2021-11-07, 03:01
Medlem
KavliBaconosts avatar
Gusten pratade i fredags (5/11) om en incident pga de var på dagen exakt 5 år sedan. När han började prata om det kände jag igen det, vet ej om han pratade om det tidigt i tutto eller podden han hade förut med Wilbacher om italiensk fotboll. Händelsen är iaf att någon svingar en mattkniv mot Gugges hals, oklart hur mycket han träffar. Jag har för mig att när jag hörde det första gången var det i krogkön, men nu sa Gugge att det var i hans gamla lägenhet i Rissne. Oklart vad som stämmer, förmodligen jag som minns fel.

Mtp va Gugge säger i fredagens avsnitt så dömdes snubben bittert ”bara” för grov misshandel och ej mordförsök. Snubben ska dessutom sagt innan att han ”skulle döda den jäveln” till Gugge

Någon aom vet mer om denna händelse? GM lär ju va ute igen nu om han bara straffades för grov misshandel. Vad föranledde bråket?
Citera
2021-12-10, 01:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Gusten pratade i fredags (5/11) om en incident pga de var på dagen exakt 5 år sedan. När han började prata om det kände jag igen det, vet ej om han pratade om det tidigt i tutto eller podden han hade förut med Wilbacher om italiensk fotboll. Händelsen är iaf att någon svingar en mattkniv mot Gugges hals, oklart hur mycket han träffar. Jag har för mig att när jag hörde det första gången var det i krogkön, men nu sa Gugge att det var i hans gamla lägenhet i Rissne. Oklart vad som stämmer, förmodligen jag som minns fel.

Mtp va Gugge säger i fredagens avsnitt så dömdes snubben bittert ”bara” för grov misshandel och ej mordförsök. Snubben ska dessutom sagt innan att han ”skulle döda den jäveln” till Gugge

Någon aom vet mer om denna händelse? GM lär ju va ute igen nu om han bara straffades för grov misshandel. Vad föranledde bråket?

Ute nu och jagar Gusten Dahlin? Ajaj!
Citera
2021-12-10, 01:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost

Gugge var full och snacka skit med fel personer.
Senast redigerad av Krille10 2021-12-10 kl. 01:51.
Citera
2021-12-10, 01:39
Avstängd
-
Senast redigerad av Krille10 2021-12-10 kl. 01:50.
Citera
2021-12-10, 01:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Ute nu och jagar Gusten Dahlin? Ajaj!

Mattknivs Nisse vs Gugge från 165?
Citera
2021-12-10, 02:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Mattknivs Nisse vs Gugge från 165?

Mattknivs Nisse vinner. Jävlar vad jag var nära att kapa Gugges hals
Citera
2022-03-10, 19:35
Medlem
Hur kunde han bli vinna Guldskölden i kategorin "årets programledare"?
Citera
2022-03-30, 11:37
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Hur kunde han bli vinna Guldskölden i kategorin "årets programledare"?
Tutto-sekten värre än ridsportsekten som röstade fram ryttare till Jerringpriset år efter år.

Han är verkligen inte bra, till och med sportointresserade kvinnor i min omgivning har reagerat på honom som en dryg snubbe när de bara gått förbi tv:n
Citera
2022-11-27, 11:47
Medlem
Det är nåt muppigt med hela hans uppenbarelse nu i VM. Sen ser det onekligen rätt kul ut när han står bredvid Ola lundh och är två huvuden kortare. 182cm lång, jo tjenare...
Citera
2024-07-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunka
Det är nåt muppigt med hela hans uppenbarelse nu i VM. Sen ser det onekligen rätt kul ut när han står bredvid Ola lundh och är två huvuden kortare. 182cm lång, jo tjenare...

Han är typ 175 cm lång.
Många andra profiler som är listade som 182 cm och 185 cm är längre än Gusten.
Citera
2024-12-21, 21:52
Medlem
Lämnade inte Gusten Dahlin tv4????
Citera
2025-09-22, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Lämnade inte Gusten Dahlin tv4????

Jo klar som programledare för Europa/Conference Laugue på Disney+tydligen

FYFAN