2024-12-27, 12:55
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har nog större chans att kassera in på Eurojackpot
konstigt att ingen har orkat ge sig ut och letat,här i sverige kan du bli rånmördad för en tusenlapp
Citera
2024-12-27, 12:57
Medlem
Citat:
Du har nog större chans att kassera in på Eurojackpot

Ja det är detta jag försöker få fram på ett lite sarkastiskt sätt.

Jag står bakom att jag tycker D lever i en fantasi värld och är relativt sinnesförvirrad när han går ut med något sådant.

Undra om han fattar hur illa han och J framställs när han gör en sådan sak. Sätta ett pris på en nästan åtalad misstänkt för ekobrott. Det är helt sjukt.
Citera
2024-12-27, 13:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
konstigt att ingen har orkat ge sig ut och letat,här i sverige kan du bli rånmördad för en tusenlapp
Folk fattar väl att det är bara snack och inga pengar kommer att betalas ut.

Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ja det är detta jag försöker få fram på ett lite sarkastiskt sätt.

Jag står bakom att jag tycker D lever i en fantasi värld och är relativt sinnesförvirrad när han går ut med något sådant.

Undra om han fattar hur illa han och J framställs när han gör en sådan sak. Sätta ett pris på en nästan åtalad misstänkt för ekobrott. Det är helt sjukt.
Nej, han fattar inte det. Jag tror tvärtom att han och Jocke tror att det är ett uttryck för hur mäktiga de är när de kommer med sånt strunt.
Citera
2024-12-27, 13:29
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Folk fattar väl att det är bara snack och inga pengar kommer att betalas ut.

Nej, han fattar inte det. Jag tror tvärtom att han och Jocke tror att det är ett uttryck för hur mäktiga de är när de kommer med sånt strunt.
Jag har inte sett nån stans att jocke snackat om att det finns ett pris på chrippas huvud.Kan du inte lägga upp en print på det i såfall.
Citera
2024-12-27, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Oavsett måste dom väll ha en ny häktesförhandling senast 14 dagar efter den förra? Eller hur funkar det när den misstänkte är på flykt?

Det är mycket mera press på åklagaren just nu när den misstänkte är häktad och det är mycket viktigare att åtala den häktade så fort som möjligt.
Även fast den misstänkte är på fri fot så är han häktad i sin frånvaro.

Ja jag vet lite underligt, men det kanske blir på måndag vet faktiskt inte.
Citera
2024-12-27, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Du kan la gå in o screnna hennes offentliga story själv
FÖRSÖKTE ju ! Därför ja frågade om vart o när??? För instagram har jag henne på men var tydligen på snap o där kommer jag inte åt hennes sida..
Citera
2024-12-27, 14:59
Medlem
Här är en som gjort lite eko-brott. Några färre än chrippa och inga ska tydligen vara grova. Han fick tre års fängelse. Så chrippa kan nog förvänta sig några fler år än så.
https://www.expressen.se/sport/bandy-1/marco-engborg-doms-till-fangelse-i-tre-ar-/
Citera
2024-12-27, 15:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Jag har inte sett nån stans att jocke snackat om att det finns ett pris på chrippas huvud.Kan du inte lägga upp en print på det i såfall.
4:37 in i videon är en dump från när Jocke efterlyser dem i Marbella
https://www.youtube.com/watch?v=dEeNoRAyGKg
Citera
2024-12-27, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Här är en som gjort lite eko-brott. Några färre än chrippa och inga ska tydligen vara grova. Han fick tre års fängelse. Så chrippa kan nog förvänta sig några fler år än så.
https://www.expressen.se/sport/bandy-1/marco-engborg-doms-till-fangelse-i-tre-ar-/

Får hoppas att Chrippa Kofot får sitta ett tag då och skaka galler
Citera
2024-12-27, 15:22
Medlem
Horrorgrams avatar
Varför blev det inget idag?
Citera
2024-12-27, 15:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Hur många åtalspunkter har Chrippa då?

Denna har ju 34 olika åtalspunkter, så många har jag inte sett i dokumenten som gäller Chrippa. Denna har dessutom förfalskat fakturor och fuskat med momsredovisningen, och det leker man inte med.
..

Ur artikeln
24 grova skattebrott, tre grova bokföringsbrott, tre fall av försvårande av skattekontroll, grovt brott, ett fall av försvårande av skattekontroll av normalgraden, två fall av näringspenningtvätt, grovt brott, och ett fall av näringspenningtvätt av normalgraden.
Citera
2024-12-27, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Tycker du seriöst att det är upp till allmänheten att göra den bedömningen utifrån några videos på yt? Det finns mer kompetent folk som bedömer det, och soc gjorde en utredning redan i våras, som sedan las ner. Att Jocke & Co håller på med drev och häxjakt underlättar ingenting, tvärtom. Det absolut mest ruttna som skett under den här tiden med den lilla är när Jocke ville bjuda in soc till hans live, och att dom under sändning skulle utfärda LVU på flickan. Hur lågt får man sjunka innan man drunknar?
Kan berätta att soc var chockade

Fast Chrippa gick ju själv UT med info till allmänheten hur Linnea var mot C så inget som bara hux flux kommit ut efter sett videos. Dessutom så har ju soc ansökt om LVU av en anledning ocu de har grund för det också annars hade de aldrig ansökt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in