Citat:
Ursprungligen postat av
Superburkeen
Det är dock mycket oklarheter i videon
1. Skuggorna rör sig onormalt på människorna då det växer 5 meter när personen går 2 meter vilket bara kan ske från lokalt ljus
2. Du kan bevisa att marken är riktigt filmad med bergen och himlen är regiderde i diverse redigeringsprogram
3. Alla tält och utröstning som dom visar att dom satt upp innan är borta på 24 timmar timelapsen
4 360 graders kameran har ett rakt sträck i mellan marken och himlen som inte kan ske
5. Har du hört talas om las vegas sphere?, vet du om att dom har en som byggnad som kan plockas ner och flytta lätt ?
Full med LED displays på insidan och utsidan.
Kolla på 5:13 och framåt
https://m.youtube.com/watch?v=TuanMw6zwBk
Jag har tittat igenom videon tidigare och jag reagerade inte på någonting, men jag tittade inte igenom bara för att hitta något att vara misstänksam mot. Jag bryr mig inte om att titta igenom den igen för jag kan inte se varför de skulle behöva ljuga om att vara i Antarktis.
Tusentals människor har varit i Antarktis. Otroligt många människor har tagit sig över Antarktis på skidor, och det är tusentals som jobbar där. Dessutom åker kryssningsfartyg dit med mer än 40 000 turister varje år. En del går så långt söderut att midnattssolen syns, och i alla fall så långt att det är ljust dygnet runt. Det finns också andra timelapses som visar 24 timmars sol, även om FE-gemenskapen gör allt de kan för att hitta fusk. Det har dokumenterats bortom allt tvivel att det finns midnattssol i Antarktis, och alla som har varit där kan omöjligen ha blivit köpt och betald av NASA.
Eddie (Flat Earth Banjo) gör exakt samma invändningar som du. Jag kan nästan slå vad om att det var där du hittade dem. Han såg nästan desperat ut i den videon, och om jag var tvungen att hitta ett sanningsvittne skulle jag ha valt någon annan än Eddie, så mycket konstigt som han har påstått under de senaste åren.
Kan du se varför alla utom tre FE:er tackade nej att gå med på en gratis resa till Antarktis? Nu kan de sitta hemma och leta efter alla möjliga ursäkter, och det är precis vad de har börjat med nu. Kanske är det dags att du lägger undan all fantasi och ser världen som den är.