2024-12-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgmc
Det är skillnad på att vara smart och vara dum. Jag kastar inte folk under bussen hur som helst om du tror det. Men att du inte vet vart din vän Coffe befinner sig säger ett å annat.

Allt är inte vad det ser ut att vara, fel personer förstör och just så är det i detta fall
Citera
2024-12-24, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgmc
Så vadå, bara för att jag inte skrev med att han skulle begravas så har jag inte insyn? Dem höll ceremonin på klubben, han fick sin sista vila på klubben, å begravs i en minneslund…vad har det med mitt inlägg att göra?
W var välkänd, alla kände han, en av få riktiga änglar i de här landet… men tycker inte man ska smutsa ner hans namn å ens nämna det i de här sammanhangen, men det är ju bara min åsikt
jo jag vet var han begravdes eftersom jag var där!! Kände honom sen 35 år och långt innan klubben, jag har varit på klubben sen gamlestan, känner alla i flera klubbar, tyvärr lämnade många nyss!! Men, när det gäller coffe så sprids falska rykten tyvärr och fel person leker macho
Citera
2024-12-24, 21:31
Medlem
[quote=dollargirl|90401300]
Citat:
Ursprungligen postat av Nessi2024
Vet du vilken kyrka?

Det var på klubben
Citera
2024-12-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dooms
Badlands la ner 2014 efter Jocke med son var där och misshandlade några medlemmar utan någon som helst anledning!!!! Dom var med i modellen men Aldrig någon diamantklubb!

Oj så fel du har😊
Citera
2024-12-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
coffe död av sina egna

Jaså?? Har dom hittat hans kropp?? 🙄
Citera
2024-12-24, 21:35
Medlem
Citat:
Det som kanske kan sätta Blanco på är vapenbrott. Men anstiftan till mord? Inte en chans. Han var inte ens med i Gothenburg när det hände.Sen att det finns dönickar här med diverse "stensäkra" yttrande är sjukt irriterande. När ska folk fatta att, vet ni inte så ska ni f*n hålla käften!!! Många av er finns inte i sfären utan kommer med era påstående av det ni läser. Blir så trött på att läsa era interna påståelser om fan vet allt att jag skämmas på eran bekostnad, för ni fattar inte att ni borde göra det!!
Nu är du ute och cyklar, jag nämner inte namn men jag VET att du har väldigt fel ang Blanco
Citera
2024-12-24, 21:39
Medlem
Citat:
Det som kanske kan sätta Blanco på är vapenbrott. Men anstiftan till mord? Inte en chans. Han var inte ens med i Gothenburg när det hände.Sen att det finns dönickar här med diverse "stensäkra" yttrande är sjukt irriterande. När ska folk fatta att, vet ni inte så ska ni f*n hålla käften!!! Många av er finns inte i sfären utan kommer med era påstående av det ni läser. Blir så trött på att läsa era interna påståelser om fan vet allt att jag skämmas på eran bekostnad, för ni fattar inte att ni borde göra det!!

Du är ute och cyklar och har verkligen ingen aning, jag VET ang blanco!!
Citera
2024-12-24, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Om Mehdi är Out hur kommer det sig att han har på sig sin väst fortfarande på instagram med flera andra sociala medier?

Mehdi bor i Sverige😄
Citera
2024-12-24, 21:44
Medlem
Citat:
Allt är inte vad det ser ut att vara, fel personer förstör och just så är det i detta fall

I vissa lägen får INGEN veta var en person befinner sig och jag hoppas att det är så i detta fall men me tanke på nån fått hybris och är självutnämnd så har jag ingen aning
Citera
2024-12-24, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
båda out
coffe borta inte sett han på länge
misstänker HA står tidningen bortförd

Och tror du tidning el polis har koll på nånting??😄😄😄 utåt sett är en bild men den riktiga är en helt annan
Citera
2024-12-24, 21:48
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
jo jag vet var han begravdes eftersom jag var där!! Kände honom sen 35 år och långt innan klubben, jag har varit på klubben sen gamlestan, känner alla i flera klubbar, tyvärr lämnade många nyss!! Men, när det gäller coffe så sprids falska rykten tyvärr och fel person leker macho
Var han med under tiden i gamlestan?
Citera
2024-12-24, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Varför la Badlands ner då? Vi är många som följer tråden och du verkar veta något.

Citat:
Ursprungligen postat av Plague1349
Finns det några klassiska bikers kvar ifrån tiden med Gamlestadens MC?

Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in