Citat:
Ursprungligen postat av
Roerlig
Frågan är nu inte vilka av hans utsagor som är "korrekta" och inte, utan hur olika omständigheter som påstås gör det närmare bestämt pekar mot honom som GM.
Att jag i delar misstror det SE uppger trodde jag hade framgått.
Men, för all del.
Det är uppenbart att han tror att den tid han lämnar är den korrigerade och korrekta. Han använder heller inte de olika tider han lämnar på något sätt som fyller någon funktion (ingen har åtminstone kunnat visa det).
Det har givetvis förts.
Det förtjänar som helhet ingen tilltro.
Något från henne torde han ha uppfattat.
Utan tvekan.
Perifert, möjligen.
Nedanstående, vet inte. Någon grund torde uppgifterna ha.
Det är, som sagt, inte riktigt poängen i sammanhanget.
Min poäng är att det är relativt ovanligt att allt man påstår blir väldigt stora frågetecken....
Även om man i några punkter kunna säga att dom är troliga bara för man själv tycker det !
Hade han gjort allt detta ensam så får man i större utsträckning acceptera att det inte finns några omständigheter som talar emot...
Att han missuppfattar RB att det är inget annat än 23;19 som gäller är en sak man kan spekulera om...
Väktarsamtalet lämnar Engström mkt ovisst ...och säger faktiskt emot väktarna själva...
Klocktittandet är en väldigt märklig sak att vara så tydlig med där det finns andra saker att berätta om som han inte nämner !
Samtalet med Lisbeth som han själv anger är nästan en omöjlighet , man får göra om det till att han snappar upp meningar som inte kanske är riktade mot honom !
Livräddning är inte heller något som är bekräftad av andra som hjälper till...
Ser LJ i gränden på den nivå och detaljerat som han anger ser jag som nästan otänkbart och svårt att vara på brottsplatsen rent tidsmässigt...
Språngmarschen borde andra vittnen se och borde vara såpass tydlig att polisen borde noterat det...
Överhöringen av supervittnet känns så märklig och lämnar många frågetecken..
Du verkar inte vara öppen för att allt kan vara lögn ?
Är det pga att du tvingas misstänka honom ...?