Citat:
Ursprungligen postat av
FredrikKingen
Har en kusin som har varit bra vän med gaboro och därför har det hänt att vi hamnat i samma sällskap. Jag har festat med gaboro ett flertal gånger ut och ätit osv jag själv är inte kriminell och inte min kusin heller Norrköping är litet alla känner alla vi har växt upp med varandra sen har vissa andra tagit fel väg i livet.
Här ska ni få höra varför gaboro blev skjuten!
Gaboro och hans liga va alltid för sig själva och långt bort från alla problem i stan men sen så började dom hänga med folk inom nva och hageby. En av dom personerna heter s@lle och den andra elv*r båda är allierade med foxtrot så därför ville man ta gaboro för att han associeras med fel folk som är med foxtrot!
Han visste om allt detta men lekte dom ingenting dom namnen jag skrev har grova problem runt om Sverige.
Hur jag vet allt detta är för min kusin berättar allt han hör och allt är sant så allt annat ni hör är rent av skitsnack!
Själv har jag sätt videon och för mig som träffat gaboro några gånger regerade jag hårt paniken i hans röst usch fyfan..
Men men han fick sina varningar men valde att fullständigt skita It och därför d@dade man honom!
Nu till vem som ligger bakom detta
Detta är en beställnings mord som jag inte vet 100% Vart den kommer ifrån men en sak är säkert dalen har ett finger i det hela men jag gissar på att det finns andra folk från Norrköping som också har ett finger i det för det är svårt att utföra någon sådant i en annan stad utan någon inifrån.
Gaboro kom hem från Spanien en dag innan han mördades. Nej det va inte någon han kände som sköt Nej han va inte där för o träffa någon han hade varit på gymmet och var på väg o åka därifrån hur dom visste att han va där va för han brukade nästan alltid träna där och ja han va helt ensam.
Orden han säger är " din h*ringe Nej jag ber dig Nej jag ber dig Nej jag ber dig din mamma kn*llare"
Allt det här är vad som sägs i den undre så allt annat ni läser och hör där dom säger massor annat helt ut sagt skitsnack!
Detta vet jag just nu får jag veta mer info skriver jag säkert mer i framtiden.
Jag har en känsla att GM är Scar, den killen gör vad som helst så länge summan är rätt och enligt mig rutinerad.
Men oavsett vad du eller någon säger att han är en bra kille så kommer ingen utomstående tro på sånt när han signalerar raka motsatsen. Sitter på dyra bilar, flashar bling bling och hyr in strippor rappar om hur tuff man är och inte rädd för någon. Japp hit, japp dit. Bla bla. Man undrar ärligt om han ens har en mamma som oroar sig över honom för hur kan han nonchalera varningar sådär och leka med elden?? Snacka om att egot växte för stort...