2024-12-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Är det något som talar emot att det är Linnea som fick honom gripen? För inte en chans att spansk polis hittade honom bara så där, dessutom kring jul. De måste ha blivit tipsade o då ligger Linnea nära tillhands.

Chrippa blir gripen och dömd.
Linnea kör offerkortet eftersom att "skyddande av brottsling, medhjälp till grovt penningtvättsbrott samt folkbokföringsbrott" kom på tal och att enligt henne kände sig hotad. Kanske fått råd i smyg av sin advokat att göra på detta sätt.
Kvällen när två tjejer följde med hem för att "hon var rädd" var ett rent skådespel för att kunna användas vid ett senare tillfälle.
Hon satte nu in sin plan o på köpet snart kräva Danjal på 100k.

Varför skulle det inte kunna vara på detta sätt snarare än att några spanska poliser råkar få syn på en svensk som ser misstänksam ut?

Nej det kan vara så, någon sa till mig att hon hade lagt ut lite hintar här och var men jag vet inte hur det ligger till.
Annars så har dom väl haft span på sig ett tag eller så lyckades polisen spåra dom till där dom bodde.
Citera
2024-12-28, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hur tror ni Julia förklarar för dottern att världens bästa pappa varken ringer, kommer besök eller ger julklappar? När kommer hon berätta för henne att pappa är kriminell?
Så hon bröstar det ensamstående, eller är hon lika pepp på lvu?
Citera
2024-12-28, 00:10
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Börja med att kolla på denna video
https://www.youtube.com/watch?v=JTRxGAijiDw

Usch det är var ju rent sjukt.
Citera
2024-12-28, 00:11
Medlem
För 31 minuter sen svarade L en på TT son skrev de kommer bli bra och hon gjorde massa hjärtan så nog är hon "vaken" och läser säkert här med
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boondocksaints
https://postimg.cc/JH8dV3Bj

Tack!

Förväntar mig Aftonbladet och Expressen ringer imorgon och vill veta allt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Då är det dags att låta tråden dö.

De anhöriga, vilka de än är, bör få frid.

Ni asätare lär hänga kvar.

Men ni med ett hjärta och äger empati lämnar diskussionen

Det är en familjetragedi som ingen annan har att göra med.

Bye!

Familjetragedi? Att han ev blir dömd för brott han begått? Det är väl inte mer än rätt? Bra för hans familj om han får fängelse också, de vet var han är och slipper oroa sig för vad han kan ställa till med.
Citera
2024-12-28, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Familjetragedi? Att han ev blir dömd för brott han begått? Det är väl inte mer än rätt? Bra för hans familj om han får fängelse också, de vet var han är och slipper oroa sig för vad han kan ställa till med.
Det har pågått en familjetragedi inför öppen ridå.
Nu är han gripen.

Låt hans anhöriga behandla sitt bakom stängda dörrar.

Givetvis är familjen drabbad och mår åt helvete skit.

Men som asätare så kommer ni låta tråden vara aktiv.
Citera
2024-12-28, 00:16
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Blev inte riktigt som han hade tänkt 🙄
Det blev väl exakt som han hade tänkt? Chrippa var misstänkt för något skit på grund av Jockeboi, Rask m.fl. och han ägde rättsväsendet som nu står med byxorna nere och skäms medan Chrippa äter caviar och blir avsugen av Linnea. Ni alla är så avundsjuka hahahahahahahha
Citera
2024-12-28, 00:16
Medlem
[quote=Clas.Ohlsson.453|82618870]Han videos med Jacke för några år sedan på bröderna berg kanalen var ju guld! Speciellt deras sketcher! I en av dem så vågade faktiskt en svensk
Nu inne några år.Förlorat sin dotter. Kvar Jackemorsan farsan syrran.
Citera
2024-12-28, 00:17
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tack!

Förväntar mig Aftonbladet och Expressen ringer imorgon och vill veta allt.

Är han äntligen gripen?
Citera
2024-12-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt! Precis så är det. Jag har flera gånger påtalat att de dom ivrigast klappar honom på ryggen är just de som inte har hjälp honom. Vi som har klart och tydligt berättat att han tex kommer att åka dit har fattat att han inte kommer att klara sig om han fortsätter som han gjort.
Nu har Chrippa chansen att så småningom börja sin väg till bättre mående.

Du har verkligen varit tydlig med de länge, och vi alla har väl sett att chrippa tar saker från tråden och gör det till sin sanning, fast egentligen vet han knappt vad han pratar om för det blir bara luddigt.
Han behöver fängelse för att bryta de beteende han har just nu.
Citera
2024-12-28, 00:18
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det har pågått en familjetragedi inför öppen ridå.
Nu är han gripen.

Låt hans anhöriga behandla sitt bakom stängda dörrar.

Givetvis är familjen drabbad och mår åt helvete skit.

Men som asätare så kommer ni låta tråden vara aktiv.

Tills det finns fotobevis på att Chrippa är gripen så kommer jag iaf delta i denna tråd.

Jag ogillar inte Chrippa, inte hans fel att han är född med IF, men hans vidriga golare till flickvän vill jag se grävas ner i samma hål som hon kravlade upp ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in