2024-12-24, 21:56
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallesKulor
Visst, det var lite pratigt i soffan runt 15-tiden, men jag kunde verkligen inte höra en enda mening av vad människan sa. Kändes bara bögigt och som en massa svammel.

Ok, nu har väl SVT provat bögar, muslimer, feminister och allt möjligt i rätt många år nu. Varför inte bara en normal snubbe, behöver inte ens vara särskild julig. En svensk fd idrottare skulle fungera perfekt.

Bara gamla tråkiga bögar i rutan.

Björn Ferry hade varit perfekt
Citera
2024-12-24, 21:58
Medlem
area50s avatar
Under det lilla som jag tittade på det så har han både skämtat om att Jesus morsa var en åsna, skoja om cancer-bilder samt ha en sjukt opassande brodyr på väggen som sa "Dra huvet ur röven".
Sjukt opassande för en seriös sändning som svt har på Julafton...
Citera
2024-12-24, 21:58
Medlem
Sqrbankens avatar
Tyckte han gjorde det bra! Åtminstone vid de tillfällen som jag kikade till spektaklet. Som många redan nämnt i många trådar på temat genom åren så hoppas jag Edward Blom tackar ja någon jul (rätt säker på att han tillfrågats fler än en gång). Rädd för att julen är alldeles för helig för honom för att lökas bort i SVT:s studio, dock.
Citera
2024-12-24, 22:01
Avslutad
Mark spelade på sin homosexualitet mer än en gång, väldigt förutsägbart.
Citera
2024-12-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rendar
Noterade att repliken "Prisa Gud! Här kommer skatteåterbäringen!" inte var med i Robin Hood-avsnittet. Har det aldrig varit med på julafton?

Den var med.
Citera
2024-12-24, 22:05
Medlem
Det var ju inte ett dugg förvånande att alla homofober till och med på självaste julafton visar sitt förakt i tråden .

Att folk orkar vara så bittra
Citera
2024-12-24, 22:23
Medlem
Kottsmors avatar
Arne kan ju suga prostituerad snopp ifall ni ska vara så fientliga.
Mark gjorde jobbet rätt. Tända ljuset, vara lite charmig och sitt och snacka bort tiden som många av oss ser som årets viktigaste stund. Iaf viktig för traditioner som vi svenskar har så ont om.
Klagar du på detta kan du fan flytta till Syrien och fira där.
Citera
2024-12-24, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Men ni alla pissluffare som är så bögrädda - inse att Mark gjorde ett riktigt bra jobb. Bara för att han är gay så kommer du inte bli rumpattackerad om du tycker att han gjorde ett bra jobb. Är helt straight själv men jag supportar Mark.
Folk på flashback har inget liv och älskar att gnälla. Oavsett vem som är julvärd.
Citera
2024-12-24, 22:25
Medlem
redbullosodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det var ju inte ett dugg förvånande att alla homofober till och med på självaste julafton visar sitt förakt i tråden .

Att folk orkar vara så bittra
Riktigt smart och trevlig,kan fatta om han inte går hem hos begåvningsreserven. De gamla skinsen har problem med bögar men många som tex Jörg Haider är bögar själva, stjärt Wilders är ett exempel.
Citera
2024-12-24, 22:26
Medlem
redbullosodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Under det lilla som jag tittade på det så har han både skämtat om att Jesus morsa var en åsna, skoja om cancer-bilder samt ha en sjukt opassande brodyr på väggen som sa "Dra huvet ur röven".
Sjukt opassande för en seriös sändning som svt har på Julafton...
Han är finsk.
Citera
2024-12-24, 22:33
Medlem
Länge leve mark!
Citera
2024-12-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Bara gamla tråkiga bögar i rutan.

Björn Ferry hade varit perfekt

Exakt så! Någon som är en ”stolthet för nationen”. Att vara julvärd borde vara ett hedersuppdrag.

Nästa år tippar jag på Kakan Hermansson.
Senast redigerad av KallesKulor 2024-12-24 kl. 22:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in