2024-12-24, 21:18
Medlem
Tur det snart är slut..
Citera
2024-12-24, 21:21
Medlem
NorthernCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Tur det snart är slut..
Vem tvingade dig att titta, din fru?
Citera
2024-12-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernCross
Vem tvingade dig att titta, din fru?
Ingen? Trodde han skulle vara bra men var mest dravel, när han började läsa mumin tänkte jag är det sagostund på dagis eller! Wtf...
Citera
2024-12-24, 21:30
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
torsten flink hoppas jag på nästa år

Japp. Han får gärna vara lite påstruken också. Det blir bra tv.
Citera
2024-12-24, 21:38
Medlem
Elementarts avatar
Mark Levengood var inte bra.
Citera
2024-12-24, 21:39
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Sätt in Lasse Kroner igen och låt honom sitta livet ut. Därefter Arne Weise som AI hologram
Citera
2024-12-24, 21:39
Medlem
arnekos avatar
Seg o tråkig a Mark..
Citera
2024-12-24, 21:43
Medlem
Varken gillat eller ogillat mark . Har inte följt vad han gör speciellt väl .

Men tyckte han skötte det bra
Lite misstag hit och dit gör det mer mänskligt.
Har man svårt för dialekter så kan det vara jobbigt

Att se Kalle filmerna med lite bakgrunds chatter i bakgrunden mellan programmet räcker för mig

Kvittar vem som är julvärd egentligen . Arne gjorde det bra och kommer för evigt vara saknad

Önskar man dedikerade något i hans minne eller en recap från hans highlights i slutet eller början av programmet och hade med det varje år
Citera
2024-12-24, 21:44
Medlem
Rollokolans avatar
Men ni alla pissluffare som är så bögrädda - inse att Mark gjorde ett riktigt bra jobb. Bara för att han är gay så kommer du inte bli rumpattackerad om du tycker att han gjorde ett bra jobb. Är helt straight själv men jag supportar Mark.
Citera
2024-12-24, 21:49
Medlem
Visst, det var lite pratigt i soffan runt 15-tiden, men jag kunde verkligen inte höra en enda mening av vad människan sa. Kändes bara bögigt och som en massa svammel.

Ok, nu har väl SVT provat bögar, muslimer, feminister och allt möjligt i rätt många år nu. Varför inte bara en normal snubbe, behöver inte ens vara särskild julig. En svensk fd idrottare skulle fungera perfekt.
Citera
2024-12-24, 21:53
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Men ni alla pissluffare som är så bögrädda - inse att Mark gjorde ett riktigt bra jobb. Bara för att han är gay så kommer du inte bli rumpattackerad om du tycker att han gjorde ett bra jobb. Är helt straight själv men jag supportar Mark.

Man behöver varken vara pissluffare eller bögrädd för att inte gilla en flamboyant bög i rutan, eller tycka han gjorde ett bra jobb.
Bara för att du påstår att du är helt straight (vilket jag tvivlar på) och supportar Mark, så blir det inte fakta att han gjorde ett bra jobb. Gå och lägg dig nu istället.
Citera
2024-12-24, 21:54
Medlem
DoktorNos avatar
Det var fan vad folk gnäller. Det lilla jag såg av julvärden var det man kan förvänta sig av en julvärd, att presentera programmen och komma med nån liten anekdot.

Att presentera programmen måste ju vara en rätt så trist uppgift eftersom det är samma jävla program varje år, det går liksom inte att variera sig.

Återstår då de små anekdoterna som är det enda som skiljer de olika julvärdarna åt. Arne Weise drog ungefär samma varje år vilket blev tråkigt och efterföljarna har såklart skiftat i kvalitet. En del är tristare än Arne Weise, andra är mer sevärda.

Levengood var varken sämre eller bättre än någon annan julvärd, han var lagom trevlig. Sen skiter jag fullkomligt i julvärdens sexuella läggning, jag lär ändå inte ligga med personen om det nu inte skulle vara min fru som var julvärd.

Jag tror för övrigt att det blir ungefär likadant nästa år vad gäller julvärdens sysslor och likadant alla efterföljande år och det oavsett vem som tänder ljuset.

Ska tv på julafton i svt bli bättre än det varit de senaste 50 åren så krävs radikala förändringar, t.ex att ta bort Kalle Anka och andra program som vevas om varenda år.
Senast redigerad av DoktorNo 2024-12-24 kl. 22:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in