Citat:
Ursprungligen postat av
Hallonet2299
I told you so… Jag sa ju att de hade blivit sams igen. Så himla bra för barnen kan man tro. MEN, lita inte på allt ni ser och läser. Det är så mycket fult som gömmer sig under ytan hos Gabriella att det är oroväckande. Har hört ännu mer från de som känner dem i verkligheten, varav en av dem är min och Z’s gemensamma vän. Började direkt avfölja henne. Jag föreslår att ni gör samma sak. Gör man inte det så stöttar man en kvinna som har två ansikten, ljuger och kan vara väldigt manipulativ. All den empatin jag kände för henne försvann totalt. Hennes relation med Z lär dock inte vara för alltid, det är en sak som är säker. Usch, nej jag blir arg över att ha följt och stöttat en sådan person som henne omedveten om vem hon verkligen är. Och ännu mer arg över att ha lagt all skuld på Z. Stackars man.
God Jul på er!
Jag känner ju inte dessa
Personer alls bara genom internet men tycker det lyser EIPS (fd borderline) om Gabriella.
Tror också hon kan vara otroligt psykiskt utpressande mot sin omgivning inkl bebisens pappa.
Hur som helst. Dessa senaste månader har gjort att jag helt fått en annan inställning. Tror också det är mycket svart och smutsigt under ytan i det hemmet. Kommer avfölja också även om jag är nyfiken på vad som händer.