Citat:
Ursprungligen postat av
matteusnorge
Det är vad flatheads säger. Du är en typisk flathead, men jag måste säga att du är plattare än de flesta. Din precisionsnivå är så låg att David Weiss skulle vara stolt över dig. Min vän som härjade runt på kross og trärs över Antarktis? Har jag sagt det? Ifrågasätter, säger du. Jag ställde några frågor, men det finns inget som tyder på att du tänker svara. Så här är alla flatheads, så du kan säkert gå med i klubben. Du har alla färdigheter som krävs.
Det finns väl ingen helig skrift som säger att man måste ha en egen övertygande teori om allt, eller hur? Vilken form jorden har, har bara en ytterst liten skara rätt till att avgöra, och det har hittills bara påståtts bevisats via lama foton och små korta videos. Den bevisningen är inte ett piss värt om ingen opartisk grupp kan kontrollera och utforska det själva.
Jag väljer att inte tro på något alls förrän något är bevisat och tills dess är jag öppen för alla teorier, och jag är just ju nyfiken på vad som hemlighålls i Antarktis, som verkar väldigt hemligt och framförallt efter vad Richard Byrd påstod sig ha upptäckt när han var där.
Vad partiska NASA, USA eller några speciellt utvalda personer med egenintressen påstår är totalt ointressant.