2024-12-21, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Precis så! Jag tror även att när han såg vem det var som sköt honom så sa han din mammaknul*are för han kände sig sviken och insåg att han blev goad

Eller så insåg han att han att det inte hjälpte att be för sitt liv och att det var hans sista stund i livet & då drog han till med typ: "amen dra åt helvete då!".

Liknar mycket scenen i Boyz N The hood där Ferris blir skjuten av doughboy....mycket liknande scenario. Visst det är film och överdramatiserat, men filmen är ändå baserad på verkligheten när det gäller gängkrig.
Citera
2024-12-21, 02:05
Medlem
”Din orm” ”jag ber dig”

Det låter som att dom är bekanta och vet vem den andra är.
Citera
2024-12-21, 02:06
Medlem
https://gofile.io/d/fbc83e14-1c95-46b2-a559-f23ef3044006

Vet inte om den fungerar.

Men det visar ett konto på Instagram skriva om Gaboros död och de firar..
han raderade sin senaste story.
Senast redigerad av Jasminbyn 2024-12-21 kl. 02:11.
Citera
2024-12-21, 02:07
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasminbyn
Jag undrar ..:
Om han gymmade .. vart är väskan?

Han går väl till gymmet och hem i samma (säkert svettiga och stinkande) kläder och förvarar värdesaker mellan skinkorna. Då behövs ingen väska.
Citera
2024-12-21, 02:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Migerationsverket
Hur hamnade fokus på hans mamma? Tror du att hon hade velat att hennes son skulle välja den bana i livet som han gjorde?

Tydligen! Annars hade inte idioten varit död.
Citera
2024-12-21, 02:09
Medlem
Kommer bli warzone mellan Norrköping och Stockholm (Dalen).
Citera
2024-12-21, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyBalboa
”Din orm” ”jag ber dig”

Det låter som att dom är bekanta och vet vem den andra är.
han säger "din hor"
Citera
2024-12-21, 02:10
Medlem
What-The-Fucks avatar
Varför bryr ni er så mycket om vad han sa? - Diskutera spaltkilometer om det... - Kanske ni skall skriva en doktorsavhandling om det?

"Jag ber, Jag ber..."

Sedan sa han något mer. - Ointressant vad. "Bror, Mammaknullare eller orm eller hjälp mamma!"

Huvudsaken är att skytten fick jobbet gjort ur mitt perspektiv!

/WTF
Citera
2024-12-21, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasminbyn
Jag undrar ..:
Om han gymmade .. vart är väskan?

Varför står han bara vid bilen i början?
(Syns något lila uppe på taket)

När GM kommer tittar han och springer, känns som han vet sitt öde?

GM kommer säkert att hittas. Jag var där i parkeringsgaraget förra sommaren för att jag skulle äta sushi i närheten där, parkerade bilen precis där skjutningen ägde rum. De finns kameror där och de finns så att man kan se reg nummer när man åker in eller ut därifrån.
Skorna dessutom som han har på sig, ser ut som tjej skor typ boots eller Adidas jag vet inte riktigt men de måste vara lite udda?
Vilken väska?... Är du insatt i hans rutiner och vet att han bär med sig väska till gymmet eller vadå? Majoriteten av folk på gym har inte väska med sig.

Det som står på taket är antagligen en dricka eller en shaker om han nu är i anslutning till gym, som han ställt där, för att han håller på att lägga in saker och sätta sig i bilen...
Citera
2024-12-21, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myztico
Vilken väska?... Är du insatt i hans rutiner och vet att han bär med sig väska till gymmet eller vadå? Majoriteten av folk på gym har inte väska med sig.

Det som står på taket är antagligen en dricka eller en shaker om han nu är i anslutning till gym, som han ställt där, för att han håller på att lägga in saker och sätta sig i bilen...

Nej men vet folk bara som brukar ta med väska till gymmet aldrig hört någon eller sett någon utan ..
Citera
2024-12-21, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Här har vi en som aldrig skjutit ett vapen. Tror du man stendör direkt på ett skott från en pistol som på film?

Hehe det är precis vad som kan hända om man blir skjuten, man kan dö direkt.
Citera
2024-12-21, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
Varför bryr ni er så mycket om vad han sa? - Diskutera spaltkilometer om det... - Kanske ni skall skriva en doktorsavhandling om det?

"Jag ber, Jag ber..."

Sedan sa han något mer. - Ointressant vad. "Bror, Mammaknullare eller orm eller hjälp mamma!"

Huvudsaken är att skytten fick jobbet gjort ur mitt perspektiv!

/WTF
Ja mycket olika teorier om exakt vad han sa. Själv hör jag inte riktigt faktiskt och bryr mig inte. Uppenbart brydde skytten sig inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in