Citat:
Sånt där kan vara svårt. Om båda är ganska fulla så är det ganska svårt att fullt ut tolka vad båda alltid vill.
Jag tror han ville det i stundens hetta men sedan ångrar sig och så fungerar ju inte riktigt verkligheten. Dessutom om HAN var drivande.
Det kallas ONS när man vaknar upp bredvid någon man ångrar sig bittert att man låg med men man anmäler dom inte för våldtäkt för det för under gårdagen var dom ju skitheta
Tror inte det blir något av detta. Sen att han ångrar sig och känner sig ledsen men det har vi alla gjort efter ett inte så noga val av ONS.
Jag tror han ville det i stundens hetta men sedan ångrar sig och så fungerar ju inte riktigt verkligheten. Dessutom om HAN var drivande.
Det kallas ONS när man vaknar upp bredvid någon man ångrar sig bittert att man låg med men man anmäler dom inte för våldtäkt för det för under gårdagen var dom ju skitheta
Tror inte det blir något av detta. Sen att han ångrar sig och känner sig ledsen men det har vi alla gjort efter ett inte så noga val av ONS.
Den unge mannen var så packad att han fick hjälp att komma hem, han blev enligt artikeln ledd hem av två personer pga berusning så det verkar osannolikt att det var han som var drivande. Kvinnan var en av dessa två som 'hjälpte" honom hem.
”Jag gav dig nån grogg för mycket”, svarar kvinnan.
”Haha ja. Men gick du hem med mig eller vad hände?”
”Jag och din kompis med grått skägg gick hem med dig... Undrar du om vi låg?”
”Haha ja. Jag låg naken imorse.”
”Nä du hade strumpor på dig"
"Mannen frågar då om de haft sex med varandra – och kvinnan medger:
”Hahaha ja lite. Men det var rätt oskyldigt... Jag gav dig en puss på kinden när du somnade och lämnade kvar din sista öl som du gav mig. Och jag är fullt frisk och ingen vet.”
När mannen undrar hur hon kunde vilja vara med någon som var medvetslös, blir svaret:
”Det låter typ som att jag våldtagit dig va fan hahaha. Men ha inte ångest, det var rätt oskyldigt och kul"
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/49-arig-kvinna-misstankt-for-valdtakt-av-sonens-kompis/