2024-12-23, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Testa skriv samma inlägg med ombytta kön
Hur känns det?
Exakt. Det här fallet belyser kanske ännu tydligare absurditeten i vissa fall just för att könen är i ombytta roller. Även med de ”vanliga” fallen finns det många som aldrig ens gå till åtal.
Citera
2024-12-23, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Kommer aldrig förstå varför vanligt sex där man inte typ dragit fram en kniv eller hotat sig till sex kan överhuvudtaget kallas våldtäkt.

99% av alla våldtäkter är kvinnor som ångrar sig eller som inte har lärt sig att säga ifrån och i båda fallen är det felet hos kvinnan och dennes föräldrar som inte uppfostrat en stark människa med rätt värderingar att säga ifrån eller inte ens öht umgås med potentiella våldtäksmän för det finns såna män och det är alltid de överburdusa eller dom socialt pinsamma som gör översteg sexuellt. De normala männen med status och gör rätt för sig våldtar inte för dom behöver inte våldta för dom är integrerade människor som inte ser behovet av det.
Tänker du likadant om andra brott. Den kille som blir misshandlad eller frånstulen sin mobil har bara inte lärt sig att säga ifrån…? Slappa föräldrar?
Citera
2024-12-23, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du menar att en 34 åring kan inte bli våldtagen? Hur tänkte du där ? Och hur ska en gravt berusad person som inte ens vet vad som hände kunna stå för vad som hänt? Han ville nog bara sova ruset av sig och sen passade hon kanske på? Han har med stor sannolikhet inte lämnat samtycke, hennes ord om att det var han som tog initiativ får tas med en nypa salt eftersom det var han som i princip var medvetslös.

Det var innan kvinnan berättade att de hade haft sex, han var ju i princip helt väck efter att hon gett honom en sista grogg. Man kan bara spekulera i om detta var en medveten strategi från hennes sida?

[i]"De hade träffats några gånger förut och hon var intresserad av honom.

– Jag har alltid tyckt att han ser bra ut, säger hon"[/I

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/fyllde-ar-valdtogs-av-kompis-mamma/
Är det klarlagt att han var närmast medvetslös? Har haft kompisar som i fyllan sprungit gatan upp och gatan ner, visat röven till förbipasserande bilar, klättrat i ett träd och massa annat och dagen efter kommer han ihåg….ingenting.

34-åringen kan mycket väl ha varit delaktig innan och under akten. Dessutom behöver han fysiskt vara med (få stånd) åtminstone för att de ska ha sex. Eller har hon kört upp saker i röven på honom?

Fallet är extremt svagt och det kommer inte att bli något fast det kanske behöver gå till en överklagan först.
Citera
2024-12-23, 15:23
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Tänker du likadant om andra brott. Den kille som blir misshandlad eller frånstulen sin mobil har bara inte lärt sig att säga ifrån…? Slappa föräldrar?

En mer rimlig jämförelse hade ju varit om du gav mig din mobil helt frivilligt på fyllan och sedan anmälde mig för rån dagen efter.
Citera
2024-12-23, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
En mer rimlig jämförelse hade ju varit om du gav mig din mobil helt frivilligt på fyllan och sedan anmälde mig för rån dagen efter.
Eller att du tog min mobil eftersom jag sov och/eller var så full att jag inte kunde säga emot… Och sedan anmälde dig för stöld dagen efter.
Citera
2024-12-23, 16:44
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meandmyqueen
Jag är fan inte skitful!
Nej det är du inte. Det enda som gör mig förbryllad är hur en vuxen kvinna som uppenbarligen både är festlig och har skinn på näsan vill ligga med en benskör pellefjant som gråter ut för mamsingen dagen efter ett fylleknull…
Citera
2024-12-23, 17:20
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Du måste fan frias. Vilken härlig jävla milf du är. Här står du anklagad för våldtäkt av en 34 årig sojapojke och dyker upp i din flashbacktråd och har inget emot att bli raggad. Jävla härligt.

Titta och lär tjejer....det är det här man vill se. Det glädjer fan själen att se. (ja sålänge man inte är en 34 årig sojapojke då) Torrknaggar har mycket att lära av dig.

Önskar dig lycka till och hoppas du får många härliga fyllekvällar framöver.
Håller med till fullo!

Mänskligheten, eller åtminstone svenskarna riskerar faen att dö ut om all erotik ska reduceras till något slags kommunalgrå avtalsskrivning. Den som orkar knulla efter att ha letat samtyckes-PDF på socialstyrelsens hemsida, skrivit ut i fyra exemplar, signerat och fått bevittnat av granntanten finns inte.

Blir hon dömd ska jag fan starta en crowdfunding för att dels betala böterna, dels köpa ett par vuxenbyxor åt fåntratten som anmälde.
Citera
2024-12-23, 17:32
Medlem
Finns bild på kärringen eller? Vill se milfen
Citera
2024-12-23, 17:57
Medlem
Fettsugnings avatar
Den här tråden är ungefär som jag föreställer mig sista natten på dansbandsveckan i Malung...
Citera
2024-12-23, 18:23
Medlem
Hur kan man ens försvara denna aphonan som är känd i flen för att göra bort sig. Jag vet vilka båda är och jag säger med gott mod att 34åringen aldrig hade anmält något lojj ifall han inte visste att det var fel. Hon är en aphona som bör ha dåligt samvete. Dessutom luktar hon stjärt ur munnen
Citera
2024-12-23, 18:29
Medlem
RektumHamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Den här tråden är ungefär som jag föreställer mig sista natten på dansbandsveckan i Malung...

vilken jävla poet du är! bästa jag läst på denna sidan millennieskiftet. höndra pröcent!!!
Citera
2024-12-23, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pubisi
Hur kan man ens försvara denna aphonan som är känd i flen för att göra bort sig. Jag vet vilka båda är och jag säger med gott mod att 34åringen aldrig hade anmält något lojj ifall han inte visste att det var fel. Hon är en aphona som bör ha dåligt samvete. Dessutom luktar hon stjärt ur munnen
Är det Dennis mamsen som skriver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in