2024-12-21, 02:48
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Tror det är en kvinna som är skytten. Springer åtminstone som en kvinna och har kvinno skor på sig😂😂

Hmm. Intressant tanke...

Jag hade en romsk flickvän på 90-talet som inte gick av för hackor...

- Fast då skulle han väl inte kallat henne "bror"...

?

/WTF
Citera
2024-12-21, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
Hmm. Intressant tanke...

Jag hade en romsk flickvän på 90-talet som inte gick av för hackor...

- Fast då skulle han väl inte kallat henne "bror"...

?

/WTF

Kan hända.
Min tjejkompis kallade mig bror jag är tjej
Citera
2024-12-21, 02:58
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Tycker inte att skytten var så kall, fullmatad med droger för att kunna utföra skjutningen är jag övertygad om. Vem som helst skulle kunna göra det på Tramadol.
En liten fästing ibland alla andra fästingar som invaderat Sverige. Tror att han pissar i brallorna när ruset är väck. Lilla nolla, vägen mot karma är utstakad. Tippar på att skytten själv är raderad inom 1-5 år.
Citera
2024-12-21, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminallen
Inte en chans. Man ser att han siktar helt snett. Jämför med skottet på distans som jag gissar är första som träffar.
Om du pausar så siktar han rakt på gaboro?
Citera
2024-12-21, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Tycker inte att skytten var så kall, fullmatad med droger för att kunna utföra skjutningen är jag övertygad om. Vem som helst skulle kunna göra det på Tramadol.
En liten fästing ibland alla andra fästingar som invaderat Sverige. Tror att han pissar i brallorna när ruset är väck. Lilla nolla, vägen mot karma är utstakad. Tippar på att skytten själv är raderad inom 1-5 år.
Hade inte kunnat utföra mordet med för mycket droger i kroppen, han är ju kall som väntar och ser vad hans drag är innan han kliver fram och avslutar jobbet. Men absolut ingen av dessa är tuffa utan tabletterna.
Citera
2024-12-21, 03:04
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

Nej, det ser inte professionellt ut. Rörelsemönstret får en att misstänka att skytten är påverkad av något för att lugna nerverna. Ja, själv mördad eller sitter i fängelse på livstid.
Citera
2024-12-21, 03:07
Medlem
R170s avatar
Vad är det för pistol, skor och handskar mm skytten har på sig ?
Modell och märke tack !
Vi kanske kan hjälpa till att lösa detta
Senast redigerad av R170 2024-12-21 kl. 03:19.
Citera
2024-12-21, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Tror det är en kvinna som är skytten. Springer åtminstone som en kvinna och har kvinno skor på sig😂😂
Gm hade förmodligen plastpåsar på skorna, har talats om det i tråden tidigare.

Här kan du se!
(FB) Rapparen Gaboro skjuten till döds i Norrköping (2024-12-19)
Citera
2024-12-21, 03:09
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:

Gillar du sexiga damkläder?

"Agent Provocateur" är ju ett av de mer fashionabla märkena på den marknaden. - "Sexiga" kan jag medge. - Du har god smak! Brukar köpa dem till min flickvän...

Men:

Jag har ingen erfarenhet av hur man påverkas av Tramadol. - Men jag har läst till mig att man blir avtrubbad, - Inte så mycket som tunga opiater, men lagom väck...

- Men du kanske har mer erfarenhet?

Mvh

/WTF
Senast redigerad av What-The-Fuck 2024-12-21 kl. 03:15.
Citera
2024-12-21, 03:29
Medlem
Kan pistolen vara en sån här?

Springfield Armory Hellcat
https://springfieldarmory.b-cdn.net/wp-content/uploads/capacity-mobile-2.jpg

Finns bilder i denna post från videon.
Citat:
Det verkar inte stämma, den har 3 räfflor fram och 5 bak om ni tittar på bilderna.
https://ibb.co/GnPGMRJ
https://ibb.co/567CnZY
Citera
2024-12-21, 03:31
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Sexiga damkläder är väl aldrig fel

Tramadol dämpar ju känslorna och ökar koncentrationen, det är väl därför den används flitigt av kriminella, men abstinensen är inte skön. Du kan få kramper som gör att du får ryckiga rörelser med kroppen, och vill det sig illa kan du få epilepsi. Även muskelvärk, ångest, diarre och svettningar. Verkar inte vara så skönt direkt.
Har ingen egen erfarenhet, men brorson som blev beroende, dock inte längre tack och lov. Ja, svenneungdomar testar tram också. Jävla idioti.

Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
Gillar du sexiga damkläder?

"Agent Provocateur" är ju ett av de mer fashionabla märkena på den marknaden. - "Sexiga" kan jag medge. - Du har god smak! Brukar köpa dem till min flickvän...

Men:

Jag har ingen erfarenhet av hur man påverkas av Tramadol. - Men jag har läst till mig att man blir avtrubbad, - Inte så mycket som tunga opiater, men lagom väck...

- Men du kanske har mer erfarenhet?

Mvh

/WTF
Citera
2024-12-21, 03:38
Medlem
R170s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Kan pistolen vara en sån här?

Springfield Armory Hellcat
https://springfieldarmory.b-cdn.net/wp-content/uploads/capacity-mobile-2.jpg

Finns bilder i denna post från videon.
Skulle mycket väl vara en sådan ??
https://ibb.co/9H8S6rd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in