Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Lol nej det betyder det inte. Herregud. Det betyder att båda är fulla och kåta och tar dåliga beslut. Varför tror du att de hade sex med mig mot min vilja? Känner jag mig själv var jag mer än villig. Jag du någonsin varit full ens?
Men ja det sista har du rätt i. Man bör givetvis se över sitt drickande om man blir så full att man inte ens minns att man haft sex. Det är ju ett varningstecken på att man dricker för mycket. Men normala människor anmäler inte ett fylleligg. De går vidare och bättrar sig och gör inte om det (om de nu tycker att det är så jobbigt). Hon hade aldrig kunnat veta att han skulle få en minneslucka. Det kunde ärligt talat lika gärna varit det omvända - att han kom ihåg hur hon sugit av honom och sen haft sex och att hon vaknade och inte mindes någonting.
Du skrev ju själv att du inte hade haft sex med dem i nyktert tillstånd och att du var så full att du inte mindes sexet. Du skrev också att du mådde dåligt av det.
När jag var yngre och drack en hel del var det inte ok i mina umgängeskretsar att ha sex med en tjej som var helt borta som du måste ha varit. Vi såg alltid till att väninnor som blev så fulla kom hem säkert för att undvika det du var med om. I sonens kompisgäng tänker killarna likadant och sätter skitfulla tjejer i en taxi hem.
Fyllesex för mig var när man tappade omdömet och låg med någon som man ångrade, vilket självfallet inte är våldtäkt, inte att man inte ens kunde minnas sexet och behövde fråga mannen om man hade haft sex.
Jag är kritisk till samtyckeslagen, den kan lätt missbrukas och bordes skrivas om, men om det avskräcker något svin från att utnyttja personer som inte vet vad gör så är det något positivt iaf.