Citat:
Ursprungligen postat av
Minimalisma
Hon hävdar ju han varit otrogen och oavsett om det är sant eller ej så upplever Pia det ju så - och jag tror det svider oerhört.
Jag tror fortfarande att det var någon/ några som klev in och räddade Hassan från henne.
Jag tror att detta skrämde henne så pass att hon rubbades lite ur sitt vanliga beteendemönster kring hur hon väljer att avsluta situationen med Hassan.
För jag upplever att i klippet där hon söker nya killar som inte är otrogna- att hon är kvar i lägenheten med Hassan - precis efter att hon har fått höra från någon/några att hon ska sticka snabbt och utan tjafs därifrån - förmodligen skrämt henne lite - för i sann sårad narcissistisk anda vill hon - försöka såra honom genom att efterlysa nya killar ” vem som helst går bra” osv för att få in ett ”slag ” på Hassan innan hon går … direkt efter hon blivit förnedrad och påkommen av besöket .
Hon MÅSTE hitta på att han är
Otrogen - för att han ska vara ” the bad guy ” och Pia måste få vara offret i allt som sker henne. Annars är det inte rättvist enligt Pias logik.
Sen att polacken kickade ut henne - efter hon säger att hon luktade blod .
SÅ , Hassan och Jonas lämnar in WO men står som segrare ändå.
Pia är inte ens med i matcherna längre !