2024-12-22, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Karma? Bortsett från att han (vad som sägs) är kriminell, vad är det för karma du pratar om?
Har han avrättat någon ute på gatan?

Nej precis, det har han inte, iaf inte vad vi känner till. Och du sitter inte på något vi inte känner till, så skit snack säger jag.

Dessutom vad fan är det du snackar om? Är du helt empatibefriad? Klart det är synd om hans släkt och vänner.
Det finns faktiskt människor som tycker om folk som är kriminella. Jag försvarar inte kriminalitet. Jag ser honom som en människa med vänner och familj. Och oavsett vad du sitter och trollar om framför skärmen så är det faktum att det fanns människor som tyckte om honom.

Jag tycker faktiskt att skytten är en sämre person än den som är kriminell. Det krävs att man är väldigt fucked up för att skjuta en person, speciallt på det sättet som det syns på videon.
Ger jag 50 lax till den personen och säga att skjuta din mor, så hade han gjort det utan att tänka två gånger.
Använd hjärnan lite, fan.

Alla dessa kebabknarkare och följare till dessa apor är kriminella, dom stödjer ju skiten. Det blir värre å värre!

Bättre att ta avstånd, dissa och visa att svinen är fjollor och hjälp dom trappa ned.

Men det fattar inte du.

Uppfostran, sunt förnuft och lite hjärna så blir man något bra och proffsigt att vara stolt över!

Dom här babbepojkarna har ihjäl varann, en vinst på sikt.
Citera
2024-12-22, 03:47
Medlem
Citat:
Nej det kan du inte. En man i 25-års åldern kan du i 95% av fallen inte göra något åt. Du kan bara titta på. Det är inte ett 15-årigt barn.
Alla är inte uppvuxna i en skyddad miljö i en småort där det inte händer så mycket.

ALLT går. Du är inte förälder va?
Citera
2024-12-22, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Vilken fup? Lust att ladda upp den. ?
Varsego 🙂
https://www.flashback.org/leave.php?...o%2Fd%2Flsl4Cp

Förövrigt, denne M som var på restaurangen med ninos (gaboro) och robert som blev mördad han flydde vid skottlossningen. Morbrodern till M berättar för polisen att ryckten går att M sålde robert. EN annan morbror till M. 1smael blev mördad i juni iår, då två lik hittades i lägenheten. Börjar bli väldigt djupt och rörigt denna konflikt. Men det är bara att kötta FUP
Citera
2024-12-22, 04:19
Medlem
Genom att läsa denna tråd har jag hamnat i andra trådar som kan ha en koppling till detta mord.

November 2023 sker flera sprängdåd och skottlossningar mot gängen i marielund.
Detta på uppdrag utav Robert som är en nära vän till gaboro. Mindre än två veckor senare mördas robert pågrund av detta.

November 2023 träffas Gaboro, Hans vän robert, roberts flickvän och roberts vän Mohamed som nyligen muckat på en restaurang. Mohamed har kontakt med någon som kallas alex one som i sin tur har kontakt med skytten som kom att mörda gaboros vän Robert under reataurang besöket.

Mohamed flydde i samband med mordet från platsen, gaboro larmade 112. Mohameds vän skickar sedan en snapbild till honom efter mordet med texten "bror? jag skulle vilja gaboro istället" när man talar om mordet på robert. Uppfattar det som att man önskar att gaboro blev mördad istället. Samt rakt i fejjan (robert blev skjuten i ansiktet) varpå mohamed svarar hahaha fick stress åtal är väckt.

Mohameds morbror ismael blir sedan mördad i sin bostad tillsammans med en annan man juni 2024 i norrköping. Troligtvis har det koppling till mordet på robert. Ismaels andra bror vittnar om att ryckten går att mohamed sålde robert för 50k och har nu gått under marken. Eftersom man inte fått tag på honom har man mördat ismael. Åtal är ännu ej väckt.

Valentino vars dörr blev beskjuten på uppdrag av robert blev senare gripen för mordet på robert. Valentino valde att avsluta sitt liv i arresten genom hängning.

Verkar som allt hänger ihop med mordet på gaboro. Har inte hunnit läsa allt.
Senast redigerad av minay 2024-12-22 kl. 05:07.
Citera
2024-12-22, 04:30
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
200 sidor och inte en enda bild på honom utan mask ?
Hans bilder finns på FUP när hans vän Robert blev mördades förra året November - FUP: https://gofile.io/d/lsl4Cp
Gaboro (Ninos Khouri) utan mask: https://imgur.com/a/BOTYlNj
Citera
2024-12-22, 04:32
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
200 sidor och inte en enda bild på honom utan mask ?
Även Expressen har lagt upp hans bild utan mask: https://www.expressen.se/nyheter/kri...ets-dodslista/
Citera
2024-12-22, 04:58
Inte läst hela tråden, men någon gripen än?
Citera
2024-12-22, 05:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Du själv hade kissat på dig, fått sprutdiarrè och gråtit efter mamma om du hade vetat att du är död inom 10 sekunder utan att ha haft någon som helst föraning.
Sluta spela ball kiddo.

Men vem bryr sig, en blöjkriminell som extraknäcker som låtsasrappare som knappt någon har hört talas om.
Ingen förlust.

Varför så arg? Jag bara undrar, jag är en fullt fungerande samhällsmedborgare som går till mitt jobb och slavar för att ha mat på bordet till familjen, jag springer inte runt och spelar tuff heller som denna person verkar ha gjort?
Citera
2024-12-22, 06:08
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Det här kommer leda bara till fler skjutningar...

Jag bor i Norrköping men känner varken snubben eller till hans musik.
Men det är någons son, bror, kusin som har blivit mördad.

Kom igen, han var vuxen, han visste vad han håller på med, men just det gör det mer tragiskt för hans familj. Man kan inte göra något åt det. Men det gör ändå ont att förlora någon man älskar, oavsett vad han/hon håller på med.
Tänk om ditt syskon i 25 års åldern hamnade i kriminella kretsar. Du tycker inte om det, men du kan inte göra något åt det. Och så han eller hon blir avrättad på det här sättet.

Stackars familj, fan. Hoppas ni tänker vad ni skriver. Det kan lika bra vara vem som helst, beroende på uppväxten. Människor födds inte onda.
Enligt forskning så är många personlighetsdrag, som känslokyla och empati till stor del genetiska. Vissa föds ondare än andra.
Och i dessa fall har inte geografisk plats för uppväxt någon avgörande betydelse.
M.a.o har det ingen större betydelse var personen växer upp ,om det är i ett utsatt område eller ett välbärgat område.
Eller om det är en dysfunktionell familj eller en normalt fungerande familj.
Senast redigerad av Pinkies 2024-12-22 kl. 06:18.
Citera
2024-12-22, 06:21
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svana
ALLT går. Du är inte förälder va?
Nej, allt går faktiskt inte att påverka.
Föräldrar kanske är av den åsikten men i vissa fall går det inte.
Finns exempel på detta b.l.a nedan
"Han växte upp med två engagerade föräldrar i stabila förhållanden. Trots det dömdes Alfred Wennberg för grova brott och kallades i media för ”Foxtrots bombmakare” under det eskalerade gängkriget.
Senast redigerad av Pinkies 2024-12-22 kl. 06:29.
Citera
2024-12-22, 07:15
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Expert 1
Expert 2
Hur många lönnmord har ni båda gjort om ni räknar ihop dessa tillsammans?
Behöver inte svara för alla vet att det är noll. Lätt att leka mafioso på nätet.
Jag försvarar inte vad som hänt men jag tycker det är löjligt att leka Hitman på Flashback.
Vad svamlar du om?
Sett till helheten så var det ett turskott som träffade. Utan turskottet så hade BO kommit undan.
Det viktiga är inte hur många skott du har i magasinet. Det är det första skottet som ska göra verkan.
Citera
2024-12-22, 07:22
Medlem
Har det framkommit någon motivbild eller anstiftare? Utöver att BO tillhörde konkurrerande falang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in