2024-12-27, 16:52
Medlem
fittanstickerframs avatar
Den som tycker att någon förtjänar att våldtas är inte bättre än negroiden som utför våldtäk.
Citera
2024-12-27, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Den som tycker att någon förtjänar att våldtas är inte bättre än negroiden som utför våldtäk.

Har du någon koll på europeisk historia alls? Vi brukade spränga kommunisters hjärnsubstans mot en vägg.
Citera
2024-12-27, 16:59
Medlem
Olduvais avatar
Satan i gatan vilken tråd

Nog för att deras genusfascism ställt till det, men det är ju männens fel att man abdikerat allt sunt förnuft till förmån för att slippa bli utskälld eller utstött av gastande kärringar. Det är ju männen som måste ta hand om nationen.
Citera
2024-12-27, 17:00
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram

Sant. De är inte civiliserade. Att önska olycka på folk är inte normalt. Sedan har faktiskt alla politiker gjort likadant hur man än röstat.
Citera
2024-12-27, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Sant. De är inte civiliserade. Att önska olycka på folk är inte normalt. Sedan har faktiskt alla politiker gjort likadant hur man än röstat.

Varför skulle jag inte önska olycka på någon som spenderat all sin vakna tid och energi på att förstöra mitt liv och alla andra unga svenska män? Jag njuter av tanken på att de lider om jag ska vara ärlig och skulle inte ha något emot att underlätta deras lidande.
Citera
2024-12-27, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Jag har aldrig stått på något torg och sagt att vita kvinnor är det värsta som finns och välkomnat HIV-negrer från Kongo för att ersätta dem. Det har BARA svenska "kvinnor" gjort mot svenska män.
Du kanske blir rövknullad av tre HIV negrer från Kongo inatt. Hur fan kan du önska det åt oskyldiga människor?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Har du någon koll på europeisk historia alls? Vi brukade spränga kommunisters hjärnsubstans mot en vägg.

Shit vad coolt. I Rom våldtog de barn så du är pedofil då av samma anledning eller?

Våldtäkt är inget man kan ”förtjäna” idiot.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Du kanske blir rövknullad av tre HIV negrer från Kongo inatt. Hur fan kan du önska det åt oskyldiga människor?

Skulle aldrig ske. Jag bor isolerat och beväpnat. Och de är inte de minsta oskyldiga de har använt svenska resurser för att importera sina egna våldtäktsmän från afrika och mellanöstern. Ser jag en afrikan på 100m avstånd så sprängs den negerskallen som en vattenmelon.
Citera
2024-12-27, 17:11
Avslutad
Citat:
Du missar frågeställningen lite grann nu. Är de så oskyldiga när de är så bestämt antirasistiska och feministiska utan det minsta förbehåll för att somliga kulturer uppenbart faktiskt inte är så mycket för kvinnors värde?
Citera
2024-12-27, 17:13
Medlem
biljardballes avatar
Som man bäddar får man ligga.
Citera
2024-12-27, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Du missar frågeställningen lite grann nu. Är de så oskyldiga när de är så bestämt antirasistiska och feministiska utan det minsta förbehåll för att somliga kulturer uppenbart faktiskt inte är så mycket för kvinnors värde?

Stod det på valsedeln att de röstade för att ”våldtas regelbundet under fruktansvärd tortyr under sina sista år i livet”?
Citera
2024-12-27, 17:15
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:

Det handlar inte så mycket om våldtäkter i sak utan argumentet bygger på "karma is a bitch".

Om man är ansvarig för en politik som orsakar blod och lidande så kan det vara rimligt att man själv drabbas av detsamma. Det är ju så att Reinfeldts och Mona Sahlins mångkulturdröm inte direkt varit utan negativa konsekvenser när det gäller ökad brottslighet som drabbar en tredje part.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in