2024-12-24, 14:35
Medlem
Leibachs avatar
Stämmer det att han var 34? Hur fan kan en man bli våldtagen av en kvinna, om hon inte drogade, band fast och körde upp något i röven på honom? Enda sättet en kvinna kan "våldta" en man, är om det är en minderårig pojke under 15 år som juridiskt sätt inte kan ge sitt samtycke.
Citera
2024-12-24, 15:08
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Japp troligtvis, det brukar dock vara kvinnor som beter sig så, dock bra på ett sätt att det sker även vid omvända roller så feministerna kanske inser det horribla i lagen

Så hårdare lagar mot våldtäkt är dåligt enligt dig ?
Citera
2024-12-24, 15:12
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Stämmer det att han var 34? Hur fan kan en man bli våldtagen av en kvinna, om hon inte drogade, band fast och körde upp något i röven på honom? Enda sättet en kvinna kan "våldta" en man, är om det är en minderårig pojke under 15 år som juridiskt sätt inte kan ge sitt samtycke.

De finns flera sätt en kvinna kan våldta en man, ibland betalar de tillochmed för att bli det, männen.. av en tiny kvinna från skum kultur.
Eller en s k kraftig kvinna sätter sig på mannen...150 kg fett
Citera
2024-12-24, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Sådär talar en våldtäktsman.

Så du menar, om en individ t ex blir drogad, hur kan individen veta att denne inte deltog frivilligt?

Han har druckit sig själv full frivilligt och är ansvarig för de handligar som han gör i berusat tillstånd.
Citera
2024-12-24, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vittnena på restaurangen har sett något helt annat än den version du försöker förmedla. Du känns inte nykter när du skriver inlägg.

Helt plötsligt är det den svenska lagen det är fel på men samtidigt man kan ge sig fan på att hade rollerna varit ombytta så hade en liten tomte som du skrikit högt att det var våldtäkt.

Nej det var ingen våldtäkt oavsett kön på de deltagarna. Lagen ska inte vara emot allmän vett och sans och rättsmedvetande och göra så att människor är rädda för att ha sex med varandra.
Citera
2024-12-24, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Fast det är ju skillnad på att bli drogad och att dricka för mycket och fatta dåliga beslut.
Inte enligt juridiken.
Citera
2024-12-24, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kozooo
Fullvuxen karl som ringer sin morsa för att grina om fyllesex han har ågren över, en sån fruktansvärt pinsam individ.
Precis min tanke också, alla dessa sojapojkar!

När jag var ung så ville var och varannan morsa ligga med sönernas kompisar , söp man ihop med någons morsa och vaknade utan kallingar och minnesluckor så fick man fan skylla sig själv, det var ingen som hade sympati för en för att någons morsa hade sugit av en i fyllan! Kröka för fan inte med kompisarnas morsor!

Samma sak gällde det som nu, attack är bästa försvar, som när jag träffade en kompis på morgonen med ångest i blicken på väg hem efter en utekväll då han enligt egen utsago hade följt med hem med Jontes morsa från krogen och knullat henne i röven!
Citera
2024-12-24, 16:10
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Så hårdare lagar mot våldtäkt är dåligt enligt dig ?
Frågan var inte riktad till mig men kör ändå...
Om det drabbar oskyldiga så naturligtvis,JA!
Citera
2024-12-24, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kozooo
Fullvuxen karl som ringer sin morsa för att grina om fyllesex han har ågren över, en sån fruktansvärt pinsam individ.
Klart man har ångest om man haft sex m kompisens förälder. Å som förälder finns det inte i ordlistan att jag skulle ens tänkt tanken på ungarnas kompisar. Full el inte. Lite koll på gränserna får man ju ha
Citera
2024-12-24, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Klart man kan. Samma regler för samtycke gäller. En asfull däckad kille kan få stånd o nån kan genomföra ett samlag utan samtycke
Citera
2024-12-24, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Precis min tanke också, alla dessa sojapojkar!

När jag var ung så ville var och varannan morsa ligga med sönernas kompisar , söp man ihop med någons morsa och vaknade utan kallingar och minnesluckor så fick man fan skylla sig själv, det var ingen som hade sympati för en för att någons morsa hade sugit av en i fyllan! Kröka för fan inte med kompisarnas morsor!

Samma sak gällde det som nu, attack är bästa försvar, som när jag träffade en kompis på morgonen med ångest i blicken på väg hem efter en utekväll då han enligt egen utsago hade följt med hem med Jontes morsa från krogen och knullat henne i röven!

Man blir ju nyfiken på var du växte upp😁 Vi hade tyvärr oxå såna morsor i utelivet o jag tyckte faktiskt det var tragiskt. Men visst hände det ett o annat som ingen hade en tanke på att anmäla. Nu som medelålders undrar man ju om dom går på sina barns kompisar?
Citera
2024-12-24, 17:20
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
De finns flera sätt en kvinna kan våldta en man, ibland betalar de tillochmed för att bli det, männen.. av en tiny kvinna från skum kultur.
Eller en s k kraftig kvinna sätter sig på mannen...150 kg fett

Om mannen är över 14 år gammal och fått stånd av sig själv så är det ingen våldtäkt. Punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in