Citat:
Ursprungligen postat av
Puttinava
Ni ser ju deras reaktioner. Grabbarna blir ju helpaffa vilket beror på att hon då drog in 500K i månaden tror jag det var. Några bevis har jag icke, blir spännande med deklarationen men hon skattar väl inte för dem i tron om att hon får dem inbetalat från USA där Onlyfans väl är beläget. Eller?
Alltså 500K i månaden är inga ovanliga summor. Josefin Ottosson har tjänat 9 miljoner på OF:
https://youtu.be/NKHvAGWR6Hc?t=196 Svenska vackra flickor säljer väl som smör i solsken, av desperata hanar kan tänkas.

Det är därför hon kan isolera sig i lägenheten och ligga och dra sig hela dagarna "Jag jobbar väl i ..oj...40 minuter om dagen kanske" Så de har råd med både lyxlägenheter och lyxliv. Paow har väl 13.000 följare och vardera betalar 250kr i månaden så räkna själv. 13.000x250= 3.250.000:-
MEN!
Man blir klassad som billig och det blir troligen svårt att hitta någon som vill bilda en framtid ihop som inte är en följande simp eller en utnyttjare som vill leva på en. Ottosson har ju Johannes Leonidas boende hos sig nu som inte vill kalla relationen för just en relation men spela in porr och bo i hennes lägenhet passar tydligen. Förvisso är lägenhet i Sthlm svårt så bättre då att låna honom pengarna, skriva lånekontrakt och låta honom bo ensam. Han har ju arbete inom byggbranschen så han kan betala tillbaka. DET vore sann vänskap, inte att han utnyttjar henne för boende och hon honom för OF content. Leonidas behöver lugn och ro och att komma bort från knarket och den miljön, han ser trött ut så det hade hjälpt honom massivt.
Men ditt cp. Hon har inte 13000 följare på onlyfans och hon tjänar inte några miljoner varje månad. Enligt dina beräkningar skulle hon tjäna runt 40 miljoner årligen?
Då hade hon givetvis bott utomlands, köpt en egen lägenhet/hus (och inte bott hos sin pappa). Hon ville ju nyligen byta lägenhet för hyran var för dyr
Fattar du inte att influencers vill hålla upp en fasad att dom har lyckats?