2024-12-20, 23:47
Medlem
Bedrövlig kunskapsnivå på de tävlande. Vad är vitsen med en frågesport när inga svar levereras? Nej, man vill bli imponerad. Uselt rekryterat till grupp 2.

Djur till djur? Alltså… lågvattenmärke. Inte kunna en enda flod i Kina. Herrljunga!?
Citera
2024-12-21, 11:04
Medlem
JgrpCs avatar
Jag är inte så förtjust i den där Abadi.
Citera
2024-12-21, 11:26
Medlem
https://www.expressen.se/sport/ex-ministern-upprord-efter-svaret-i-pa-sparet/?fbclid=IwY2xjawHTdsVleHRuA2FlbQIxMAABHau3JEWwIZYI sEshxoYjBdXCrXSQ_xxg0pF3EX_PjIJ7KxfXf3iM0p2KvQ_aem _s59TPHv5_I-ljNyE0s4nkg

Det här var ord och inga visor.

Är verkligen Skeleton såpass stort i Sverige att man verkligen ska kunna det?

Jag är jättesportintresserad men gissade också rodel.
Citera
2024-12-21, 12:05
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
https://www.expressen.se/sport/ex-ministern-upprord-efter-svaret-i-pa-sparet/?fbclid=IwY2xjawHTdsVleHRuA2FlbQIxMAABHau3JEWwIZYI sEshxoYjBdXCrXSQ_xxg0pF3EX_PjIJ7KxfXf3iM0p2KvQ_aem _s59TPHv5_I-ljNyE0s4nkg

Det är väl ungefär samma nivå som att veta att det finns både rugby och australiensisk fotboll? Den stora skillnaden verkar vara att det ena är lite galnare än det andra. Samma sak gäller rodel och skeleton, vilket jag visste.
Citera
2024-12-21, 12:41
Bannlyst
Räknade med att Glans skulle kunna Hedebyborna, men icke. Han kanske tittar på teve lika förstrött som han pimplar öl och vin.
Citera
2024-12-21, 13:25
Medlem
Svaga insatser i går från båda lagen. Glans var blekare än vanligt, hade han varit i normal form hade hans lag vunnit med mycket större marginal.
Citera
2024-12-21, 13:47
Medlem
Citat:

Är man sportjournalist med inriktning på vintersport borde man väl ändå veta skillnaden mellan rodel och skeleton.
Citera
2024-12-21, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Är man sportjournalist med inriktning på vintersport borde man väl ändå veta skillnaden mellan rodel och skeleton.
Jag kan ge dig att Johan borde kunnat det då han ju jobbar med vintersport .

Men Jennifer är väl ändå mest känd för att vara programledare för fotbollssändningar?
Citera
2024-12-21, 18:44
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Jag kan ge dig att Johan borde kunnat det då han ju jobbar med vintersport .

Men Jennifer är väl ändå mest känd för att vara programledare för fotbollssändningar?

Är så in i Norden trött på Jennifer K
Nu ska hon ÄNTLIGEN SLUTA på viaplay/tv6, hon kom dit enbart för hon är tjej med invandrarbakgrund och inte minst för hon plattade till Ola Wenström. Inga kunskaper mer än dryg och tråkig och som alla korta människor känner måste hon ta ut det på annat sätt.
Nu är det Richard Henriksson istället så lite ordning på torpet för första gången sedan OW blev sparkad. RH är bra.
Citera
2024-12-21, 21:02
Medlem
Gammal.Trolldoms avatar
Gud i himmelen vad hon den syrran med dvärgväxta armar är lätt att inte tycka om. En sådan frånvaro av charm och glimt är sällan skådat.

Farah beter sig också som en 5-åring, vilket är en jävla skum USP.

Klurigt avsnitt tycker jag.
Citera
2024-12-21, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JgrpC
Jag är inte så förtjust i den där Abadi.

"Jag är i helvetet" som Johan Glans sade
Citera
2024-12-22, 15:27
Medlem
Magictrixs avatar
Ber om ursäkt om frågan diskuterats tidigare, men har de tävlande tillgång till en "fusklapp"? I flera avsnitt har jag noterat att de tävlande inte sällan gissar på de svar som finns om alternativ i Duo-appen. Förra gången Farrah var med gissade hon högt på nästan alla alternativ i en fråga, lite för att kolla om Luuk skulle reagera och avslöja sig med en grimas eller nåt? Jag tror faktiskt aldrig att jag denna säsong hört någon gissa fel på något som inte finns som svarsalternativ i Duo-appen.

Det skulle i och för sig vara så att de använder de tävlandes svar i appen. Men deras gissningar är så oerhört ologiska och långsökta i så fall. Som i fredags då man skulle gissa på en arkitekt med irakisk anknytning. Glans skojade och sa Saddam. Medan Farrah direkt högg till med ett "Hussein" kanske? Väldigt långsökt att brainstorma fram just det namnet, men inte så dumt om man har Hussein som ett av flera alternativ.
Senast redigerad av Magictrix 2024-12-22 kl. 15:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in