2024-12-27, 20:24
Medlem
Ingen som sparat och kan lägga upp?
Citera
2024-12-27, 21:12
Medlem
Norsken har ju gjort saker mot henne förr som hon sen förlåter så detta är la återigen en sak hon sen förlåter
Citera
2024-12-27, 23:27
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entjockkatt
Nu är det bara att titta på kraschen. ex pojkvän har kapat kontot och lägger ut sexvideos på Instagram. Det är bland det värsta förfall jag sett. ”Vad ska jag göra” skriver hon ….
Det känns väl som att detta förfall egentligen varit ett decennium av ett leverne i en nedåtgående spiral? Hon verkar ju minst sagt omgivit sig av problematik och högst omoraliska människor.
Citera
2024-12-28, 01:15
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttinava
Ni ser ju deras reaktioner. Grabbarna blir ju helpaffa vilket beror på att hon då drog in 500K i månaden tror jag det var. Några bevis har jag icke, blir spännande med deklarationen men hon skattar väl inte för dem i tron om att hon får dem inbetalat från USA där Onlyfans väl är beläget. Eller?

Alltså 500K i månaden är inga ovanliga summor. Josefin Ottosson har tjänat 9 miljoner på OF: https://youtu.be/NKHvAGWR6Hc?t=196 Svenska vackra flickor säljer väl som smör i solsken, av desperata hanar kan tänkas. Det är därför hon kan isolera sig i lägenheten och ligga och dra sig hela dagarna "Jag jobbar väl i ..oj...40 minuter om dagen kanske" Så de har råd med både lyxlägenheter och lyxliv. Paow har väl 13.000 följare och vardera betalar 250kr i månaden så räkna själv. 13.000x250= 3.250.000:-

MEN!

Man blir klassad som billig och det blir troligen svårt att hitta någon som vill bilda en framtid ihop som inte är en följande simp eller en utnyttjare som vill leva på en. Ottosson har ju Johannes Leonidas boende hos sig nu som inte vill kalla relationen för just en relation men spela in porr och bo i hennes lägenhet passar tydligen. Förvisso är lägenhet i Sthlm svårt så bättre då att låna honom pengarna, skriva lånekontrakt och låta honom bo ensam. Han har ju arbete inom byggbranschen så han kan betala tillbaka. DET vore sann vänskap, inte att han utnyttjar henne för boende och hon honom för OF content. Leonidas behöver lugn och ro och att komma bort från knarket och den miljön, han ser trött ut så det hade hjälpt honom massivt.
Men ditt cp. Hon har inte 13000 följare på onlyfans och hon tjänar inte några miljoner varje månad. Enligt dina beräkningar skulle hon tjäna runt 40 miljoner årligen?
Då hade hon givetvis bott utomlands, köpt en egen lägenhet/hus (och inte bott hos sin pappa). Hon ville ju nyligen byta lägenhet för hyran var för dyr

Fattar du inte att influencers vill hålla upp en fasad att dom har lyckats?
Citera
2024-12-28, 13:06
Medlem
Discomusklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knux
Någon som hann spara ner sexfilmen som exet la ut på hennes story? Var en Broder och länka nu.

Och nej, jag skulle aldrig i hela mitt liv betala för att se på porr.

https://app.filemail.com/d/qfyyusygsroxctf
Citera
2024-12-28, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Discomuskler
https://app.filemail.com/d/qfyyusygsroxctf
Usch 🤢🤢🤢
Citera
2024-12-28, 14:19
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Usch 🤢🤢🤢

Två människor som idkar samlag är sannerligen ett av guds mirakel.
Citera
2024-12-28, 17:04
Medlem
Har någon videon?
Citera
2024-12-28, 17:12
Medlem
Någon måste väl ha videon?
Citera
2024-12-28, 17:34
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Men ditt cp. Hon har inte 13000 följare på onlyfans och hon tjänar inte några miljoner varje månad. Enligt dina beräkningar skulle hon tjäna runt 40 miljoner årligen?
Då hade hon givetvis bott utomlands, köpt en egen lägenhet/hus (och inte bott hos sin pappa). Hon ville ju nyligen byta lägenhet för hyran var för dyr

Fattar du inte att influencers vill hålla upp en fasad att dom har lyckats?
Ha ha, kan bara hålla med! Finns inte en chans att hon har de inkomsterna, hade Paow haft bra inkomster så hade det inte gått någon förbi. Hon är inte bruden som håller i pengar. Dessutom verkar hon ju gilla kokain och det är väl knappast gratis.
Citera
2024-12-28, 17:51
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmaaar
Har någon videon?

Citat:
Ursprungligen postat av Ninix1
Någon måste väl ha videon?
Har ni provat att kolla 4 inlägg ovanför er? Jösses, så jäkla blind kan man väl inte vara!

Förövrigt, kul att sätta på henne bakifrån och hon har en ful clown tatuerat på skinkan som stirrar på en.
Citera
2024-12-28, 18:05
Medlem
Jo jag har försökt men det funkar inte för mig iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här