2024-12-23, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pubisi
Hur kan man ens försvara denna aphonan som är känd i flen för att göra bort sig. Jag vet vilka båda är och jag säger med gott mod att 34åringen aldrig hade anmält något lojj ifall han inte visste att det var fel. Hon är en aphona som bör ha dåligt samvete. Dessutom luktar hon stjärt ur munnen

Kan vi inte bara få oss ett ansikte av denne?
Det brukar kunna avgöra om en man varit med på det hela eller inte 🤠
Citera
2024-12-23, 18:45
Avslutad
Han fick en tidig julklapp och borde vara glad tycker man ju! 🎅
Citera
2024-12-23, 19:07
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meandmyqueen
Kan inte bara alla chilla, luta sig tillbaka och bekymra er om svältande barn, kriget i Ukraina eller viktiga saker istället för om mig?!
Ha en underbar jul vänner!

Jag tycker anklagelserna mot dig är absurda och hoppas att du blir friad!
Citera
2024-12-23, 19:11
Medlem
Kozooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon och en kompis följde med honom hem - han gick inte själv. De gick inte hem TILL honom, hon och kompisen gick hem MED honom.
Hon utgår också från att han inte är medveten om att de låg.
”Haha ja. Men gick du hem med mig eller vad hände?”
”Jag och din kompis med grått skägg gick hem med dig... Undrar du om vi låg?

Mannen frågar då om de haft sex med varandra – och kvinnan medger:
[i]”Hahaha ja lite. Men det var rätt oskyldigt... Jag gav dig en puss på kinden när du somnade och lämnade kvar din sista öl som du gav mig. Och jag är fullt frisk och ingen vet.”

Vad är din poäng ens angående hur dom tog sig hem? Vad söker du efter? Gör du en skillnad på "till" och "med" i scenariot? Skäms du inte?

Så killen har alltså bjudit sina gäster på öl och själv fortsatt konsumerat öl under tiden han varit "medvetslös" varpå han blottat sin kuk för kvinnan som han flörtat med under kvällen? Blev alla helt dumma i huvudet eller är det jag som inte förstår definitionen av "medvetslös"? Snubben vet precis vad som hänt, fiskat för lite lösa svar för att spela på minnesförlust när han egentligen bara skäms ögonen av sig. Fullvuxen karl ångrar ett ligg och grinar ut till sin egen morsa, hade räckt så.
Citera
2024-12-23, 19:12
Medlem
Citat:
Jag känner inte dig din aphona. Stå för vad du har gjort istället din lilla nolla
Men vad har hon gjort då?
Citera
2024-12-23, 19:13
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meandmyqueen
Tack, må rättvisan vinna...jag må vara ful osv men jag har inte våldtagit

Jag är övertygad om att du inte har våldtagit.
Och jag tror inte du är ful, men en del här skriver elaka saker och gillar att hacka på andra för de själva mår dåligt. Ta inte åt dig!
Du verkar som en ärlig och godtrogen person. Jag tycker att mannen som anmält dig borde skämmas.
Citera
2024-12-23, 19:18
Medlem
Kozooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han kan knappast ha lämnat samtycke om han var mer eller mindre medvetslös.

Finns inget mer eller mindre, antingen är du medvetslös eller så är du inte det. "Jag är mer eller mindre amputerad", är du dum i huvudet eller? Uppenbarligen har dom fortsatt dricka hos sojapojken som sen blottat sin kuk för kvinnan som han påstås ha flörtat med under kvällen för att sen somna under sex. Att killen känner sig ledsen när han vaknar och ringer sin morsa för att grina ut är så fruktansvärt pinsamt, han kan inte hantera alkohol och det är det enda han borde ta med sig från upplevelsen.
Citera
2024-12-23, 19:24
Medlem
Killens lilla mamma är ju här och försvarar honom , så !
Citera
2024-12-23, 19:28
Bannlyst
inte för att jag rekommenderar den tänkta GM att fortsätta kommunicera i tråden, pga att nämndemän osv säkert tar sina åsikter från det allmänna, men jag vill mena att alla sexuella förbindelser utanför det välsignade äktenskapet skiter sig/går åt helvete, hur man än gör.

det är nog rätt smart att inte berätta i detalj hur förloppet gick till, trots att du eventuellt gjort din sexuella karriär till allmänt åtlöje. hor är väl det minsta man kan säga om att knulla sina barns kompisar också, även om inga pengar varit inblandat. Din advokat vill säkert ha något ess i rocken iaf.

men det är väl som Noah, som "råkade" knulla sina egna döttrar efter att endast druckit lite vin. svårt att styra helt enkelt, som om någon annan bestämt utloppet.
Senast redigerad av litenfiskare 2024-12-23 kl. 19:31.
Citera
2024-12-23, 20:00
Medlem
Jag känner till båda dessa individer och har svårt att förstå hur L*nd@ kan delta i diskussionen här utan att ta något som helst ansvar för sina handlingar. Det är självklart inte okej att utnyttja någon som inte är vid sina sinnens fulla bruk, oavsett kön eller ålder. Att hon dessutom skrattar åt allt som skrivs här är bara ännu mer sjukt.
Citera
2024-12-23, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Okej det går rykten om henne men hur vet du att hon är skyldig till just detta?

Det har jag inte sagt. Men jag har mer på nacken än vad alla machos i denna tråd tror sig veta ( som inte vet nånting ). Jag är inte här för att röra upp i grytan, jag är här för att 34åringen har fått den mesta skiten (när ingen vet vem denna GM egentligen är).
Citera
2024-12-23, 20:21
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Det ryktas om att denna äckliga kärringen har sugit av män i vardagsrum där den blinde sonen har varit med utan att vetat något. Folk har sett hennes ben ut från baksätet på bilar utanför lokala i flen blivit påsatt. Hon har hotat folk som hon har lånat pengar av med kriminella typer.

Hon är en aphona stor som en karl och hon luktar stjärt ur munnen

Skön CV. Vad heter hon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in