2024-12-23, 20:22
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pubisi
Det har jag inte sagt. Men jag har mer på nacken än vad alla machos i denna tråd tror sig veta ( som inte vet nånting ). Jag är inte här för att röra upp i grytan, jag är här för att 34åringen har fått den mesta skiten (när ingen vet vem denna GM egentligen är).
Dennis från Flen .. 199002 god förnöjelse, han var outad sedan förut.
Kristall mamman Linda blir nog inte glad.
Citera
2024-12-23, 20:23
Medlem
Citat:
Det har jag inte sagt. Men jag har mer på nacken än vad alla machos i denna tråd tror sig veta ( som inte vet nånting ). Jag är inte här för att röra upp i grytan, jag är här för att 34åringen har fått den mesta skiten (när ingen vet vem denna GM egentligen är).

Håller med dig till viss del men ska du vara noggrann kanske du ska lägga till BO inte direkt är fläckfri heller.
Citera
2024-12-23, 20:24
Medlem
Citat:

Är 34åringen lite efter? Med tanke på att han ringer sin mamma o pratar om fyllesex
Citera
2024-12-23, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Är 34åringen lite efter? Med tanke på att han ringer sin mamma o pratar om fyllesex

"Livets hårda skola"-typer, båda två
Citera
2024-12-23, 20:31
Avslutad
Snygg milf.
Citera
2024-12-23, 20:34
Avslutad
Killen var troligtvis oskuld och hade tänkt spara sig till den rätta, men nu när denna puma berövade honom på det allra heligaste kände han sig så pass kränkt att han inte såg någon annan utväg än att anmäla henne.
Citera
2024-12-23, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arundhatti
"Livets hårda skola"-typer, båda två

Haha det kan inte varit en så hård skola för 34åriga lilla pojken som ringde mamma. Men om man är hårda skolan typ i 50års åldern som tanten lär man inte vara riktigt riktig i huvudet heller för den delen
Citera
2024-12-23, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Killen var troligtvis oskuld och hade tänkt spara sig till den rätta, men nu när denna puma berövade honom på det allra heligaste kände han sig så pass kränkt att han inte såg någon annan utväg än att anmäla henne.
Det är väl varje ungdoms dröm
Att få ligga med kompisens mamma om hon är fin.. sen är det osannolikt att en kvinna bli fälld för våldtäkt.. hon är inte så ens häktad. Hade varit tvärtom..pappa haft sex med dotterns kompis hade åkt in direkt…
Citera
2024-12-23, 21:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kozooo
Vad är din poäng ens angående hur dom tog sig hem? Vad söker du efter? Gör du en skillnad på "till" och "med" i scenariot? Skäms du inte?
Ja det gör skillnad gällande bevisning för hur berusad han var.
Varför skall jag skämmas?
Det är inte jag som söp honom under bordet och hade sex med honom.

Citat:
Så killen har alltså bjudit sina gäster på öl och själv fortsatt konsumerat öl under tiden han varit "medvetslös" varpå han blottat sin kuk för kvinnan som han flörtat med under kvällen? Blev alla helt dumma i huvudet eller är det jag som inte förstår definitionen av "medvetslös"? Snubben vet precis vad som hänt, fiskat för lite lösa svar för att spela på minnesförlust när han egentligen bara skäms ögonen av sig. Fullvuxen karl ångrar ett ligg och grinar ut till sin egen morsa, hade räckt så.
Återigen så tar du hennes utsaga efter att hon blivit misstänkt som sanning. Tror du alltid på förövaren eller är det bara att hon är kvinna som gör att du tycker hon är trovärdig där?
Citera
2024-12-23, 21:28
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meandmyqueen
Jag är fan inte skitful!
Det är du verkligen inte. Och detta kommer att läggas ner!
Snacka om att du gick på en Snowflake. Han kommer att vara den som får skämmas innan detta är över!
Fridens med dig och jag hoppas ni får en god jul!
Citera
2024-12-23, 21:35
Medlem
Vad heter tanten då? Kan inte vara hemligt om hon till och med själv skriver

/Lasse från Gnesta (raggare)
Citera
2024-12-23, 21:37
Avslutad
Jag har inga som helst synpunkter på ansvarsfrågan, tvivlar däremot på att en man hade varit försatt på fri fot med den misstanken hängandes över sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in