Citat:
Whataboutism kallas det du kommer med.Det svt gjorde går att göra mot alla.
Man tar EN sak ur ett sammanhang. OCh så fokuserar man på det i 30minuter.
Och jag förstår inte riktigt vad problemet är
Kärringen STÅR JU för just det hon sa i klippet. Hon tycker trump är rasist, idiot etc.
Det har hon själv skrivit flera gånger.
Och varje gång svt nämner trump så säger dom något negativt.
Och när det handlade om kamala så va hon en ängel.
Det är inte neutralt. Deras uppdrag va att rapportera om valet.
Men det dom fokuserade på va ofta hur hemsk d j trump va.
Och när sifforna visade att trump skulle vinna så pratades som om domedagen va nära.
Hur kan dom inte se detta själva?
Man tar EN sak ur ett sammanhang. OCh så fokuserar man på det i 30minuter.
Och jag förstår inte riktigt vad problemet är
Kärringen STÅR JU för just det hon sa i klippet. Hon tycker trump är rasist, idiot etc.
Det har hon själv skrivit flera gånger.
Och varje gång svt nämner trump så säger dom något negativt.
Och när det handlade om kamala så va hon en ängel.
Det är inte neutralt. Deras uppdrag va att rapportera om valet.
Men det dom fokuserade på va ofta hur hemsk d j trump va.
Och när sifforna visade att trump skulle vinna så pratades som om domedagen va nära.
Hur kan dom inte se detta själva?
Sop-Jönsson utger sig för att vara en motpol till den ohederliga vänstern och public service. Han anklagar dem för att förvränga verkligheten med sin retorik och rapportering. Sen gör han samma sak själv, han fulklipper medvetet för att få fram en poäng, exakt vad han anklagar motståndarna för att göra. Det spelar ingen roll att Bjerström har de åsikterna.
Det hade varit så lätt för sop-Jönsson att undvika detta. Varför är han så jävla korkad?
Du måste se det ur ögonen på någon som inte känner till sop-Jönsson. Nu har de fått en bild av SVT som de inte kommer ifrågasätta. Sop-Jönsson är därför helt körd nu. Hans motståndare kommer alltid att kunna peka på fulklippningen. Sop-Jönsson kan nu bara predika för kören. Den jävla idioten. Han förstörde sina möjligheter på några sekunder med ett fulklipp.
Jag blir väldigt misstänksam mot hans avsikter när han gör så här. Han vill troligtvis bara bli känd.