typ 4-5 timmar i X dagar sen 14 timmar för att cirkulera. Så målet är att styra upp detta.

Har prövat xanor tidigare och att sömna funkar bra för mig och missbrukar risk är minimal i mitt fall; dock är det viktigt att minimera abstinens eller diverse negativa effekter när man väl börjar styra av.

Frågan är, ni som är duktiga på xanor: Finns det något bästa sätt att göra detta på? 0,5 mg- 1mg i X dagar sen kort paus? (Isf hur länge?) eller andra alternativ?

Finns säkert flera som haft xanor som verktyg för sömn tidigare som inte har hög missbruksrisk på dessa. CS är min risk drog för missbruk som jag behöver ha koll på; dock inte benso på den nivån. Aldrig missbrukat det.

Har 0 tolerans , tog 2 år sedan senast, ksol kommer i blister , 100 st

MVH

Har du försökt att få Imovane på recept? Om inte så är det steg nr 1.
Alprazolam funkar att sova på men är inte optimalt för det. Ta det helst inte mer än två dagar i veckan, max 3 dagar, för att undvika tolerans och beroende
Citera
2025-01-09, 21:35
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Har du försökt att få Imovane på recept? Om inte så är det steg nr 1.
Alprazolam funkar att sova på men är inte optimalt för det. Ta det helst inte mer än två dagar i veckan, max 3 dagar, för att undvika tolerans och beroende

Nej. Men xanor funkar bra att somna på för mig personligen. Jag går på Elvanse dagligen så att ta upp sömntabletter eller benso för läkare att somna med är nästintill uteslutet dessvärre pågrund av välkänd missbrukskombination.

I detta fall så vet jag ksaol illigalt är det lättaste bästa sättet för mig. Mentalt beroende är nästintillt obefintlig, men tänkte mer på kroppens beroende som uppstår och hur man bäst schema mässigt/hur länga eller mönster att ta ksaol 0.5 / 1mg per natt osv innan det uppnår för starka abstinens

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in