2024-12-25, 20:10
Medlem
Och nu är hon så tacksam för svärföräldrarna som alltid ställer upp. Dom som inte fanns någonstans senaste månaderna och som hon barnsligt nog tog bort från sina sociala medier som en liten fjortis. Ah men din trovärdighet är i taket G.
Citera
2024-12-26, 18:10
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
G skulle åka och träna och lämna bebis med pappa, men hon stannade hemma pga orolighet över bebisen då bebis haft några tecken, typ gapat som att spy, men inte kunnat spy och inte andats heller (?). Är hon hypokondrisk över bebisen och varför vågar man inte lämna bebis med pappan? Vet inte om jag ska tolka det som en bra grej att vara hemma istället eller som en dålig grej att man inte litar på pappan.

När kommer det fram vad som pågår? Är det något fel på Z eller är felet på G sida, är hon psykiskt sjuk, är det något hon gör med barnen och/eller Z, eller vad pågår egentligen?
Citera
2024-12-26, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
I told you so… Jag sa ju att de hade blivit sams igen. Så himla bra för barnen kan man tro. MEN, lita inte på allt ni ser och läser. Det är så mycket fult som gömmer sig under ytan hos Gabriella att det är oroväckande. Har hört ännu mer från de som känner dem i verkligheten, varav en av dem är min och Z’s gemensamma vän. Började direkt avfölja henne. Jag föreslår att ni gör samma sak. Gör man inte det så stöttar man en kvinna som har två ansikten, ljuger och kan vara väldigt manipulativ. All den empatin jag kände för henne försvann totalt. Hennes relation med Z lär dock inte vara för alltid, det är en sak som är säker. Usch, nej jag blir arg över att ha följt och stöttat en sådan person som henne omedveten om vem hon verkligen är. Och ännu mer arg över att ha lagt all skuld på Z. Stackars man.

God Jul på er!

Jag känner ju inte dessa
Personer alls bara genom internet men tycker det lyser EIPS (fd borderline) om Gabriella.
Tror också hon kan vara otroligt psykiskt utpressande mot sin omgivning inkl bebisens pappa.

Hur som helst. Dessa senaste månader har gjort att jag helt fått en annan inställning. Tror också det är mycket svart och smutsigt under ytan i det hemmet. Kommer avfölja också även om jag är nyfiken på vad som händer.
Citera
2024-12-27, 08:53
Medlem
Försöker hänga ikapp tråden:

Det är alltså slut mellan dem och z var inte på förlossningen?
Citera
2024-12-27, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Jag är mållös… Till och med som nyförlöst är det viktigt att se snygg och knullbar ut. Så oerhört opassande att göra ”sexiga” miner med en bebis bredvid sig. Barn och sex hör inte ihop!

Tyvärr är det så att hon vågar inte se in i kameran utan att blunda med ena ögat och skrynkla ihop munnen till ett anus. Varför ständigt denna grimas? (Om hon inte tittar ner förstås) Varför väljer man att vara influenser om man är så ängslig inför kameran?

Hon kanske har något fel på ena ögat som hon inte vill visa?
Citera
2024-12-27, 09:21
Medlem
Några saker som jag funderat över med G är hennes mamma. Det enda hon sagt är att hon inte varit snäll samt att hon är från Ryssland. Men de måste ändå bott ihop ett tag eftersom g pratar ryska. Om mamman tex lider av psykisk ohälsa är det mycket möjligt g kan ha ärvt det

Och var är hennes bror? Hur är han?
Citera
2024-12-27, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Försöker hänga ikapp tråden:

Det är alltså slut mellan dem och z var inte på förlossningen?

Nej nu verkar det vara guld och gröna skogar igen. Allt är toppen inkl svärföräldrarna som är heeelt fantastiska (till skillnad från för en månad sedan när ingen , absolut ingen, kunde stötta hjälpa eller finnas där för G när hon hade det tufft).
Citera
2024-12-27, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Några saker som jag funderat över med G är hennes mamma. Det enda hon sagt är att hon inte varit snäll samt att hon är från Ryssland. Men de måste ändå bott ihop ett tag eftersom g pratar ryska.

Gabriella kan inte ryska längre, hon kunde det som barn och hon kanske förstår några ord och meningar nu fortfarande men mycket mer än så är det inte.
Citera
2024-12-27, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsPedro
Gabriella kan inte ryska längre, hon kunde det som barn och hon kanske förstår några ord och meningar nu fortfarande men mycket mer än så är det inte.

Du verkar ha koll.

Vet du nåt mer om henne som kan vara intressant för oss?
Citera
2024-12-27, 11:42
Avslutad
Hon nämner sin döda pappa ibland, nu var det dock länge sen. Men hon har nämnt att hon knappt vet hur han dog för ingen har berättat det för henne?
Citera
2024-12-27, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Hon nämner sin döda pappa ibland, nu var det dock länge sen. Men hon har nämnt att hon knappt vet hur han dog för ingen har berättat det för henne?

Jag förstod det som att pappan var svensk och mamman från Ryssland. Att de var skilda och att g och brodern bodde med pappa. Han dog långt innan pensionen och det kom som en chock för henne. Hon heter joss och pappan hette Hansson. Tog hon joss efter f eller var det mammans flicknamn?
Citera
2024-12-27, 15:00
Medlem
”När jag var 13/14 så var jag sjukt stökig. Jag hängde i fel kretsar, tjuvrökte och skolkade. Jag rymde hemifrån och bodde i fosterfamilj rätt länge.”

”Det var när jag träffade F som allt klarnade för mig. Han kom som en skyddsängel och räddade upp mitt trasiga liv. Och jag räddade hans också för den delen. Från att vara ett par skitungar som skolkade, gjorde dumma saker och stod och rökte i skogen bredvid skolan till att styra upp livet, ta ansvar, gå klart skolan, få jobb och flytta ihop. Vi lyfte upp varandra ur skiten och jag vet ärligt talat inte hur mitt liv hade varit idag om jag inte mött honom på gymnasiet. Herregud! Får rysningar när jag skriver om det då det känns så långt bort. Det är inte alls MITT liv längre.”

” Jag var bara ett litet barn när min pappa gick bort. Jag kommer ihåg att jag låtsasgrät när jag fick veta att han var död för att jag inte ville att folk skulle tycka att jag var konstig. Egentligen så kände jag ingenting. Jag var inte ens ledsen. Jag låtsasgrät också på begravningen. Såhär i efterhand vet jag att jag inte förstod och det var därför jag inte var ledsen. Det tog flera år för mig att fatta att min pappa var DÖD. Jag kunde helt enkelt inte ta in det eller acceptera det. Ett par år senare så brast det helt för mig och jag grät utan slut. Då hade jag tagit in det hela och förstod att han faktiskt inte var vid livet. Jag har förstått att det är rätt vanligt vid dödsfall. Man lever på minnen och har svårt att förstå att personen man älskade faktiskt inte lever längre.”

”Jag har haft lyckan att ha en bonuspappa genom hela mitt liv som tagit hand om mig precis som om jag vore hans egna dotter. Han har uppfostrat mig, hjälpt mig med läxorna – ja, allt det där som en förälder gör! Jag ser det som att jag har två pappor. En i himlen och en på jorden. Jag älskar dom båda precis lika mycket. Att förlora en förälder är iallafall bland det värsta som kan hända en. Även om jag fick turen att växa upp med världens bästa pappa iallafall”

Är bonus pappan mammans man el ör det fosterpappan? Jag har följt g ett tag men det har aldrig figurerat en pappa bland bilderna vad jag minns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in