2024-12-20, 15:06
Medlem
Overminds avatar
Varför jaga honom i ett parkeringshus och leka kurragömma?
Hade väl varit mer barmhärtigt att kliva fram och be om en autograf och sedan BLAM!
Citera
2024-12-20, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Första 5skotten träffar gaboro. Bara för han inte fall ihop redan då betyder de inte d va miss

Inte en chans. Man ser att han siktar helt snett. Jämför med skottet på distans som jag gissar är första som träffar.
Citera
2024-12-20, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Helt ärligt, utan att veta vad Gaboro gjort sig skyldig till (om något öht), så ska man ta dessa lyrics med en näve salt. Såna texter säljer, unga tjejer och killar älskar såna texter. Den yngre befolkningen är hjärndöd och har inte öga eller öra för bra lyrics, de trånar efter denna typ av lyrics och många rappare kör på det.

Som sagt, vet inte om Gaboro var en äcklig människa eller en ängel, men man ska nog inte dra alltför stora slutsatser från dessa låttexter. Det är ett säljande koncept.
Du borde inte ha empati för den här snubben liksom det är en konflikt mellan två sidor om knarkhandeln i den lilla staden Norrköping där dom mördar varandra och går på varandras familjer också.
Citera
Medlem
Flyktbilen ser inte ut som en volvo, snarare en japan..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Glock

Det är inte en glock jag är väldigt vapenkunnig och ser direkt att det inte är en glock
Citera
2024-12-20, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilten
Japp men jag hade troligtvis inte tittat på det. Hade någon i min familj ägnat sig åt musik där man pratar om att skjuta folk, knulla horor m.m så hade jag sett den personen som ett stort failure ändå.
Jag förstår lite av ditt tanke gods men gillar ändå ej detta ändå att lägga upp dödsscener på nätet nej vi måste visa att vi som människor står på eb högre nivå i detta fallet .
Ingen skall behöva ha detta straffet när man är död säger jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Du vet aldrig hur du skulle reagera i samma situation. Han visade bara att han var mänsklig. Du kanske får känna av riktig dödsångest någon gång (jag hoppas inte). Då kommer du förstå.
Det handlar om hans attityd tidigare såklart!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R170
Vad är det för pistol, hur många skott finns i magasinet tro ?
Det är en Walther, förmodligen P99 eller PPQ.
15 i magasinet och en i omlopp
Citera
Medlem
Dirtydiiiis avatar
Kan nån länka till hela videon? Har bara sett en ”kort” version
Citera
2024-12-20, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtbikekid99
Fortfarande ingen alltså som har bild på hur gaboro ser ut utan mask?!
Finns i tråden
Citera
2024-12-20, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennadad
Flyktbilen ser inte ut som en volvo, snarare en japan..
Den ser man nästan inget av
Citera
2024-12-20, 15:10
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Du borde inte ha empati för den här snubben liksom det är en konflikt mellan två sidor om knarkhandeln i den lilla staden Norrköping där dom mördar varandra och går på varandras familjer också.

Som sagt, har inte en aning om vad Gaboro gjort. Faktumet är att jag nyss fått lärdom om hans existens i och med mordet, visste inte ens att han existerade innan igår. Har han varit i samma game så får han ta konsekvenserna. Det enda jag nämnde var att man inte ska dra för stora slutsatser från lyrics, då alla är Don Corleone i sina egna texter, kriminella som oskyldiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in