2024-12-27, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Du likställer alltså dumpen med en domstol?

Det är många som gör, Saras jävla bedömningar igen och dom är fan överallt.

Saras sekt har vunnit mark men dom får aldrig det där pricket över i:et typ Tre kronor-vinst även när det slängs fram nån politiker-gädda.
Saras gäng är och förblir den där ohyfsade kusinen från landet som kan behöva några smällar ibland även om bossen själv gör det bra.

Vilka jävla stories dom lägger upp på Dumpen, hmm. Passar perfekt i deras linje.

Sara har dock gjort ”Kanelkakan” otillgänglig (det var tung humor).
En 13-årig dotter till en gädda vaknade nitti natten och ville spöa sin pappa som tagits av Dumpen/polisen (samma sak). Sinnessjuk berättelse men ej sann så Sara lade in en felkod när polletten trillade ner då avpubliceringar är förbjudna enligt Dumpens styrelse. Så var det med den saken liksom.

Varför går inte ”Kanelkakan” att hitta på Dumpen??
Citera
2024-12-28, 05:40
Medlem
Ankan-mannens avatar
Emma Jaenson: Göteborgs-Posten:
Etablissemangets avsky är ett tecken på att Dumpen gör rätt.
?
Är Dumpens avsky tecken på att gäddorna gör rätt?

Det är snarare tecken på att avsky signalerar fel.
Citera
2024-12-28, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Emma Jaenson: Göteborgs-Posten:
Etablissemangets avsky är ett tecken på att Dumpen gör rätt.
?
Är Dumpens avsky tecken på att gäddorna gör rätt?

Det är snarare tecken på att avsky signalerar fel.

"Dumpen är en organisation som hänger ut pedofiler." inleder inlägget. Ännu en tant som behöver lära sig, att det gör Dumpen inte alls – utom i något extremt fall. De fjortisar, som Dumpens fiskare serverar, attraherar vanligen inte pedofiler...
Citera
2024-12-28, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Du kan ju åka till valfri BUP-mottagning och fråga.
Kan intyga att det är ganska vanligt att minderåriga med dålig självkänsla lätt känner sig sedda och älskade av äldre som kontaktar dem och det är också ganska vanligt att de låter sig utnyttjas som del i självskadebeteende. Deras självförakt ökar och sjukdomsbilden förvärras så jo, de skadas.
Undrar hur många av dumpens fiktiva barn som behandlas av BUP?
Undrar också hur många anhöriga barn som får akut vård på BUP efter dumpens framfart.
Enkel slutsats/antagande: Ovärderliga platser på BUP går troligen till anhörigas barn istället för till trasiga unga som hade behövt de.

Snyggt jobbat Sara Nilsson!!
Citera
2024-12-28, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeskB
"Dumpen är en organisation som hänger ut pedofiler." inleder inlägget. Ännu en tant som behöver lära sig, att det gör Dumpen inte alls – utom i något extremt fall. De fjortisar, som Dumpens fiskare serverar, attraherar vanligen inte pedofiler...
Så underbart!! Journalister, och donator Roos, spyr över pedofiler och åter pedofiler. Inte en enda gång har jag sett ett uttalande från dumpen som korrigerar detta grundläggande fel. Enl egen utsago handlar Dumpen inte ALLS om pedofiler!! Det handlar om vuxna som söker barn i sexuellt syfte. Eftersom dumpen inte är kompetenta att avgöra om gäddorna har diagnosen pedofili eller inte.

Gäddorna borde reagera på både GP och Roos som omtalar de som pedofiler.
Citera
2024-12-28, 13:14
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Det är otroligt vilka tydliga paralleller man kan dra emellan Dumpen, dess följarskara och företeelser i samhället. Såg den här (otroligt bra) dokumentären om Catrin Da Costa där den fantastiskt ointelligenta polisen gjorde sin grej tillsammans en upphetsad pöpel. Om man inte har sett den bör man verkligen göra det. Iaf de som känner att Dumpen gör en bra insats och samtidigt är beredda på att öppna hjärnkontoret, för en kort stund.

Det är så likt den här sörjan så att man börjar gråta. Idioter som minsann har bestämt sig för hur det ligger till och likt dumpen-fansen har väldigt svårt att backa bandet, se sanningen och våga erkänna att man inte tänkt hela vägen. Den enda skillnaden är väl att Dumpen har tydliga ekonomiska incitament.

För tydlighetens skulle skriver jag att jag absolut inte tycker det är okej att styckmörda kvinnor och låta tvååringar titta på. Så gör man bara inte. Jag tycker alltså INTE att man ska skydda styckmördare, OKEJ?

Fantastiskt kul och tråkigt att bli påmind om hur fantastiskt blåsta poliser är, alltså hela svenska kåren med några få undantag. Generalisering? Nej, det är finns en tydlig koppling varför dessa ”ordningsmänniskor” söker sig till skrået, som blir OT här.

Visst var det även andra än poliser som tabbade sig rejält, men den gemensamma nämnaren med dumpen är ju alla dessa människor som bestämt sig vilka som är värda omgivningens avsky och så spelar det liksom ingen roll vad som har hänt eller inte inte hänt.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-12-28 kl. 13:17.
Citera
2024-12-28, 14:12
Bannlyst
Tänk vad långt det har gått den här hetsen med minderåriga. Influencers som dessutom har en funktionsnedsättning måste be om ursäkt & lova sina fans att hen inte skrivit till minderåriga.

Mannen är bara 21 & fick massa hat för att det spreds rykten om att han hade skrivit till någon som var 16? Det skiljer liksom 5 år med tanke på hens funktionsnedsättning så är säkert på en nivå under henne ändå. Att folk har så mycket problem med detta. Låt bara folk göra vad de vill. Dumpen har förstört harmoniska fria gamla Sverige.
Citera
2024-12-28, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Så underbart!! Journalister, och donator Roos, spyr över pedofiler och åter pedofiler. Inte en enda gång har jag sett ett uttalande från dumpen som korrigerar detta grundläggande fel. Enl egen utsago handlar Dumpen inte ALLS om pedofiler!! Det handlar om vuxna som söker barn i sexuellt syfte. Eftersom dumpen inte är kompetenta att avgöra om gäddorna har diagnosen pedofili eller inte.

Det här med att ta på sig för stora kostymer och flotta titlar är en paradgren hos Dumpen-folket. Skribenten Blompissare hade en bra tagning på fenomenet.

Sara började lite blygsamt och kallade sig för ”Utgivare” vilket inte är fel i sak men det är väl inte riktigt rätt ändå?

Sen brakade det loss i Saras karriärsstege och hon titulerade sig som journalist vilket retade gallfeber på Janne Josefsson. Hon har även varit jurist och nu senast psykiatriker men för mig är och förblir hon Prutt-Sara efter videorna hon själv lagt upp som beskriver hennes elefantskitar ute på vägarna.

Man kanske borde vara lite snällare mot Sara men hon hittar på såna galna saker hela tiden men det är underbart roligt.
Citera
2024-12-28, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade

Jag följer inte chattarna, men av "referat" som jag har läst i tråden, skall de flesta av "fiskar-fjortisarna" fylla 15 ganska omedelbart efter det att de har fått till en träff. Då är de ju ännu mindre attraktiva för pedofiler...
Citera
2024-12-28, 18:26
Medlem
Citat:
Jag följer inte chattarna, men av "referat" som jag har läst i tråden, skall de flesta av "fiskar-fjortisarna" fylla 15 ganska omedelbart efter det att de har fått till en träff. Då är de ju ännu mindre attraktiva för pedofiler...

Dumpens fjortisar i chattarna har en tendens att vara väldigt nära 15 år och extremt kåta samt på jakt efter äldre feta män.
Givetvis trillar det dit nån förståndshandikappad men Sara presenterar den här datan som bevis för att Sverige lider av en epidemi av pedofili.
99% av sexbrotten mot barn begås av andra barn men det får vi absolut inte prata högt om.

”Jävla svin!” får man räkna med att bli kallad ifall man ifrågasätter dr Nilssons studie/arbete.

Givetvis med deras bakgrund så hajar man, jag hade gjort samma sak men en liten tillnyktring vore nog på sin plats.
Citera
2024-12-28, 18:40
Medlem
Citat:
Helt korrekt observerat. Det är undantagsvis snack om yngre barn, då oftast genom den sk "Peddo-mamman". Alltså en mamma som vill låna ut sitt barn till övergrepp.
Citera
2024-12-28, 19:45
Medlem
Dumpen söker nya fiskare, Sara sa det med egna ord. Klart man ställer upp om det krisar men vad ska jag göra? Spela fjortis kåt på farfar är väl lite ute numera.

Måste diskutera lönen med Sara då jag ska ha bra betalt för den här skiten om det är så det sista jag gör. Sara betalar extremt dåligt enligt ryktet och vill hon att jag ska runka upp män som sätter på vad som helst och få det till pedofili så kommer det kosta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in