2024-12-20, 22:58
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yungvidziboi
Mycket rasism utan belägg här.
Typiskt för flashback, i guess. Förfärligt med terrorattentat dock..

Vaddå utan belägg? Hur många attacker i Europa krävs det för att du också ska se ett mönster?! Islam är en dödskult, skapad av satan själv. Vart än islam drar fram, följer ett spår av död, våld och kriminalitet. Måste Europa vakna snart!😭
Citera
2024-12-20, 22:59
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Tack. Bra. Intressant klipp. Man ser hur polisen studsar bakåt på slutet. Jag gissar de befarar bombbälte eller liknande...

Joo-o.., och en till sak att påpeka : Han ville inte dö "hjältedöden" (matyrskapet), utan gav upp...
Citera
2024-12-20, 23:00
Medlem
Flummigheters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Ja om det är 0 blir det 0 från den gruppen, men det blir ett konstigt resonemang.
Det är alltid 0 från en grupp som inte existerar.
Är själv för hårdare straff och tycker att kriminella kan utvisas bums, men det är andra människor.
Varflr skall de skötsamma dela skuldbördan?
Skall du och jag dela skuld med Fritzl osv?

För om några idioter ska runka isl4m då får hela deras släkt lida? Låter som ett småhyfsat incitament iaf, även om jag onekligen skulle "tolka" SVERIGES lag MYCKET hårdare.
Senast redigerad av Flummigheter 2024-12-20 kl. 23:08.
Citera
2024-12-20, 23:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Tack!
Den här videon från gripandet hade jag inte sett någon annanstans.
https://videos.watchpeopledie.tv/17347296354196122.mp4

Ser man hur lätt det kunde varit 10 döda poliser. Förmodligen vanlig piketpolis som hoppar ur bussen och ska gripa mannen "normalt". Sedan skriker en av förmodligen då anti-terror poliserna backa! Om han hade bombbälte där och det hade blivit många polisbegravningar.
Citera
Medlem
Citat:
Bra att han är gripen. Bra han greps levande. Det är mycket bättre att gripa levande. Jänkarna skjuter på fläcken.

Ja, mm. Vad ska man säga. Förstår inte hur terroristen tänkte.
Citera
Medlem
MandarinSallads avatar
Sverige, Tyskland och EU har importerat världens mest värdelösa skräpmänniskor mänskligheten skådat. Hur kan man bli förvånad att det skulle skita sig? Är så förbannat trött på att läsa om alla brott som dessa "raketforskare" begår.
Citera
2024-12-20, 23:03
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Om det stämmer, nej...

Är GM på fri fot? Bilen ej säkrad heller!?

GM är plockad men han hade nog hoppats att vara död av sprängladdningen som de trodde fanns i bilen. Hade kunnat bli ett gäng till döda om det hade funkat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Tack!
Den här videon från gripandet hade jag inte sett någon annanstans.
https://videos.watchpeopledie.tv/17347296354196122.mp4

Dessa poliser har lite muskelmassa, inte som våra feminist poliser, tunna som barn och små kvinnor som springer omkring.
Citera
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Joo-o.., och en till sak att påpeka : Han ville inte dö "hjältedöden" (matyrskapet), utan gav upp...
Bra.

Det får mig att tänka på Drottninggatanterroristen Akilov. Han som mejade ner folk med lastbil. Han ville inte heller dö martyrdöden,
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Någon skrev det. Jag vet inte om det är sant, men tänkte det kunde vara intressant information, vad som diskuteras på tyska chattar.

Ok, hänger inte på tyska chattar. Men vad vet jag, möjligt det var två bilar?
Citera
Medlem
Bilen bör nog kontrolleras också kan vara en Tesla är ju känt att den kan fastna i fullgasläge vilket skulle kunna förklara den höga hastigheten.
Sedan kan ju även en vanlig bil få problem som orsakar att gasen fastnar i fullgasläge så hitta bilen o in med den för teknisk undersökning.

Sägs att det är en arabisk läkare som kör bilen så då uppstår ju frågan om var han jobbar...
privat sjukhus/statligt ??
Privatsjukhus ja då är det nog läge att kolla status o ekonomi på detta privatsjukhus.. konkursmässigt...?? finns ju då en risk att läkaren behöver få in patienter till sitt sjukhus för att styra upp ekonomin..
Citera
2024-12-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Någon tysk skrev att det var flera inblandade och två bilar.

Måste fråga, vad är det i islam som gör muslimer så djävulskt onda? Det håller ju inte att behandla dem som människor längre.

Kanske kan stämma. Har sett en film här i flödet när polisen griper en någon, känns spontant att det inte är bilen som körde in på marknaden. Men jag kan ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in