2024-12-21, 02:20
Medlem
R170s avatar
Körde rapparen verkligen runt i en Golf ?
Tyckte det var feta guldkedjor och feta bilar på musikvideorna...
Senast redigerad av R170 2024-12-21 kl. 02:23.
Citera
2024-12-21, 02:22
Medlem
Skytten är ju uppenbarligen inte medlem i en skytteklubb iaf och har förmodligen inte gjort lumpen.

Blir lite nyfiken, var är dödslistan och hur fungerar det med betalning? Får man veta vem som ska betala så man kan se till att driva in skulden efteråt vid eventuellt tjafs eller gör man jobbet lite på vinst och förlust?
Citera
2024-12-21, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Importer duschar väl inte efter ett gympass!
Det gör inte dom flesta svenskar heller, man byter om hemma eller på jobbet, gymmar, sen åker man hem och duschar.

Sen skulle jag nästan påstå att det snarare är motsatsen, brukar vara mer icke svenskar som nyttjar duschutrymmet.

Citat:
Ursprungligen postat av Jasminbyn
Nej men vet folk bara som brukar ta med väska till gymmet aldrig hört någon eller sett någon utan ..
Typ 1 av 10 som kommer in på gymmet har väska med sig och oftast är det då dom som ska spela padel eller ha någon gruppträning. Dom flesta som bara ska gymma har allt dom behöver i handen eller fickorna.
Citera
2024-12-21, 02:23
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R170

Ja, som hans mamma äger tydligen.
Citera
2024-12-21, 02:29
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R170
Tyckte det var feta guldkedjor och feta bilar på musikvideorna...

Nja, Bentlyn hade nog bara någon lånat till honom för att imponera på brudarna och Sveriges Radio. - Guldkedjorna var nog plätterade...

Allt var fejk utom hans mammas golf och hans bortgång. De var äkta.

/WTF
Senast redigerad av What-The-Fuck 2024-12-21 kl. 02:32.
Citera
2024-12-21, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
Nja, Bentlyn hade han bara lånat för att imponera på brudarna och Sveriges Radio. - Guldkedjorna var nog plätterade...

Allt var fejk utom hans bortgång. Den var äkta.

/WTF
Härligt för hororna som trodde killen var tät.
Billiga blir än mer billiga
Citera
2024-12-21, 02:35
Medlem
Tror det är en kvinna som är skytten. Springer åtminstone som en kvinna och har kvinno skor på sig😂😂
Citera
2024-12-21, 02:36
Medlem
KoyaanisQatsiis avatar
Tillhörde Gaboro Foxtrot?
Citera
2024-12-21, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Tror det är en kvinna som är skytten. Springer åtminstone som en kvinna och har kvinno skor på sig😂😂

Precissss min tanke…
Citera
2024-12-21, 02:44
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasminbyn
Jag undrar ..:
Om han gymmade .. vart är väskan?

Varför står han bara vid bilen i början?
(Syns något lila uppe på taket)

När GM kommer tittar han och springer, känns som han vet sitt öde?

GM kommer säkert att hittas. Jag var där i parkeringsgaraget förra sommaren för att jag skulle äta sushi i närheten där, parkerade bilen precis där skjutningen ägde rum. De finns kameror där och de finns så att man kan se reg nummer när man åker in eller ut därifrån.
Skorna dessutom som han har på sig, ser ut som tjej skor typ boots eller Adidas jag vet inte riktigt men de måste vara lite udda?

Du misstänker att GM är kvinna?

I det här mordet för prick ett år sedan var det en kvinnlig GM. Samma stad tom. Dock sitter hon bakom lås och bom sen en bra tid tillbaka.

(FB) 17-årig kille ihjälskjuten, Värmlandsgatan i Norrköping (2023-12-20)

Aftonbladet skriver om rapparen som sköts i parkeringshuset, många unga har tagit illa vid sig av videon.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/jQp1dn/fansens-sorg-efter-gaboro-jag-borjade-grata
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2024-12-21 kl. 02:49. Anledning: Tillägg
Citera
2024-12-21, 02:46
Medlem
R170s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Någon som vet vad det är för skor skytten har på sig, ser väl inkörda ut ?
Då kan vi se säkert se dom i någon musikvideo eller annan sammanhang och hitta skytten
Senast redigerad av R170 2024-12-21 kl. 02:57.
Citera
2024-12-21, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneif
Skytten är ju uppenbarligen inte medlem i en skytteklubb iaf och har förmodligen inte gjort lumpen.

Blir lite nyfiken, var är dödslistan och hur fungerar det med betalning? Får man veta vem som ska betala så man kan se till att driva in skulden efteråt vid eventuellt tjafs eller gör man jobbet lite på vinst och förlust?
Oftast får man inga pengar, dom som har pengarna väntar på att skytten torskar så dom inte behöver betala. Är ju mest barn nuförtiden många gör det gratis enbart för status.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in