2024-12-28, 13:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Vi har den här konversationen.
Då vet du att jag lever och kan skriva. Inget mer.
Citera
2024-12-28, 15:17
Medlem
Kan omöjligt va en helylle svensk som ens frågar en sån fråga.
Citera
2024-12-28, 15:27
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Alltså dom som är för "refugees welcome" och aktivt jobbar för att förstöra landet förtjänar ju själva att utsättas för mångkulturen, utan tvekan.

Så mycket skit som vi vanliga oskyldiga fått ta för deras beslut, klart de förtjänar det.

Säg det direkt till dem.

https://www.refugeeswelcomestockholm.se
Citera
2024-12-28, 19:29
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Satt och gottade mig lite åt tanken på batikhäxor som blir våldtagna, rånade och förnedrade i sina hem av svartmusk från tredje världen och noterar att många tycker de ska räddas från situationen de själva försatt sig i. Nu råkar det vara så att det finns ju ingen, INGEN, grupp i svenska samhället som jobbat hårdare för att importera våldtäktsmän från tredje världen till Sverige än dessa jävla kärringar.

Min raka fråga är följande: Förtjänar helt enkelt svenska kärringar att våldtas regelbundet under fruktansvärd tortyr under sina sista år i livet för vad de gjort mot den svenska nationen? Bör svenska nationalistiska män lyfta ett finger för dessa äckliga kärringar?

Hur ska du få ihop så många "svartmusk" som vill massvåldta majoriteten av svenska män och kvinnor? Alltså alla dem som röstat på vänstern och öppna era hjärtan-högern. Räcker det med dem vi redan har eller planerar du att importera fler?
Citera
2024-12-29, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Säg det direkt till dem.

https://www.refugeeswelcomestockholm.se

Ja där har vi ju namnen på de ansvariga. TS får hålla korpgluggarna öppna för eventuella våldtäkter.
Citera
2024-12-29, 02:02
Medlem
Citat:
Du har heller inte tvingats genomgå någon prövning.

Än.

Skit i att återkomma när det sker.

Vad är det för prövningar?

Annars är ju svenska män väldigt ärliga och öppna med sin feghet. När jag var över och träffade en man i Göteborg och vi gick en kvällspromenad i Hisingen nära Biskopsgården sa han till mig att om något hotfullt skulle inträffa skulle han lägga benen på ryggen och inte titta tillbaka. Jag tackade honom för hans ärlighet.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2024-12-29 kl. 02:12.
Citera
2025-01-02, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Satt och gottade mig lite åt tanken på batikhäxor som blir våldtagna, rånade och förnedrade i sina hem av svartmusk från tredje världen och noterar att många tycker de ska räddas från situationen de själva försatt sig i. Nu råkar det vara så att det finns ju ingen, INGEN, grupp i svenska samhället som jobbat hårdare för att importera våldtäktsmän från tredje världen till Sverige än dessa jävla kärringar.

Min raka fråga är följande: Förtjänar helt enkelt svenska kärringar att våldtas regelbundet under fruktansvärd tortyr under sina sista år i livet för vad de gjort mot den svenska nationen? Bör svenska nationalistiska män lyfta ett finger för dessa äckliga kärringar?

Äldre "människor" är en cancer på samhället, när nån 40+ kvinna utsatts för brott jag firar. När jag hör talas om bedrägeri är den enda sorgen att en neger blir rikare och potetiella arvtagare fattigare.
Citera
2025-01-02, 14:12
Medlem
Fascinerande att man i den ena tråden på flashback beskyller kvinnor som irrationella och hysteriska när de känner rädsla och oro inför män...

(FB) Hellre möta en björn i skogen än en främmande man-debatten

... medan man i en annan tråd som denna menar på att kvinnor ska straffas hårt just för att de inte känner rädsla.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-01-02 kl. 14:17.
Citera
2025-01-02, 14:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv

Annars är ju svenska män väldigt ärliga och öppna med sin feghet. När jag var över och träffade en man i Göteborg och vi gick en kvällspromenad i Hisingen nära Biskopsgården sa han till mig att om något hotfullt skulle inträffa skulle han lägga benen på ryggen och inte titta tillbaka. Jag tackade honom för hans ärlighet.
Det var nån uppenbarligen svensk man som beskrev i en annan tråd häromdagen att han inte kan gå utomhus för att han fick ångest av att folk med ickesvensk bakgrund jobbade i mataffärer.

Så nej jag tror inte man kan förvänta sig alltför mycket skydd från såna veklingar.
Citera
2025-01-02, 14:50
Medlem
Citat:

Ytterligare en fabricerad anekdot för att skada män. Du kör med samma makttekniker som Tomatkungen gör.

Det är inte trovärdigt det du säger.

Anekdoter kan avfärdas på en gång. De har inget värde för att dra objektiva, faktabaserade slutsatser.

Personliga upplevelser kan dock ibland vara vägledande för individen själv.
Senast redigerad av TrixpelleTrollkarl 2025-01-02 kl. 14:53.
Citera
2025-01-04, 22:08
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:

Jo, men nu är ju inte bögar kända som några större machomän...
Citera
2025-01-04, 23:27
Medlem
Citat:
Jo, men nu är ju inte bögar kända som några större machomän...

Menar du att svenska män är bögar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in