2024-12-27, 15:11
Medlem
”Min mamma säger alltid att Jason är så lik min pappa. Då blir jag stolt och rörd. Han kommer alltid att få leva vidare och jag vet att han vakar över oss.”

” Jag har varit sämst på att uppdatera här inne men det är för att jag verkligen vill ta vara på tiden med min mamma! Hoppas att ni har förståelse för det”

” Vill inte skriva så mycket mer om det mer än att det såklart är en sorg för oss och barnen. Det är mycket ilska och ledsna känslor kombinerat. Jag har ingen relation alls till någon på min sida av familjen mer än min mormor och min lillebror.”

Verkar som mamman funnits i hennes liv periodvis.
Citera
2024-12-27, 15:41
Medlem
Joss efternamnet är ju hennes ex mans efternamn som hon valde att behålla, så hon har både sin exmans efternamn och nuvarande mans efternamn. Undra om hon skulle ta tredje efternamn om hon skulle gifta sig en tredje gång med någon annan 😆
Citera
2024-12-27, 16:05
Medlem
Mamman heter eller hette Elena Dzitiova vestermark, kan ha bytt namn. Hon finns nog inte med i bilden längre och tror inte att hon bor i Umeå heller. Förhållandet mellan mor och dotter har varit stormigt i många år.
Citera
2024-12-27, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinamia
Mamman heter eller hette Elena Dzitiova vestermark, kan ha bytt namn. Hon finns nog inte med i bilden längre och tror inte att hon bor i Umeå heller. Förhållandet mellan mor och dotter har varit stormigt i många år.

Hon bor i Umeå enligt ratsit men har bytt namn till Kim Fredriksdotter. Hon är präst i svenska kyrkan.

Varför är de ovänner?
Citera
2024-12-27, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon bor i Umeå enligt ratsit men har bytt namn till Kim Fredriksdotter. Hon är präst i svenska kyrkan.

Varför är de ovänner?

Rättelse:

Mamma är diakon och heter numera Kim Felix dotter på hennes fb verkar hon vara aktiv gällande hbtq och Pride. Blev hon lesbisk på äldre dar kanske ?

Dock bara 53 år
Citera
2024-12-27, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abramsson1
Joss efternamnet är ju hennes ex mans efternamn som hon valde att behålla, så hon har både sin exmans efternamn och nuvarande mans efternamn. Undra om hon skulle ta tredje efternamn om hon skulle gifta sig en tredje gång med någon annan 😆

Jag reagerade på att hennes äldsta son hade initialerna ”JP” på sin lagtröja på storyn som Gabriella la ut på honom igår. Har de äldsta barnen också fått Zs efternamn? 😵‍💫
Citera
2024-12-27, 17:32
Medlem
Gabriella vill alltid verka så duktig, men ju mer man läser och tänker efter så är det nog en ganska skitig insida. Hon är inte så sympatisk och efter denna graviditeten så känns hon som en otroligt omogen person som borde söka hjälp och ta tag i sig själv för barnens skull.
Citera
2024-12-27, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
Gabriella har ryskt påbrå. Hon hette Hansson i efternamn innan hon gifte sig. Hennes pappa är svensk därav det svenska efternamnet och hennes mamma är rysk. Hon kan flytande ryska.
Hennes efternamn ”Joss” kommer från hennes före detta man, Fjodor, som är en blandning av finsk, rysk och tjeck.

Zebastian är svensk/finsk.

Possler låter tyskt
Citera
2024-12-27, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaduintevet
Ser en del skriver att han kan vara player och hoppas han inte varit otrogen tex

Här ska man nog inte bara tro att han gör/gjort något.

Ingen som minns vad G gjorde för några år sen hahaha
När hon raggade på sin väns sambo när vännen inte var hemma, inspelningen kom ut osv
Bloggbevakning tog upp en del av det så bara söka där.
Men som vanligt när det gäller G så blir allt oftast knäpptyst och rinner ut i sanden…

Omg vilken vän var det? Förlät vännen henne?
Citera
2024-12-27, 20:49
Medlem
Hennes bästa vän Tove 🫠
Citera
2024-12-27, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abramsson1
Hennes bästa vän Tove 🫠

Nej, vännen vars man hon flirtade med och ville få i säng hette Moa G*llbrand

*u
Citera
2024-12-27, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurremedmoset
Nej, vännen vars man hon flirtade med och ville få i säng hette Moa G*llbrand

*u

Läste igenom nu och blev helt chockad:

1. G har alltså under sitt äktenskap med F flörtat med barnens kompis pappa. När mamman sedan reser bort slår hon till och ringer honom och frågar om han är sugen. Detta spelar han in och sedan upp för frun och då svarar g med att hon ”busringt lite en fredag kväll när hans fru var iväg just den dagen.
2. Att f inte lämnade henne efter den incidenten?
3. Hon har ju alltid pratat i sina frågestunder om hur mycket hon hatar otrohet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in