2024-12-28, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hon har dock sina söner i Huddinge så att flytta alltför långt ifrån umgänget med dem bär kanske emot.

Jag tror det har mer med status att göra, hon anser det är fint att bo där oavsett vilket sorts boende det är. Hellre utomhus än en tvåa i norrköping. Hon har under de senaste åren sagt mycket nedlåtande saker om lantisar, bönder och annat patrask från mindre städer och förorter. Att bo någon annanstans finns inte på kartan, det är inte fint.
Citera
2024-12-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Det är ingen som funderarat på varför hon plötsligt blev så jävla förbannad och tvär efter bortamatchen hos han Jonas?

Jag menar en vanlig bakfylla har hon väl ruskat av sig utan problem innan.
Att hon stack från Hassan verkade ju inte bekomma henne nämnvärt efter det hade skett.

Kan det varit att Jonas visade med hela handen att "nej, tack det här var ett misstag, du ska ut" i kombination med att hon fick för sig att detta kunde vara hennes "nya kille"?

Jag får bara för mig att det är något mer underliggande än det hon börjat gnälla om igen som hemlöshet och att allt skulle vara Hassans fel.

Jag fortsätter hävda att jag tror hon är enormt sårad att inte ens pengarna räckte för att Hasan skulle vilja ha henne. Hon anser ju på allvar hon är snygg, smal, sexig och allt det där - och nu även rik. Men inte ens det hjälpte. Varken med Hasan eller Jonas. Jag tror hon hade trott det skulle göra skillnad och att hon verkligen inte kan förstå hur någon man kan tacka nej till henne
Citera
2024-12-28, 20:06
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Ja hon har ju snackat mycket om att hon vill ha en snubbe som bara kan älska henne eller något i den stilen, tur att den där Jonas inte gick så långt iaf.

Hmm, men skulle hon behöva kontakta honom direkt och tala om det, inte genom tiktok som han inte verkar intresserad utav.
Skulle väl iofs förklara ilskan om så var fallet för inte verkar han brytt sig i den benämningen att han inte hört av sig till henne efteråt, vad vi vet iaf.
Hon är ju snabbt där hos honom om han hört av, baserat på alla andra gånger han återkommit till henne.

Sant ja.
Men om Hasan fått hjälp att lyfta ut kärringen? Om han nu inte kunde själv?

Och Anhöriga håller koll på vad Det Finska FylleVidret lägger ut? Och säger, om deras närstående?

Alla som sett Fyllkärringens lives, vet väl att Hasan AlHasan har en kateter i sitt könsorgan nu? Och så vidare..
Integritetskränkande.
Citera
2024-12-28, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Jag fortsätter hävda att jag tror hon är enormt sårad att inte ens pengarna räckte för att Hasan skulle vilja ha henne. Hon anser ju på allvar hon är snygg, smal, sexig och allt det där - och nu även rik. Men inte ens det hjälpte. Varken med Hasan eller Jonas. Jag tror hon hade trott det skulle göra skillnad och att hon verkligen inte kan förstå hur någon man kan tacka nej till henne

Väl på vandrarhemmet verkade hon väldigt glad och nöjd, morgonen efter Jonas. Några timmar senare var hon arg som ett bi när hon gick omkring och avreagerade sig i live på väg mot annat hostel trots att hon enligt sig själv betalat för 6(?) nätter. Tror hon blev utslängd och pengarna brann inne = arg Pia. Eller så ljög hon om hur många dagar hon bokat, fick dissen av Jonas att sova där en till natt och var arg för att ha blivit dissad och behöva betala nytt boende.
Citera
2024-12-28, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma

Inte ens pengarna?
Jag kanske har missat något men har aldrig hört henne nämna pengar i den bemärkelsen att det skulle lösa några relationer?
Tycker dom verkat ganska nöjda med en låda vin för dagen och lite mat.
Citera
2024-12-28, 20:19
Medlem
Ute och partajar nu, utslängd från nåt ställe eller va hon sa... Att bo på hostel är som att bo hemma hos mamma och pappa, "får inte dricka, röka, ha killar på rummet"
Döh va tror hon...
Citera
2024-12-28, 20:32
Medlem
GhostofMozarts avatar
Inte långt till hon börjar hora ut sig va?
Citera
2024-12-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofMozart
Inte långt till hon börjar hora ut sig va?

Har du missat hennes onlyfans och dominatrix-tjänster hon erbjudit de senaste åren?
Citera
2024-12-28, 20:38
Medlem
GhostofMozarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Har du missat hennes onlyfans och dominatrix-tjänster hon erbjudit de senaste åren?
Haha, svar: ja!
Går in då och då och kollar vad hur misären ter sig.
Men menade mer oldschool-hora på streetan!
Citera
2024-12-28, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofMozart
Haha, svar: ja!
Går in då och då och kollar vad hur misären ter sig.
Men menade mer oldschool-hora på streetan!

Jag har inte sett det med egna ögon, tacka gudarna för det. Däremot såg jag hennes hemsida hon skapat för det och hon promotade ofta sina tjänster i lives. Det ”bolaget” med tjänster gick nog i graven när det inte var så mycket bokningar - tror jag hörde om EN. Onlyfans säger hon fortfarande att hon får in pengar på så där kanske hon är aktiv?
Citera
2024-12-28, 21:09
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Ute och partajar nu, utslängd från nåt ställe eller va hon sa... Att bo på hostel är som att bo hemma hos mamma och pappa, "får inte dricka, röka, ha killar på rummet"
Döh va tror hon...

Alltså nu? Ute å Partajar och i på G?
Citera
2024-12-28, 21:14
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Döh va tror hon...

Tror hon nämnde "Stampen". Place i Gamla Stan, Jazz, funk, levande musik. Pia klädd i sommarklänning, fått komplimang. Blev sur då "den äldre mannen" inte ville hyra ut sin lägenhet till Pia. Däremot önskade han "Lycka Till". Pia ansåg det en smula onödigt...vad ska hon med det, typ...hennes situation blev ju inte fixad...nu heller.

Alltid andra som ska fixa. Aldrig Pia. Pia ska bara ha. Gratis. Udda att gå på krogen o ragga, inte män, men någonstans att bo. Underförstått...Gratis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in